Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #22 Skrevet 7. mai 2005 Bruker blå ob. De passer meg veldig bra, og så er de jo så billige. Always tamponger duger ikke i det hele tatt, men jeg sverger til Always de få gangene jeg bruker bind. Og så truseinnlegg fra Libresse. Er vist ikke trofast mot noen merker jeg
Ciara Skrevet 7. mai 2005 #23 Skrevet 7. mai 2005 Frysepulver: Er det bare å hoppe over så ofte? Er det helt uproblematisk?
lillesky Skrevet 7. mai 2005 #24 Skrevet 7. mai 2005 Men sånn generelt fikser jeg ikke mensen i det hele tatt, så hopper over den hver måned og hadde den for første gang på et halvt år nå i forrige uke Bruker du også Yasmin? Hopper over flere mnd i slengen jeg og!
lillesky Skrevet 7. mai 2005 #25 Skrevet 7. mai 2005 Frysepulver: Er det bare å hoppe over så ofte? Er det helt uproblematisk? Selv om ikke jeg er Frysepulver, så svarer jeg. For jeg hopper også over mange mnd. i slengen. Jeg bruker Yasmin p-piller. Har vært med på undersøkelse også, i forb. med hvor lenge man kan gå på Yasmin p-piller uten å få mensen. Synes det er kjempekjekt å slippe unna! Og når jeg først får den, så varer det bare et par dager, og VELDIG lite blod.
Ciara Skrevet 7. mai 2005 #26 Skrevet 7. mai 2005 Det høres jo utrolig praktisk ut da. Og jeg vet jo at jeg forstyrrer naturen allerede ved å bruke p-piller, men det høres liksom farlig ut, på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå