Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Mine vipper er tynne,få og nedadgående :-( :-x jeg MÅ bruke vippetang skal jeg få nogenlunde åpne øyne (det har litt med hvordan øynene mine er formet også da, har tunge øyelokk). Jeg har bare brukt en gulltang fra vita,men kvaliteten er ikke noe å rope hurra for egentlig. Derfor lurte jeg på om dere har gode tips på vippetenger som virkeliiiig er gode (særlig for vipper som mine da). På forhånd KJEMPESTOR takk
Lille smurf Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 har du forsøkt permanent vippebøy hos hudpleier?? holder lenge!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 nei, men det kunne jeg sikkert ha forsøkt! uansett vil jeg ha en vippetang i backup, og frem til jeg evt gjør det
Dru Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Jeg bruker vippetang fra Shiseido. Den koster litt, men det er verdt det. Gummilistene er av bra kvalitet, den bøyer kjempebra. Og gummilistene fås kjøpt separat.
Tusseline Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Hvor har du fått tak i Shiseidos vippetang, Druscilla? Jeg har blitt forelsket i Revlons, men den er dessverre ikke å få tak i lengre. I hvertfall ikke i Norge.
Dru Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Alle parfymerier som har Shiseido burde ha den. Jeg kjøpte den på Cubus sitt parfymeri, faktisk. Så jeg tror ikke den skal være vanskelig å få fatt i.
Tusseline Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Okei, har vært innom Parfymelle og Estetique, men de hadde den ikke. Men jakten fortsetter.
Gjest hjalmarlover Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Alle parfymerier som har Shiseido burde ha den. Jeg kjøpte den på Cubus sitt parfymeri' date=' faktisk. Så jeg tror ikke den skal være vanskelig å få fatt i.[/quote'] Prisen på denne??
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #9 Skrevet 5. mai 2005 har du forsøkt permanent vippebøy hos hudpleier?? holder lenge! Hvor får man gjort det? hva koster det?
Dru Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Den ligger på rundt 200 tror jeg. Jeg er ikke helt sikker. Og da får man med en ekstra gummilist.
Gjest hjalmarlover Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Hvor får man gjort det? hva koster det? Du kan få gjort det hos hudpleiere...Der jeg går koster det litt under 200 kr og varer mellom 1-2 mnd.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #12 Skrevet 5. mai 2005 Du kan få gjort det hos hudpleiere...Der jeg går koster det litt under 200 kr og varer mellom 1-2 mnd. Takk
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 men temaet er vippetang her, og som trådstarter ønsker jeg også gode forslag på VIPPETANG
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #14 Skrevet 5. mai 2005 Ikke at jeg har surret meg til å kjøpe den selv, men på MUA så skryter de uhemmet av vippetangen til Shiseido. Får den billig på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå