Gå til innhold

Dere spl som har/vil byttet jobb eller omskolert dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen sykepleiere her som har byttet jobb eller omskolert dere? Til hva, i så fall? 

Dere som tok nytt studie, hvordan løste dere det?

Anonymkode: ca70b...840

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Byttet til nattevaktsstilling. Jobber nå 75-85% ca. Mye sammenhengende fri mellom vaktene. 

Anonymkode: 9b115...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble jurist i stedet. Tok det som privatist da det var mulig, så jeg kunne jobbe samtidig. Fikk ikke verdens beste karakterer, men det viktigste var vitnemålet. 

Anonymkode: 56c03...14e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble jurist i stedet. Tok det som privatist da det var mulig, så jeg kunne jobbe samtidig. Fikk ikke verdens beste karakterer, men det viktigste var vitnemålet. 

Fikk du grei jobb?

Anonymkode: 28998...6bb

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk du grei jobb?

Anonymkode: 28998...6bb

Ja. Har bare jobbet i tre år, men har lederjobb i kommunen og tjener ca 700.000. Trives mye bedre enn som sykepleier. 

AnonymBruker
Skrevet

Er midt i prosessen. Skal nå begynne som nattevakt i lav prosent, og skal studere ved siden av. Kom ikke inn på den tverrfaglige masteren jeg søkte på, som vil gi meg en ny yrkestittel) og hadde jeg det måtte jeg sagt opp (da den er på fulltid). Men nå kan jeg jobbe mens jeg tar en ny bachelor hvor jeg kan søke på samme master (skal få bedre karakterer denne gangen da jeg faktisk er motivert og interessert i det jeg skal studere😉)

Anonymkode: 73d0b...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...