Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gjort dette? Hva fikk dere betalt? Går i redusert stilling nå og hadde hatt en del tid til overs. 

Anonymkode: 26366...8bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike spørreundersøkelser som betaler penger, de gir helt EKSTREMT liten utbetaling. Du må kanskje bruke MINST ett par måneder for å få bare ett par hundre kroner. Ønsker du å tjene mest mulig pengerså kanskje du burde finne på noe helt annet. 

I tillegg er det ikke alle som betaler direkte til bank-kontoen din. Så du må opprette for eksempel en PayPal-konto, og det tar tid før nettstedet for spørreundersøkelser betaler ut pengene til din PayPal-konto, og så tar det vel litt tid før PayPal overfører pengene til din konto. Så du får selvfølgelig ikke penger ubetalt "på dagen" for å si det sånn. Selv om enkelte nettsteder overfører det du har tjent til direkte til din bank-kontoså krever de alle mulige slags person-opplysninger fra deg for at de skal vite at dette faktisk er DIN konto. 

Andre nettsted for slike spørreundersøkelser for eksempel YouGov tilbyr "poeng" som etterhvert kan veksles inn til gavekort. Da er det i alle fall veldig mye lettere å få ut det man har tjent opp. Men du må uansett regne med at det kan ta ganske lang tid, før du får noen utbetaling. Det kan variere en del hvor ofte du får tilbud om noen undersøkelser, selv om du krysser av for at du ønsker  "så ofte som mulig" og de aller fleste spørsmålene som regel bare gir mellom 25 og 200 poeng per spørreundersøkelse. 

Anonymkode: 43b25...44a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med i 3 ulike online spørrepanel, og hittil i år har jeg tatt ut gavekort tilsvarende ca kr 2000,-. Skattemessig kan jeg ikke ta ut mer enn kr 1000 fra hver i "penger" (altså supergavekort til å innløse i nye gavekort på gavekorttorget), så da blir det maks kr 3000 i år. I det ene panelet kan jeg riktignok bestille produkter fra premiebutikken. Men prisen i poeng er ganske høy, så det gjør jeg nesten aldri. 

så det er absolutt ikke dette du prioriterer om du ønsker mer penger fast hver måned. Da vil jeg heller anbefale deg å bli støttekontakt eller noe annet. Det er både hyggelig, og gir et par ekstra 1000 i måneden.

Anonymkode: 0e004...211

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...