Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det slutt på klikk fra meg til Nettavisen. Det nye designet ser rett og slett ikke ut. Tenk at sånt blir laget i år 2005.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sluttet med det for lenge siden fordi de har så mange rekalmer med lyd. Og kanskje det aller mest irriterende reklame for mazda som åpner seg i egen pop-up tiltross for at jeg har blokert den funksjonen!!! Og av en elller annen rar grunn så det ut til at nettavisen hadde noe for seg som kvelte browseren min (safari)

arrrgh.Hadde de som startside før, nå bruker jeg de aldri mer.

Gjest Formosiss
Skrevet

TV2 har vel generelt ødlagt alt som var av design på sidene de har tatt over; nettavisen, spray.. Ja.

Skrevet

Nettavisen leser jeg ikke lenger, fordi nettleseren henger seg opp på en eller annen reklame som egentlig bare skal "rulle neders på skerjmen" og vips så får jeg bare se ei liiiiiita dtripe avis og masse reklame. Nei, nettavisen har jeg droppa. Innholdet likte jeg, men reklamene og designet og oppsettet genrelt gjør at jeg bare ikke orker.

Skrevet

Jeg bruker AdBlock til Firefox, så reklamen ser jeg heldigvis ingen plasser, men de store skarpe fontene nå gjør det hele uleselig!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg bruker også Firefox og AdBlock, så reklame er det lenge siden jeg har sett noe sted på nett, men de nye fontene og layouten var skrekkelig.

Skrevet

Slenger med på denne. Har ikke brukt Nettavisen/TV2 på lenge. Utrolig dårlig design. Ting henger og har seg. Vanvittig rotete. De er rett og slett for dårlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...