Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tør du handle for før du er redd for at de ikke skal skrive ned verdien nok?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vel hittil aldri handlet for mer enn ca 5-600 kroner. Liker heller å handle flere ganger, fordi jeg sjelden hva jeg vil ha der og da.

Men jeg vurderer å kjøpe ny rettetang derfra, og da blir det spennende å se hva de gjør.

Skrevet

Jeg har en pakke på nesten 900 kroner jeg har lyst på nå, vurdere å dele den i to, men sparer jo litt porto. Det går kanskje an å be de skrive verdien til en viss sum :klø: skummelt, og føler meg som en kriminell :wink::ler:

Husk at de har andre stikkkontakter på tingene sine der da. :)

Skrevet

Har kjøpt for 800-900 kr og det gikk fint det.

Skrevet

Jeg bestillte for nesten 900 kr sist jeg bestillte fra LF. Var innstilt på å betale moms, men pakken slapp unna tollen. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestilte for 1400.- ca..det gikk fint det, LF delte pakken opp i to uten at jeg ba om det. Eneste aberet var at den siste pakken kom en hel uke senere.

Gjest Aurélie
Skrevet

Bestiller varer for mellom 700-1500 kr ca. hver 2. til 3. måned, og har etter 2 år som LF-kunde aldri opplevd at pakkene har blitt stoppet i tollen. De sender meg alltid 2 separate pakker, og skriver ned verdien til gangs.

Skrevet

Det meste jeg har bestilt for er 1700,- LF delte bestillingen i to, og skrev ned verdien, så pakken slapp lett gjennom tollen :)

Skrevet

Godt å høre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...