Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

okei kanskje det er jeg som overdramatiserer men har holdt det for meg selv en god stund nå, siden jeg er ikke typen som liker å lage drama for småting. Jeg er veldig ensom person generelt. jeg har 1 venn. Jeg sitter for det meste alene hele tiden men min venninne har sin egen gjeng. Jeg sier for all del at hun skal få lov å ha en egen gjeng! det har hun  all rett til, men hun finner på ting med dem hele tiden i helgene. Jeg føler jeg blir nedprioritert. Meg er sånn hun finner på ting med når hun ikke har annet å gjøre eller noen andre å være med. Det suger nå har vi ikke funnet på noe gøy i helgene helt siden mai. Hun drar alltid ut med de andre venninnene sine

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om dette, jeg vil ikke være påtrengende å invitere meg selv heller. å jeg vet jeg aldri kommer til å bli en del av den gjengen heller. MEN jeg føler det hadde jo vært hyggelig at hun kunne invitert meg engang i blant. for de fester jo bare? drar ut på byen å koser seg.

Vi snakket om helt siden vinter at kanskje vi skal dra å leie hotel i oslo en helg for å kose oss når hun får ferie. men neida nå har hun allerede laget mange planer med de andre også har hun en uke fri men da sier hun at "jeg er sikkert sliten den uka" ???? 

Anonymkode: d02d7...e89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hm

Anonymkode: d02d7...e89

Skrevet

Kan du spørre henne om du kan bli med en gang de skal ut? 

"Det er evigheter siden jeg har vært på byen, kan jeg henge meg på dere en helg dere skal ut?"

Synes det er et helt greit som, har gjort det samme selv mange ganger, har ikke vært noe problem. Men er du veldig sjenert og avhengig av venninnen din når dere er sammen med andre må du kanskje øve deg litt på å innlede samtaler og snakke med resten av gjengen selv om du ikke kjenner dem. Det kan være anstrengene å ta med venninner utenfor gjengen hvis man må "passe på dem"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...