Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Hei hei alle! Et tema her som definitivt passer inn på KVINNEguiden da :-) Hvilke tamponger og bind er deres favoritter? Akkurat prøvd always tampongene etter årevis med ob, og jeg tror jammen at jeg liker always bedre, men litt usikker :o kan ha noe med buede og rette kanaler,ikke at jeg skjønner hvordan det gjør forskjell... Av bind er det vel egentlig bare always normal med vinger jeg har brukt, så håpet på tips fra andre menstruerende
Gjest Formosiss Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Bruker tampax, og er veldig fornøyd med de; jeg klarer nemlig ikke tanken på å dytte en finger opp i "der" under jordbæruken Bruker sjelden bind, men når jeg gjør, så er det Libresse.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Bruker tampax, og er veldig fornøyd med de; jeg klarer nemlig ikke tanken på å dytte en finger opp i "der" under jordbæruken Bruker sjelden bind, men når jeg gjør, så er det Libresse. litt rart hvor var folk er for litt kroppsvesker.. det er jo i grunn bare å vaske fingrene etterpå. det er nok mye renere opp ider enn mange andre ting du tar på i løpet av dagen
aline Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 bruker bare bind, og bruker da bare libresse invisible uten vinger. har prøvd always, men synes ikke de er bra i det hele tatt.
Gjest Spacegirl Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Jeg bruker ob tamponger og always bind med vinger. Kan ikke bruke libresse, for da blir jeg så sår nedentil :-? ... Jeg syns også at First Price sine bind er ganske bra. Ikke like gode som always sine, men siden de er så mye billigere hender det jeg kjøper disse hvis lommeboka er skrapa
Pepita Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Bruker kun tamponger, og da for det meste OB. Men kjøper også noen ganger First Price og Always... Men OB er nok best og har flest str.
Fi Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Bruker OB's tamponger og Libresse bind. Bare dårlige erfaringer med Always for min del
Samantha Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 OB tampongar (men har aldri prøvd andre merker :oops: )
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Bruker kun OB og First Price-tamponger (og mistenker at de kommer fra samme fabrikk,..)
Arkana Skrevet 5. mai 2005 #12 Skrevet 5. mai 2005 Always tamponger (alle de andre merkene er ubrukelige) og Always bind om natten.
Gjest Formosiss Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 litt rart hvor var folk er for litt kroppsvesker.. det er jo i grunn bare å vaske fingrene etterpå. det er nok mye renere opp ider enn mange andre ting du tar på i løpet av dagen Jeg er ikke redd for kroppsvæsker, men akkurat det der er bare ekkelt.
Cupcake Skrevet 6. mai 2005 #15 Skrevet 6. mai 2005 Bruker de grønne pakkene fra Europris. Synes de er like bra som Libresse Invisible m/vinger bare til halvparten av prisen. Bruker også Libresse string bind.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 Har samme problemet med OB som de andre her; fikser ikke tanken på å dytte noe oppi der med fingrene. Men synes ikke Tampax funker så bra, bruker bind i tillegg... Brukte Always lenge, men de er så "plastic", så gikk over til Libresse for noen år siden og trives med det. Men sånn generelt fikser jeg ikke mensen i det hele tatt, så hopper over den hver måned og hadde den for første gang på et halvt år nå i forrige uke
_sannheten_ Skrevet 6. mai 2005 #17 Skrevet 6. mai 2005 ob tamponger om dagen og always bind med vinger om natten
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #18 Skrevet 6. mai 2005 Bruker stort sett bare bind, og da er det Always ultra som gjelder. Mørkegrønn pakke på dagen og lilla på natten. Ellers har jeg brukt både ob og allways i tamponger også og er like fornøyd med begge tror jeg. Always er det eneste som funker for meg - jeg synes ikke Libresse tar unna like mye, og til tross for at jeg blir klam av alwaysen så foretrekker jeg det fremfor lekkasjeulykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå