Gå til innhold

Norsk frisørskole. 5 måneders studie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir man lærlig etter 5 måneder på skolen? Det høres veldig enkelt ut... Men står at den er offentlig godkjent. Noen som har gått der og vil fortelle? :) 

Anonymkode: 34e54...78a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke akkurat noen flink lærling. Ville uansett satset på noe annet, du blir pensjonist og har ødelagt kropp allerede i 30 årene.

Anonymkode: 2bbe6...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Det er 6 mnd intensivkurs / privatskole. Jeg gikk der i 2008, absolutt å anbefale . Veldig flinke lærere. De fleste starter som lærling , vanligste er 3 års læretid , men det kommer Ann på hva du har gått/ om du har bestått videregående osv. 

Anonymkode: a5532...62a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 6 mnd intensivkurs / privatskole. Jeg gikk der i 2008, absolutt å anbefale . Veldig flinke lærere. De fleste starter som lærling , vanligste er 3 års læretid , men det kommer Ann på hva du har gått/ om du har bestått videregående osv. 

Kommer man inn om man bare har ett år på videregående? Og hva koster det? :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror man kommer inn men blir lengre læretid . Mener jeg ;) sjekk nettsidene , står kanskje mer der.  Jeg tror jeg betalte 60 000 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror man kommer inn men blir lengre læretid . Mener jeg ;) sjekk nettsidene , står kanskje mer der.  Jeg tror jeg betalte 60 000 

Tusen takk for svar :) skal sjekke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...