Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet og så jeg hadde fått en melding. Meldingen var fra «portal» noe jeg aldri har hørt om.

på meldingen sto det «hei, ditt brukernavn er sendt til din leder på e post. Ditt førstegangs passord er nå GH12hj»

Hva er dette? Finner ikke noe når jeg googler, og blir bekymret. Vet ikke hva det er å hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noe som helst. 

Anonymkode: 29221...c4f

AnonymBruker
Skrevet

Har du nettopp startet i ny jobb? Høres ut som du har fått tilgang til en app/ansattportal/e-læring el.l. 

Iom det står at brukernavn er sendt til din leder, så kan du jo spørre lederen din.

Anonymkode: cd76b...cbb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Peggy57 skrev:

Ikke ny jobb nei

Da er det sikkert bare spam

Anonymkode: cd76b...cbb

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter!

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...