AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Skal snart miste jomfrudommen min med en jente som jeg har møtt på tinder. Anbefaler dere også analsex? Hvordan gjør man det? Anonymkode: 34462...06b
LiseOslo Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker said: Skal snart miste jomfrudommen min med en jente som jeg har møtt på tinder. Anbefaler dere også analsex? Hvordan gjør man det? Anonymkode: 34462...06b Du kommer nok ikke noen vei med å foreslå analsex første gangen. Start med å utforske hverandre, med vanlig vaginalt samleie, de første gangene. Så kan dere eventuelt senere eksprimentere med andre varianter senere hvis dere begge har lyst og er klare for det Endret 9. juli 2019 av LiseOslo 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 Overhodet ikke noe for første date... Jeg syntes det var ubehagelig, og var uvel i «magen» en stund etterpå. Føltes som jeg hadde masse luft presset opp bak der. Nei takk. Anonymkode: ca50b...75a 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 En tolmodighetsprøve. Står jeg glatt over. Mann med 23/18. Anonymkode: de1f8...bd1
Hillbill Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Det er skikkelig oppskrytt. Vaginal sex er så mye bedre! 5
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Analsex er ikke min favoritt i det hele tatt, men til tross for at jeg er meget velutrustet med kuk som er 23 cm lang og 18,5 cm i omkrets så er det flere av mine faste venninner som vil bli tatt i anus. Følelsen er ganske ulik fra skjeden og kjennes mere som en stram ring nederst på kuken, så et tomrom og deretter en glatt kanal som omkranser penishodet. Jeg blir forundret over at kvinnene liker å sette seg på den tykke kuken min, men det er åpenbart veldig godt. En annen sak er at kvinner som sliter med å ta hele den lange kuken inn i skjeden, gjerne har den helt til bunns i anus og attpåtil rir opp og ned i høy frekvens. Det skal lite stimulering av klitoris før de kommer da. 😁 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 6 minutter siden, DigBic23 skrev: Analsex er ikke min favoritt i det hele tatt, men til tross for at jeg er meget velutrustet med kuk som er 23 cm lang og 18,5 cm i omkrets så er det flere av mine faste venninner som vil bli tatt i anus. Følelsen er ganske ulik fra skjeden og kjennes mere som en stram ring nederst på kuken, så et tomrom og deretter en glatt kanal som omkranser penishodet. Jeg blir forundret over at kvinnene liker å sette seg på den tykke kuken min, men det er åpenbart veldig godt. En annen sak er at kvinner som sliter med å ta hele den lange kuken inn i skjeden, gjerne har den helt til bunns i anus og attpåtil rir opp og ned i høy frekvens. Det skal lite stimulering av klitoris før de kommer da. 😁 Haha, uff, det er like pinlig hver eneste gang du skryter av penisen din. Liksomstørrelsen din må liksom med hver fø''*ings gang. Jeg gremmes på dine vegne. Anonymkode: acb61...d89 15
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, uff, det er like pinlig hver eneste gang du skryter av penisen din. Liksomstørrelsen din må liksom med hver fø''*ings gang. Jeg gremmes på dine vegne. Anonymkode: acb61...d89 Haha! Samme fyren lever jo livet sitt her på KG og skriver bøttevis av kommentarer som handler om penisen sin 😂 Anonymkode: 8f8b7...6f5 7
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, uff, det er like pinlig hver eneste gang du skryter av penisen din. Liksomstørrelsen din må liksom med hver fø''*ings gang. Jeg gremmes på dine vegne. Anonymkode: acb61...d89 Nå var jo det med størrelse faktisk et poeng i denne sammenhengen da..😁 Selv om kompleksene og sjalusien bobler i deg må du ikke miste hodet og fremstille deg selv som ikke bare underutviklet, men dum i tillegg. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha! Samme fyren lever jo livet sitt her på KG og skriver bøttevis av kommentarer som handler om penisen sin 😂 Anonymkode: 8f8b7...6f5 Dette stemmer overhodet ikke. Du lyver nå. At du er liten nedentil og usikker må ikke gi seg utslag i den typen komplekser og sjalusi som gjør at du begynner å lyve og fordreie fakta. 😁
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, DigBic23 skrev: Selv om kompleksene og sjalusien bobler i deg må du ikke miste hodet og fremstille deg selv som ikke bare underutviklet, men dum i tillegg. Bra svar. Eller egentlig pinlige greier... Her har vi altså en mann/gutt som henger på kvinneguiden og skryter av liksomstørrelsen sin i omtrent hver eneste melding. Jeg tror ikke du forstår hvor utrolig pubertetsaktig du oppfattes. Du burde finne deg et annet forum hvor det sannsynligvis diskuteres mer penis. Gaysir.no for eksempel. Lykke til! Anonymkode: acb61...d89 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #12 Skrevet 10. juli 2019 8 minutter siden, DigBic23 skrev: Nå var jo det med størrelse faktisk et poeng i denne sammenhengen da..😁 Selv om kompleksene og sjalusien bobler i deg må du ikke miste hodet og fremstille deg selv som ikke bare underutviklet, men dum i tillegg. Dette stemmer overhodet ikke. Du lyver nå. At du er liten nedentil og usikker må ikke gi seg utslag i den typen komplekser og sjalusi som gjør at du begynner å lyve og fordreie fakta. 😁 Jeg tror ikke på deg, men om det stemmer så trenger ingen ha komplekser. Så stor penis er ikke godt. Hatt to partnere med veldig stor og det er den dårligste sexen noensinne. Bare utrolig vondt. 13-18 cm og litt tykk er perfekt. Anonymkode: f7e7f...56e 5
crashbunny Skrevet 10. juli 2019 #13 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra svar. Eller egentlig pinlige greier... Her har vi altså en mann/gutt som henger på kvinneguiden og skryter av liksomstørrelsen sin i omtrent hver eneste melding. Jeg tror ikke du forstår hvor utrolig pubertetsaktig du oppfattes. Du burde finne deg et annet forum hvor det sannsynligvis diskuteres mer penis. Gaysir.no for eksempel. Lykke til! Anonymkode: acb61...d89 Neeeii ikke send han til GS, vi har nok av sånn dritt der allerede! 4
tøydokka Skrevet 10. juli 2019 #14 Skrevet 10. juli 2019 Ikke godt, men heller ikke vondt. Får følelsen av å må drite, og blir stresset av det. Kjenner overhode ingen nytelse av å få noe trykket inn der. Turn off her. 3
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #15 Skrevet 10. juli 2019 Når jeg leser de ovenstående meldingene forstår jeg at peniskomplekser stikker svært dypt, og at underutviklede menn kan hate menn som har god fysikk både kroppslig og i buksa. Se bare hva som skjer, jeg kommer med mitt syn og svarer ut ifra mine erfaringer. Så dukker det opp en mobb med sinte menn som gjennom anonyme innlegg dreier tråden mot meg med angrep og stygge karakteristikker. Hva slags folkeskikk er det? Dere må slutte med dette, dere viser null respekt for trådstarter, og dere skjemmer dere ut 😆 Hold dere til trådens tema og ikke til mine erfaringer 😊
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #16 Skrevet 10. juli 2019 47 minutter siden, DigBic23 skrev: Analsex er ikke min favoritt i det hele tatt, men til tross for at jeg er meget velutrustet med kuk som er 23 cm lang og 18,5 cm i omkrets så er det flere av mine faste venninner som vil bli tatt i anus. Følelsen er ganske ulik fra skjeden og kjennes mere som en stram ring nederst på kuken, så et tomrom og deretter en glatt kanal som omkranser penishodet. Jeg blir forundret over at kvinnene liker å sette seg på den tykke kuken min, men det er åpenbart veldig godt. En annen sak er at kvinner som sliter med å ta hele den lange kuken inn i skjeden, gjerne har den helt til bunns i anus og attpåtil rir opp og ned i høy frekvens. Det skal lite stimulering av klitoris før de kommer da. 😁 Du skryter stadig av penisen din, og tror at du er "Guds gave" til kvinner. Hvorfor det? Er det her inne du henter selvtilliten din som du prøver febrilsk å innrette i hverdagen din? Du er mann, å bruker et kvinneforum på å stadig skryte over den såkalte "tjukke, store, deilige" penisen din. Forstå det den som kan. Anonymkode: 28352...9f5 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #17 Skrevet 10. juli 2019 14 minutter siden, DigBic23 skrev: Når jeg leser de ovenstående meldingene forstår jeg at peniskomplekser stikker svært dypt, og at underutviklede menn kan hate menn som har god fysikk både kroppslig og i buksa. Se bare hva som skjer, jeg kommer med mitt syn og svarer ut ifra mine erfaringer. Så dukker det opp en mobb med sinte menn som gjennom anonyme innlegg dreier tråden mot meg med angrep og stygge karakteristikker. Hva slags folkeskikk er det? Dere må slutte med dette, dere viser null respekt for trådstarter, og dere skjemmer dere ut 😆 Hold dere til trådens tema og ikke til mine erfaringer 😊 Morsomt at de som sier i mot deg på en eller annen måte tydeligvis alltid er underutviklet. Du forsøker å ramme noen der du mener det er vondest. Og det er selvfølgelig det stedet du er mest opptatt av i hele verden, altså penis. Det mest pinlige her er at du sannsynligvis ikke er et barn. Du skriver jo som en voksen. Å være så opptatt av størrelsen på tissen sin når man er voksen... vel, pinlig. Anonymkode: acb61...d89 9
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #18 Skrevet 10. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skryter stadig av penisen din, og tror at du er "Guds gave" til kvinner. Hvorfor det? Er det her inne du henter selvtilliten din som du prøver febrilsk å innrette i hverdagen din? Du er mann, å bruker et kvinneforum på å stadig skryte over den såkalte "tjukke, store, deilige" penisen din. Forstå det den som kan. Anonymkode: 28352...9f5 Jeg skryter ikke av penisen min, jeg forteller om mine erfaringer som velutrustet mann. Jeg forventer ikke at alle menn med liten penis skal kommentere mine erfaringer, like lite som jeg kommenterer meningene til menn med liten penis. Slike angrep og diskusjoner ødelegger trådene og er lite respektfullt i forhold til trådstarter og trådens tema. Når du sier jeg skryter av at jeg er «Guds gave til kvinnen» så er dette bare enda et eksempel på løgn for å stille meg i et dårlig lys, da jeg aldri har hevdet noe slik. At jeg har sagt at kuken min er både tjukk og stor stemmer, for det er den. Men at jeg har sagt den er deilig stemmer ikke. Det er det kvinnene jeg har sex med som sier 😉 Er smertelig klar over at mange menn med lite i buksa mister hodet og begynner å løpe hysterisk rundt når det dukker opp en velutrustet mann. Men jeg oppfordrer igjen til å holde dere til trådens tema, slutte å slenge skitt som en flokk tenåringsjenter, og holde dere til tema 😁
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #19 Skrevet 10. juli 2019 4 minutter siden, DigBic23 skrev: Jeg skryter ikke av penisen min, jeg forteller om mine erfaringer som velutrustet mann. Jeg forventer ikke at alle menn med liten penis skal kommentere mine erfaringer, like lite som jeg kommenterer meningene til menn med liten penis. Slike angrep og diskusjoner ødelegger trådene og er lite respektfullt i forhold til trådstarter og trådens tema. Når du sier jeg skryter av at jeg er «Guds gave til kvinnen» så er dette bare enda et eksempel på løgn for å stille meg i et dårlig lys, da jeg aldri har hevdet noe slik. At jeg har sagt at kuken min er både tjukk og stor stemmer, for det er den. Men at jeg har sagt den er deilig stemmer ikke. Det er det kvinnene jeg har sex med som sier 😉 Er smertelig klar over at mange menn med lite i buksa mister hodet og begynner å løpe hysterisk rundt når det dukker opp en velutrustet mann. Men jeg oppfordrer igjen til å holde dere til trådens tema, slutte å slenge skitt som en flokk tenåringsjenter, og holde dere til tema 😁 Jeg har kommentert på dine innlegg flere ganger. Ang at ikke alle vil ha noe stort. Og jeg er erfaren kvinne på 48 år. Hatt sex m meget velutrustet nedentil. Og det har aldri vært godt. Rundt 15 cm og litt tykkelse er herlig Anonymkode: f7e7f...56e 4
DigBic23 Skrevet 10. juli 2019 #20 Skrevet 10. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt at de som sier i mot deg på en eller annen måte tydeligvis alltid er underutviklet. Du forsøker å ramme noen der du mener det er vondest. Og det er selvfølgelig det stedet du er mest opptatt av i hele verden, altså penis. Det mest pinlige her er at du sannsynligvis ikke er et barn. Du skriver jo som en voksen. Å være så opptatt av størrelsen på tissen sin når man er voksen... vel, pinlig. Anonymkode: acb61...d89 Vet du hva, jeg har nok erfaring til å vite hva denne typen sjalusi kan generere, så å adressere de som ikke kan akseptere mine innlegg uten skittkasting er svært enkelt. Når de opptrer som anonyme feiginger med sterke ord og stygge karakteristikker er det helt på sin plass at jeg forteller hvem denne gruppen består av. Nå håper jeg en moderator snart kommer å rydder opp i denne ødeleggende brukerdiskusjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå