Gå til innhold

Hatt sex med en jeg har møtt gjennom Tinder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er tiltrukket og liker han. Endte med sex nå får jeg se om han liker meg mer enn bare for sex. 

Ville du kontaktet en dersom du ikke likte dama ordentlig etter sex? 

Kanskje jeg stresser for mye med dette. Måtte bare lufte det her. 

Anonymkode: 8ca04...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke kontaktet noen etter sex hvis jeg ikke likte dem.

Men hvorfor vente på at han skal ta kontakt? :) Send han en melding eller en snap. Hvis du er usikker, så kan du tolke interessen hans fra svaret du får tilbake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke Tinder sjekkeplassen for sextreff da? Det er ikke akkurat seriøsitetens høyborg. Ville ikke forventet så altfor mye. Mange menn og gutter bruker Tinder kun for å skaffe seg noen ligg.

Anonymkode: 0a7d5...278

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bare vil ha sex så finner du jo fort ut av det. Tinder handler jo i stor grad om sex da, så hvis det er kjæreste du vil ha så bør du kanskje bruke en vanlig datingside (sukker, møteplassen). 

Anonymkode: ad71b...f33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, får se hva som skjer. Er en sjanse for det så klart, men håper ikke det. 

Tenker gjerne å sende en meld seinere. 

Ja, ser etter kjæreste. Har prøvd sukker og mp for en tilbake, men fant ingen der. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ser etter kjæreste. Har prøvd sukker og mp for en tilbake, men fant ingen der. 

Fant ingen der? Det er jo massevis av menn der 🙂 Var det ingen som svarte når du sendte dem melding? 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Tinder sjekkeplassen for sextreff da? Det er ikke akkurat seriøsitetens høyborg. Ville ikke forventet så altfor mye. Mange menn og gutter bruker Tinder kun for å skaffe seg noen ligg.

Anonymkode: 0a7d5...278

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han bare vil ha sex så finner du jo fort ut av det. Tinder handler jo i stor grad om sex da, så hvis det er kjæreste du vil ha så bør du kanskje bruke en vanlig datingside (sukker, møteplassen). 

Jeg møtte kjæresten min på tinder, så det kommer helt an på. :) og jeg har møtt skikkelige rasshøl på sukker og, så man vet aldri! 

Anonymkode: 1ef05...601

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde samme tabbe som deg. Møtte en kar, så etter sex har han holdt kjeft. Men like så greit, tror ikke vi passet sammen.

Anonymkode: b7bba...9a4

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant ingen der? Det er jo massevis av menn der 🙂 Var det ingen som svarte når du sendte dem melding? 

Damer sender jo ikke melding, men blar i innboksen og vurderer hvem de skal svare. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en på tinder som slejket fitta mi og så slettet han meg

Anonymkode: f4e6b...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått meldinger av han så da får vi se. 😊

Kjekt å høre fra. Det er vel ikke sånn at det bare er sex på Tinder.,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han likte å ha sex med deg så kan det jo hende han vil ha mer. Du får neste spørre han hvis dere fortsetter å snakke, hva han vil.. 

Anonymkode: 68477...d68

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver alle i profilen sin at ons sveip venstre og at de er ute etter fast forhold?

Jeg vil ikke møte dem hvis de kun er ute etter sex.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvorfor skriver alle i profilen sin at ons sveip venstre og at de er ute etter fast forhold?

Jeg vil ikke møte dem hvis de kun er ute etter sex.

Fordi er ute etter noe fast, men de vil ikke ONS underveis på jakten etter fast forhold. Og mange menn tror at det likevel kan forsøkes med et treff for sex til tross for at man søker fast forhold.

Selv har jeg skrevet at jeg ikke ønsker ONS, men er ikke ute etter fast forhold heller. Jeg har åpent forhold og vil heller finne noen jeg kan treffe flere ganger.....

Skrevet
6 minutter siden, *Mocca* skrev:

Fordi er ute etter noe fast, men de vil ikke ONS underveis på jakten etter fast forhold. Og mange menn tror at det likevel kan forsøkes med et treff for sex til tross for at man søker fast forhold.

Selv har jeg skrevet at jeg ikke ønsker ONS, men er ikke ute etter fast forhold heller. Jeg har åpent forhold og vil heller finne noen jeg kan treffe flere ganger.....

Ja det finnes mange som ikke kan lese der ute desverre.

Som mann er det veldig vanskelig å komme over noen som deg selv om det kansje er det som passer best nå slik livet er.

Skrevet
På 10.7.2019 den 10.19, Hr. Aktiv skrev:

Ja det finnes mange som ikke kan lese der ute desverre.

Som mann er det veldig vanskelig å komme over noen som deg selv om det kansje er det som passer best nå slik livet er.

Det tviler jeg ikke på, ut fra samtalene jeg har hatt med menn både på Tinder og andre steder.....  

Enten mye fakes, eller så er man ute etter gøy... Men takler ikke kun gøy og får følelser fort for fyren...... Eller de backer ut fra å møtes.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...