DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #21 Skrevet 10. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har kommentert på dine innlegg flere ganger. Ang at ikke alle vil ha noe stort. Og jeg er erfaren kvinne på 48 år. Hatt sex m meget velutrustet nedentil. Og det har aldri vært godt. Rundt 15 cm og litt tykkelse er herlig Anonymkode: f7e7f...56e Har jeg på noe tidspunkt påstått at alle vil ha noe stort? Hvordan mener du jeg, som en totalt ukjent bør forholde meg til at du ikke ønsker noe stort?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #22 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, DigBic23 skrev: Har jeg på noe tidspunkt påstått at alle vil ha noe stort? Hvordan mener du jeg, som en totalt ukjent bør forholde meg til at du ikke ønsker noe stort? Fordi du hele tiden påstår at alle som har mindre er misunnelige Anonymkode: f7e7f...56e 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #23 Skrevet 10. juli 2019 1 minutt siden, DigBic23 skrev: Vet du hva, jeg har nok erfaring til å vite hva denne typen sjalusi kan generere, så å adressere de som ikke kan akseptere mine innlegg uten skittkasting er svært enkelt. Når de opptrer som anonyme feiginger med sterke ord og stygge karakteristikker er det helt på sin plass at jeg forteller hvem denne gruppen består av. Ok... så du har målt penisene på de som argumenterer mot deg. Morsomt, og det bekrefter vel penisfetishen din nok en gang. Jeg er sikker på at det finnes mer egnede nettsteder hvor du kan snakke om tissen din enn KG. Ja, det er sikkert mulig å legge ut bilder av den også! Hadde ikke det vært fint? Igjen; lykke til! (Jeg nekter nesten å tro at dette er annet enn trolling.) Anonymkode: acb61...d89 2
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #24 Skrevet 10. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi du hele tiden påstår at alle som har mindre er misunnelige Anonymkode: f7e7f...56e Ja, det er min klare oppfatning. Helt fra ungdomsskolen har jeg skjønt det. Den har blitt ytterligere forsterket etter at jeg begynte å legge et og annet innlegg på sex forumet på KG.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #25 Skrevet 10. juli 2019 1 minutt siden, DigBic23 skrev: Jeg skryter ikke av penisen min, jeg forteller om mine erfaringer som velutrustet mann. Jeg forventer ikke at alle menn med liten penis skal kommentere mine erfaringer, like lite som jeg kommenterer meningene til menn med liten penis. Slike angrep og diskusjoner ødelegger trådene og er lite respektfullt i forhold til trådstarter og trådens tema. Når du sier jeg skryter av at jeg er «Guds gave til kvinnen» så er dette bare enda et eksempel på løgn for å stille meg i et dårlig lys, da jeg aldri har hevdet noe slik. At jeg har sagt at kuken min er både tjukk og stor stemmer, for det er den. Men at jeg har sagt den er deilig stemmer ikke. Det er det kvinnene jeg har sex med som sier 😉 Er smertelig klar over at mange menn med lite i buksa mister hodet og begynner å løpe hysterisk rundt når det dukker opp en velutrustet mann. Men jeg oppfordrer igjen til å holde dere til trådens tema, slutte å slenge skitt som en flokk tenåringsjenter, og holde dere til tema 😁 Du speiler deg og driver med motoverføring over en lav sko. Det kan bli for aggressivt for enkelte, særlig de du sårer. Kan du ikke velge en annen form for presentasjon og retorikk når du representerer oss med stor. Vi er en naturlig del av utvalget av størrelser, selv om vi ikke er normale. Vi lever våre liv, men ikke som en konsekvens av størrelsen på kølla. Så litt mer subtil skriving og mindre repetisjoner gjør at ikke de sårede har piggene ute hele tiden slik at trådene avsporer hele tiden. Det kan vi med store prøve på. 23/18 over og ut. Anonymkode: de1f8...bd1 3
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #26 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok... så du har målt penisene på de som argumenterer mot deg. Morsomt, og det bekrefter vel penisfetishen din nok en gang. Jeg er sikker på at det finnes mer egnede nettsteder hvor du kan snakke om tissen din enn KG. Ja, det er sikkert mulig å legge ut bilder av den også! Hadde ikke det vært fint? Igjen; lykke til! (Jeg nekter nesten å tro at dette er annet enn trolling.) Anonymkode: acb61...d89 For din del håper jeg du er i stand til å se hvor intetsigende innlegget ditt er? Selv om dette er en tråd om analsex, så er det ikke jeg som har dreid samtalen over på min penis. Og hvis jeg kommenterer i en penistråd så er det vel nokså naturlig å nevne penis, synes du ikke? 😊 Jeg skal ta kritikk, for all del. Men da må denne være tuftet på noe med litt substans og ikke bare fjas og lite gjennomtenkte mishagsytringer befengt med forsøk på latterliggjøring.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #27 Skrevet 10. juli 2019 Analsex er herlig. Når jeg er iferd med å komme så slipper jeg en promp og da kommer jeg mye sterkere. Jente, 19 Anonymkode: f5c85...02e 3
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #28 Skrevet 10. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du speiler deg og driver med motoverføring over en lav sko. Det kan bli for aggressivt for enkelte, særlig de du sårer. Kan du ikke velge en annen form for presentasjon og retorikk når du representerer oss med stor. Vi er en naturlig del av utvalget av størrelser, selv om vi ikke er normale. Vi lever våre liv, men ikke som en konsekvens av størrelsen på kølla. Så litt mer subtil skriving og mindre repetisjoner gjør at ikke de sårede har piggene ute hele tiden slik at trådene avsporer hele tiden. Det kan vi med store prøve på. 23/18 over og ut. Anonymkode: de1f8...bd1 Takk! Skal forsøke en tilnærming som er mere spiselig for.....
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #29 Skrevet 10. juli 2019 1 minutt siden, DigBic23 skrev: For din del håper jeg du er i stand til å se hvor intetsigende innlegget ditt er? Selv om dette er en tråd om analsex, så er det ikke jeg som har dreid samtalen over på min penis. Og hvis jeg kommenterer i en penistråd så er det vel nokså naturlig å nevne penis, synes du ikke? 😊 Jeg skal ta kritikk, for all del. Men da må denne være tuftet på noe med litt substans og ikke bare fjas og lite gjennomtenkte mishagsytringer befengt med forsøk på latterliggjøring. Første setning var helt relevant. At du skal sitte i kjelleren din og tolke pensisstørrelser ut fra hva folk skriver er i beste fall litt komisk. Om du faktisk tror det selv så er det mer trist. Resten av innlegget var latterliggjøring av fokuset ditt, ja. Jeg kan godt ta selvkritikk for det siden du tydeligvis tar det selv. Så lar vi det ligge. Så kjør debatt om analsex på første date! Anonymkode: acb61...d89 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #30 Skrevet 10. juli 2019 24 minutter siden, DigBic23 skrev: Jeg skryter ikke av penisen min, jeg forteller om mine erfaringer som velutrustet mann. Jeg forventer ikke at alle menn med liten penis skal kommentere mine erfaringer, like lite som jeg kommenterer meningene til menn med liten penis. Slike angrep og diskusjoner ødelegger trådene og er lite respektfullt i forhold til trådstarter og trådens tema. Når du sier jeg skryter av at jeg er «Guds gave til kvinnen» så er dette bare enda et eksempel på løgn for å stille meg i et dårlig lys, da jeg aldri har hevdet noe slik. At jeg har sagt at kuken min er både tjukk og stor stemmer, for det er den. Men at jeg har sagt den er deilig stemmer ikke. Det er det kvinnene jeg har sex med som sier 😉 Er smertelig klar over at mange menn med lite i buksa mister hodet og begynner å løpe hysterisk rundt når det dukker opp en velutrustet mann. Men jeg oppfordrer igjen til å holde dere til trådens tema, slutte å slenge skitt som en flokk tenåringsjenter, og holde dere til tema 😁 🤣🤣🤣 du må være en skikkelig interresant fyr å snakke med gitt.( ironi. Hm tok ikke sjansen på du skjønte😳😄) Du har pikk på hjernen du. Ja sin egen. 😅 ja ja samla det. Nok en dust. Hm. Provosere mange gjør du tydeligvis så du får jo kicket ditt... og ødlegger , uten å blunke, nok en tråd med ditt ego. Men over til Ts: analsex er noe en oftest har når en kjenner hverandre godt og stoler på hverandre. Det er for viderekommende. Det kan være vondt om en ikke vet hva en gjør og mange damer luker det ikke heller. Konsentrere deg om å gjennomføre ett samleie du og masete hennes klitoris. Husk forspill med stryking på kropp og litt lett leking med bryst. Spør om det er noe hun liker. Lykke lykke til og håper det blir bra😊 Men husk de fleste kløner første gang og at sex blir bedre med erfaring. Ikke krev av deg selv du skal være superelsker fra dag en. Anonymkode: 6d29c...812 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #31 Skrevet 10. juli 2019 Analsex er oppskrytt. For å være ærlig, det kjennes ut som den følelsen man får når man bæsjer... Og det er ikke en spesielt romantisk følelse og man får en frykt for å faktisk bæsje når man holder på, selv etter at man har gjort alle riktige forberedelser på forhånd. Dessuten presser man masse luft inn og det siver jo ut igjen med en suspekt lukt og det er heller ikke særlig digg. Rett og slett usexy. I tillegg gir det ikke særlig mer stimuli enn det man kan få ved å bare massere litt rundt anus så da skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder hele styret med en kuk inni der.. haha. Skjønner ikke at folk orker eller tør, hva hvis man faktisk lekker et eller annet ut der bak? Grøss. Anonymkode: 0e68e...8e9 3
Katten.2.0 Skrevet 10. juli 2019 #32 Skrevet 10. juli 2019 Vaginal sex er definitivt best angående stimuli, mindre stress osv. Da trenger man ikke være obs på hva som har vært hvor, må ikke vaske seg umiddelbart og kan bare chille. Analsex har dog sin plass. Det kan være mentalt tennende, og jenter får som regel mye kraftigere orgasme. Dog krever dette at man VET HVA MAN GJØR, tar seg god tid og at jenta er i humør for det. Uansett hvor erfaren man er, så føles analsex dritt om man ikke er i humør for det. Sånn sett har jeg mer nytelse i å motta leking der bak kontra å gi det selv. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #33 Skrevet 10. juli 2019 6 timer siden, DigBic23 skrev: Ja, det er min klare oppfatning. Helt fra ungdomsskolen har jeg skjønt det. Den har blitt ytterligere forsterket etter at jeg begynte å legge et og annet innlegg på sex forumet på KG. Selv om andre svarer at de ikke er det? Og mener du at vi damer som foretrekker mindre lyver da? Anonymkode: f7e7f...56e 2
DigBic23 Skrevet 11. juli 2019 #34 Skrevet 11. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om andre svarer at de ikke er det? Og mener du at vi damer som foretrekker mindre lyver da? Anonymkode: f7e7f...56e Nei jeg snakker kun utifra mine erfaringer, så får andre snakke ut ifra sine. Det blir i grunn vanskelig å gjøre det noe annerledes.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #35 Skrevet 11. juli 2019 Analsex er deilig. Anonymkode: 36285...623
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #36 Skrevet 11. juli 2019 Ikka foreslå analsex første ganger, eksprimentere vaginalt eller overhodet 👍
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #37 Skrevet 11. juli 2019 På 10.7.2019 den 9.42, DigBic23 skrev: Analsex er ikke min favoritt i det hele tatt, men til tross for at jeg er meget velutrustet med kuk som er 23 cm lang og 18,5 cm i omkrets så er det flere av mine faste venninner som vil bli tatt i anus. Følelsen er ganske ulik fra skjeden og kjennes mere som en stram ring nederst på kuken, så et tomrom og deretter en glatt kanal som omkranser penishodet. Jeg blir forundret over at kvinnene liker å sette seg på den tykke kuken min, men det er åpenbart veldig godt. En annen sak er at kvinner som sliter med å ta hele den lange kuken inn i skjeden, gjerne har den helt til bunns i anus og attpåtil rir opp og ned i høy frekvens. Det skal lite stimulering av klitoris før de kommer da. 😁 Der gikk jomfrualarmen. Jeg har mange veninner å snakke med slikt om, og er det en ting det er bred enighet om, er det at analsex bare er aktuelt med mindre peniser. Og så opp og ned i høy frekvens da! Vet du, kjæresten min har samme omkrets som deg. Den går ikke inn, den har aldri gått inn og vi har prøvd mye. Det hadde du også visst om du a:hadde hatt pikken du skryter på deg eller b:hatt sex. Anonymkode: ae305...2df 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #38 Skrevet 11. juli 2019 Analsex fungerer bra for meg pga. treg avføring. Anonymkode: 26f25...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #39 Skrevet 11. juli 2019 På 10.7.2019 den 11.39, Katten.2.0 skrev: og jenter får som regel mye kraftigere orgasme Det er nok en mild overdrivelse. Men poenget om at det gir mindre fysisk stimulering, men - for noen - kan være vel så mentalt opphissende har du nok rett i:) Anonymkode: f8a80...fe7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #40 Skrevet 11. juli 2019 Men hvordan får egentlig jenter orgasme av analsex, siden det ikke ligger noen orgasme - punkter inni rumpa som det gjør hos mannen? Anonymkode: 351b1...145
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå