NewStart87 Skrevet 9. juli 2019 #1 Del Skrevet 9. juli 2019 Kjæresten og jeg har planer om å reise til Malta i september. Noen som har vært der og vil dele erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 9. juli 2019 #2 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Du får spørre Mayor Pete. Selv om han ikke nødvendigvis har vært der. Endret 9. juli 2019 av T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradisio Skrevet 9. juli 2019 #3 Del Skrevet 9. juli 2019 Det er kjempefint der. Jeg var der for en god tid tilbake og har bare positivt å si om Malta. Kan anbefale St.Julian og Bugibba, der er det yrende folkeliv og mange gode restauranter og utesteder. Eneste ulempen er at du finner knapt strand noen steder på øya, da de fleste badestedene består av klipper og steiner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Del Skrevet 9. juli 2019 Dårlige strender og dårlig mat. Anonymkode: ad27c...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily_88 Skrevet 9. juli 2019 #5 Del Skrevet 9. juli 2019 Jeg var å dykket der, kjempeknall! Ellers; god mat i de små restaurantene i bakgater (billig!), Bra shopping i Valetta. Strandlivet er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 9. juli 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli 2019 44 minutter siden, Paradisio skrev: Det er kjempefint der. Jeg var der for en god tid tilbake og har bare positivt å si om Malta. Kan anbefale St.Julian og Bugibba, der er det yrende folkeliv og mange gode restauranter og utesteder. Eneste ulempen er at du finner knapt strand noen steder på øya, da de fleste badestedene består av klipper og steiner. Går det bra å bade fra klippene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradisio Skrevet 9. juli 2019 #7 Del Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, NewStart87 skrev: Går det bra å bade fra klippene? Jeg har ikke badet fra klippene, men det går fint ann å bade fra "stranda" som består av steiner - alle gjør det, og du vil ikke legge så mye merke til dem så fort du blir vant til steinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Del Skrevet 10. juli 2019 Det finnes flere sand strender, men man må ta buss bort siden de ikke er så sentrale. En av de fine heter Golden bay. Du kan bade fra klippene/sten strand som er i nærheten av Sliema ja.Ellers er Sliema og St. Julian fine steder å feriere, med restauranter og butikker. Selve Valletta er veldig fin å se og besøke. Maten er god da det er en blanding av italiensk/mat fra Sicilia pluss mye annet. Vil anbefale Malta😉 Bare spørre om du lurer på noe. Jeg bodde der i ett år. Anonymkode: 2a3a7...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #9 Del Skrevet 11. juli 2019 Malta er mitt favoritt feriested. Har vært der maaaange ganger, både alene, med kjæreste og med annen familie. Mat er variert og bra, strendene er få, men kjempefine, korte avstander, bra hygiene, alle snakker engelsk.... Kunne holdt på i evigheter. Jeg bor som regel i sliema, spiser frokost på en gaterestaurant i balutta bay, har den minste leiebilen jeg finner(obs, de kjører på "feil" side av veien) på grunn av at det er trangt, tar buss hvis det blir litt vin til maten. Det er finest der i slutten av mai, begynnelsen av juni, da blomstrer hele øya. Var der i august en gang, og da var hele øya brunsvidd. Det er mye å se, så sett av mange dager til sightseeing. Det går greitt å komme seg rundt med buss, men noen av de beste strendene bør du ha leiebil for å nå. Leiebil er sinnsykt billig. Er du interessert i historie, så er malta himmelen... Masse historikk. Bare spør! Anonymkode: a70b4...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #10 Del Skrevet 11. juli 2019 På 9.7.2019 den 17.26, AnonymBruker skrev: Dårlige strender og dårlig mat. Anonymkode: ad27c...545 Feil. Du har tydeligvis ikke vært på de rette stedene. Maten er nydelig, og variert, og strendene er nydelige, med fin sand. Anonymkode: a70b4...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå