AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Det kan være alt fra enkeltpersoner eller en stor gruppe. Hvordan påvirket det dere i det daglige, og hva gjorde dere for å gjenreise selvtilliten og selvverdet? Sist men ikke minst hvordan slå tilbake mot folk som ser ned på en? Anonymkode: a9544...926
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Jeg driter i de som evt ser ned på meg, deres tap 3
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Andres tanker kan ikke skade deg! Om du vet noen snakker om deg og du ikke hører det, så ikke bruk tid til å tenke på det. Det skader deg ikke. Bruk heller tanker og tid på deg selv og ditt! Det der kan du lære deg. Hvis noen ser på deg med blikk du ikke liker, så møt blikkene direkte. Folk har som regel skamfølelse, og de vil syns det er ubehagelig om du holder blikket deres fast! Men jeg har opplevd det, og det er en fæl følelse! En føler seg som et flatt null! Men så bare fant jeg bare ut etter en tid at andre kan ikke skade meg om jeg ikke tillater det. Det vil si at jeg ofrer det ikke en tanke. Det kan jo være øyeblikk så klart, men jeg bruker ikke mange minuttene. Jeg vet ikke om du må forholde deg fysisk til den/dem ofte. Det blir jo ikke så lett å "koble ut" da. Men det går an å lære seg å ignorere altså. De betyr ikke mer enn deg. Det vet du. Hva de tror bør du altså ikke tenke på. 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Jeg er totalt likegyldig til hva andre tenker om meg, eller hvordan de ser på meg. Har viktigere ting å bry meg om.
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 (endret) Kunne ikke brydd meg mindre. Og da behøver jeg ikke svare på resten. Endret 8. juli 2019 av Jerry Lee
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Bryr meg ikke.. jeg er limited edition 😘 du og 😁 Anonymkode: 3cba8...763
Nonchalant Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 (endret) Om dette er personer som er viktige i livet ditt og de ser ned på deg, så kanskje en vurderingsrunde av en selv kan være en ide, men om dette er noen som ikke vil ha noe innvirkning på fremtiden din så er det heller ingen grunn til å bry seg. Det ligger ganske latent i de fleste å ønske å bli verdsatt av «alle», noe som er umulig Så da står vi nok bare igjen ved å være den beste versjonen av oss selv ovenfor de som virkelig betyr noe. Endret 10. juli 2019 av Nonchalant 1
jabx Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være alt fra enkeltpersoner eller en stor gruppe. Hvordan påvirket det dere i det daglige, og hva gjorde dere for å gjenreise selvtilliten og selvverdet? Sist men ikke minst hvordan slå tilbake mot folk som ser ned på en? Anonymkode: a9544...926 Jeg gir faen i dem og lever livet mitt som jeg selv ønsker.
Medisinsk bruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være alt fra enkeltpersoner eller en stor gruppe. Hvordan påvirket det dere i det daglige, og hva gjorde dere for å gjenreise selvtilliten og selvverdet? Sist men ikke minst hvordan slå tilbake mot folk som ser ned på en? Anonymkode: a9544...926 Det er en sak om mestringsevne. Det er mange måter å kompensere på med selvtillit. Du må tolerere det faktum at andre prater om deg når du har lukket døra og reist. Om de baksnakker deg eller fremsnakker deg får du høre etterhvert men det bør du ikke kommentere hvis du ikke vil. Det handler om respekt og toleranse.
Tibbie Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 Tja, hvis det er noen som jeg bryr meg om, så snur jeg situasjonen og får dem til å like meg igjen. Dette kan være svigerforeldre, sjef, noen karrierefolk jeg vil ha i nettverket mitt eller noe... Hvis det er noen som ikke er viktig for meg, så prøver jeg bare å la være å bry meg. Da har jeg andre folk som liker meg, og det er de som betyr noe Det høres skikkelig klisj ut, men det er jo sant. Orker ikke bruke energi på at folk jeg ikke bryr meg om ikke ønsker å bli venn med meg. Det er helt greit at ikke alle liker en. Det er en stor verden, og folk ser etter forskjellige ting i folk. Du er god hvis du klarer å "please" alle
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 Finn deg en krakk, sett den rett foran dem mens de prater med deg, si "bare vent litt" mens du klatrer opp og så kan de se opp på deg mens du ser ned på dem. "Nå kan du fortsette å prate, jeg måtte bare komme meg i en mer riktig posisjon først"! Eller: bruk YouTube, søk på manipulasjons-teknikker og lær hvordan folks tankemønster fungerer, lær om narsissisme, lær teknikker som avviser deres kommentarer uten at du er den som lager drama. Om du kan, - om de har vært virkelig kjipe, så later du som om de er "ingenting", som om de ikke eksisterer. Mennesker som tråkker på andre ønsker oppmerksomhet og noen driter i om det er god eller dårlig oppmerksomhet, så det at ingen bryr seg er det værste du kan gjøre, de mister all makt. Anonymkode: 5535e...9a0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 Bryr meg ikke, ignorere dem bare.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 Jeg bryr meg ikke, hvorfor skulle jeg det? Jeg ser min verdi selv om andre ikke klarer å se den. Av forskjellige årsaker har jeg ikke fått oppnådd så mye som jeg gjerne skulle ønske, så mye som er forventet av noen på min alder, men jeg vet mitt potensiale og hva jeg er god for. Det er det som betyr noe. Anonymkode: 97452...150 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #15 Skrevet 10. juli 2019 På 9.7.2019 den 13.27, FunnyBoy123 skrev: Som pilot ser jeg alltid ned på folk! Som høy ser jeg ned på de fleste Anonymkode: 6b474...432
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #16 Skrevet 10. juli 2019 De aller fleste er ikke så digg at jeg synes deres meninger om meg er viktige Anonymkode: 6b474...432
Gjest O.G. Skrevet 10. juli 2019 #17 Skrevet 10. juli 2019 Det var en dame som såg ned på meg. Hun hadde en veldig nedlatende tone også, det skar seg seriøst for henne da hun plutselig en dag trengte hjelp og jeg var den eneste som kunne hjelpe. Jeg sa naturligvis nei og det med en beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå