Polly Ester Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Bruker Operas mailklient, men er lei av at alt henger når mail blir hentet... Noen som vet om noen andre mailklienter jeg kan bruke - når jeg ikke vil bruke Outlook eller Mozilla?
Snuppelure Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Thunderbird er jo bra. Men det er Mozilla da... og det ville du ikke ha..
Polly Ester Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2005 Eudora: Den tror jeg at jeg kan bli vant til også - den virket ved første øyekast som en veldig grei mailklient.... Tænk ju - igjen :-) Mozilla prøvde jeg i går men avinnstallerte med en gang - den falt ikke i smak i det hele tatt... Men, takk for svar uansett
Polly Ester Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2005 Hvordan gjør jeg det slik at Eudora er standard mailclient? Og hvor krysser jeg av for at eudora skal sjekke mail automatisk?
Crazee Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Hvordan gjør jeg det slik at Eudora er standard mailclient? At Opera skal senda deg til Eudora, tenker du på? Tools ->Preferences -> Advanced -> programs -> Email applications: Use dafault email application (evt. specific) I Windows har du Start -> Angi programtilgang og standardprogrammer -> Egendefinert Og hvor krysser jeg av for at eudora skal sjekke mail automatisk? Tools -> Options... -> Checking mail -> Check mail every _ minutes
Polly Ester Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2005 :oops: :oops: :oops: Selvfølgelig... Takk. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå