Arwen Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Hvor mye tør du handle for før du er redd for at de ikke skal skrive ned verdien nok?
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har vel hittil aldri handlet for mer enn ca 5-600 kroner. Liker heller å handle flere ganger, fordi jeg sjelden hva jeg vil ha der og da. Men jeg vurderer å kjøpe ny rettetang derfra, og da blir det spennende å se hva de gjør.
Arwen Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2005 Jeg har en pakke på nesten 900 kroner jeg har lyst på nå, vurdere å dele den i to, men sparer jo litt porto. Det går kanskje an å be de skrive verdien til en viss sum :klø: skummelt, og føler meg som en kriminell Husk at de har andre stikkkontakter på tingene sine der da.
Lumiah Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Jeg bestillte for nesten 900 kr sist jeg bestillte fra LF. Var innstilt på å betale moms, men pakken slapp unna tollen. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Jeg bestilte for 1400.- ca..det gikk fint det, LF delte pakken opp i to uten at jeg ba om det. Eneste aberet var at den siste pakken kom en hel uke senere.
Gjest Aurélie Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Bestiller varer for mellom 700-1500 kr ca. hver 2. til 3. måned, og har etter 2 år som LF-kunde aldri opplevd at pakkene har blitt stoppet i tollen. De sender meg alltid 2 separate pakker, og skriver ned verdien til gangs.
Fat Sally Lee Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Det meste jeg har bestilt for er 1700,- LF delte bestillingen i to, og skrev ned verdien, så pakken slapp lett gjennom tollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå