Gå til innhold

Noen som har blitt tatt for å være eldre enn du er??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tørr du fortelle???😈

jeg har 3 historier

Jeg er sykepleier, da jeg var 28 så var det en pasient som trodde jeg var overlege 😡=  altså minst 40 år !!!!

ble spurt om jeg var dattera til bestefaren min en gang også!!!😡 og han er 55 år eldre enn mg!!!

Ble spurt kår jeg skulle inn på museum man kunne få studentrabatt på «er du student?» jeg «nei» hun: «ånei det kan jeg jo egentlig godt se» 

ehh bitch jeg var 25 år da - kunne godt vert student

—————

har til gjengjeld blitt spurt om leg på polet nesten hver gang jeg handler og jeg er 34 nå😈 har også blitt fortalt såååå mange ganger når jeg sier alderen min « wow du ser mye yngre ut» 

har nok over 100 av de historier 

jeg tror derimot ikke jeg ser ung ut, netopp fordi folk sier det for  å komplimentere (lyver) eller fordi det er standard for slle i  Norge å spør om leg.

Det er dermimot ingen som bevisst sier man ser eldre ut enn man gjør med mindre man ønsker å være frekk, mangler sosiale antenner, eller gjør det med et uhell

Anonymkode: cfa46...e50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Befriende lesing, ts. Jeg har vel egentlig verken blitt tatt for det ene eller det andre, tror jeg ser ut som alderen min :)

Anonymkode: cd77b...cc1

Skrevet

Nei aldri

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som ble spurt om hun var bestemora til sønnen sin 😧 Praten døde visst ut. 

Anonymkode: 91f86...7d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja da jeg var 16-17 ble jeg ofte tatt for å være noen år eldre. 

Anonymkode: ce782...fab

AnonymBruker
Skrevet

helt sia jeg var 14+ er 20 nå. så har jeg alltid blitt tatt for å være rundt 25

Anonymkode: 4112c...082

Skrevet (endret)

Nei, aldri. folk gjør alltid en stor sak ut av at jeg umulig kan være så gammel som jeg er

ble tatt for å være 5 da jeg var 8. Og siden har det ballet på seg lol 

Endret av aiba
Skrevet

Jeg var på ferie i Italia med en 7 år yngre venninne som kledde seg som en fjortis. Hun gikk i åletrange rosa kamuflasjebukser, t-skjorte med barnslig trykk og hadde lilla striper i håret, og jeg hadde brukt tid på å pynte meg var mye mer damete kledd. Kelneren på restauranten spurte venninnen min om det var mamma som skulle betale, og så gav han regningen til meg. Hun var selvsagt svært fornøyd, men jeg var sur i flere timer. Jeg tror fortsatt ikke jeg helt har tilgitt ham 👿

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i tenårene... Senere var det motsatt, da var det plutselig ''Du går vel på ungdomskolen'' XD

Anonymkode: d6109...186

AnonymBruker
Skrevet

Ja, før jeg var 20. Fikk kjøpt vin på polet da jeg var 17 og sprit da jeg var 18.

Anonymkode: 0d920...ded

AnonymBruker
Skrevet
På 9.7.2019 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Ja, før jeg var 20. Fikk kjøpt vin på polet da jeg var 17 og sprit da jeg var 18.

Anonymkode: 0d920...ded

Jeg også, handlet vin på polet og øl i butikken da jeg var 16. Røyk i butikken da jeg var 12. Ble aldri spurt om leg.

Anonymkode: c38c6...ccb

AnonymBruker
Skrevet
På 9.7.2019 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Tørr du fortelle???😈

jeg har 3 historier

Jeg er sykepleier, da jeg var 28 så var det en pasient som trodde jeg var overlege 😡=  altså minst 40 år !!!!

ble spurt om jeg var dattera til bestefaren min en gang også!!!😡 og han er 55 år eldre enn mg!!!

Ble spurt kår jeg skulle inn på museum man kunne få studentrabatt på «er du student?» jeg «nei» hun: «ånei det kan jeg jo egentlig godt se» 

ehh bitch jeg var 25 år da - kunne godt vert student

—————

har til gjengjeld blitt spurt om leg på polet nesten hver gang jeg handler og jeg er 34 nå😈 har også blitt fortalt såååå mange ganger når jeg sier alderen min « wow du ser mye yngre ut» 

har nok over 100 av de historier 

jeg tror derimot ikke jeg ser ung ut, netopp fordi folk sier det for  å komplimentere (lyver) eller fordi det er standard for slle i  Norge å spør om leg.

Det er dermimot ingen som bevisst sier man ser eldre ut enn man gjør med mindre man ønsker å være frekk, mangler sosiale antenner, eller gjør det med et uhell

Anonymkode: cfa46...e50

Jeg hadde ikke tenkt at en overlege må være over 40 år...   tenker jeg etter og regner utdannelsesår så vet jeg det jo, men sånn tenkes det ikke i den situasjonen. 

Du søker oppmerksomhet her. 

Folk sier forøvrig mye vås bare for å ha noe å si. Jeg har blitt spurt om jeg er min datters søster..  (Jeg er 19 år eldre enn henne)

Om jeg spør noen nå så sier de at jeg ser ut som nøyaktig så gammel som jeg er eller 2 år eldre. Når jeg var ung så så jeg ut som 5-6 år eldre. Det kom meg inn hendig for jeg har gått på polet siden 16 års alderen uten å bli spurt om leg. 

Anonymkode: e376d...803

AnonymBruker
Skrevet
På 9.7.2019 den 12.07, hind skrev:

Jeg var på ferie i Italia med en 7 år yngre venninne som kledde seg som en fjortis. Hun gikk i åletrange rosa kamuflasjebukser, t-skjorte med barnslig trykk og hadde lilla striper i håret, og jeg hadde brukt tid på å pynte meg var mye mer damete kledd. Kelneren på restauranten spurte venninnen min om det var mamma som skulle betale, og så gav han regningen til meg. Hun var selvsagt svært fornøyd, men jeg var sur i flere timer. Jeg tror fortsatt ikke jeg helt har tilgitt ham 👿

Mest flaut for venninnen din synes nå jeg.

Anonymkode: 479a4...7d2

• Liker 1
Skrevet

Nei, blir tatt for å være mye yngre enn jeg er 😅 når jeg var 17 spurte folk om jeg var 14 år, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Husker det var en dame på bussen som trodde jeg var moren til lillebroren min. Da var jeg ti og han tre år.

Anonymkode: ccd24...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...