AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Har gjerne lyst å høre menn sitt syn på en vagina? Om en vagina er «slufsete» altså lange kjønnslepper som ofte ligger i veien for fingring osv (ikke sex). Er det turn off for dere? Synest dere det er ekkelt? Vil gjerne høre kvinners erfaring med underliv, evnt meninger dere har fått hørt og erfart. Anonymkode: 287db...e55
Rotemor Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 (endret) Du tenker nok på kjønnsorganet vårt. Selve vaginaen har lite å si for øye😊 Smaken er som baken. De fleste er i grunn fornøyd med situasjonen de har havnet i. Detaljer som det er helt underordnet. Husk at menn også er bevisst på sin kropp og sitt kjønnsorgan. Det beste er å huske at det meste er normalt og greit. Endret 8. juli 2019 av Rotemor 4
Besina Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Har sett mye forskjellig, og synes helt ærlig alle er like fine. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Min kone har indre lepper som stikker ut og ser ut som en koffert pakket i all hast...bryr meg ikke 2 øre om det, elsker å slikke de, suge lett på de og massere henne med fingrene. Har truffet ca 30 underliv i mitt liv og alle som en er like herlige, uansett form og fasong. Reflekterte ikke over det før jeg hørte om operasjoner og da ble jeg sånn "HÆÆÆ????" Elsk deres underliv, det er nydelig! Hilsen mann. Anonymkode: 849bb...4ac 6
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min kone har indre lepper som stikker ut og ser ut som en koffert pakket i all hast...bryr meg ikke 2 øre om det, elsker å slikke de, suge lett på de og massere henne med fingrene. Har truffet ca 30 underliv i mitt liv og alle som en er like herlige, uansett form og fasong. Reflekterte ikke over det før jeg hørte om operasjoner og da ble jeg sånn "HÆÆÆ????" Elsk deres underliv, det er nydelig! Hilsen mann. Anonymkode: 849bb...4ac Det er jo det mest turn on som finnes!! Som sagt før i tråden alle friske vaginaer er flotte, men jeg like de som stikker ut litt best. Sånn roastbeef. 3
Gjest Paramount Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Slufsete, ekkel og turn off, er ord jeg aldri har forbundet med en vagina. Dersom du tror at vagina er siste og avgjørende hinder, da har du misforstått det aller meste. Vagina er en gave, ingen sier nei til den, dersom ting presenteres i riktig rekkefølge. Hvorfor ikke kalle hele området for Vagina? høres bra ut selv om det er feil, et fint ord sammenlignet med andre alternativer. Språket er vårt, og vi kan forandre det slik vi vil.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Utseendet på vulva er det vel få som bryr seg nevneverdig om, størrelsen på vagina er nok mer "viktig". Lange kjønnslepper kan komme litt i veien under sex, spesielt om det ikke er så glatt der nede. Men går fint å skille de litt med hånda om nødvendig. Anonymkode: 53158...e98
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 5 timer siden, Paramount skrev: Slufsete, ekkel og turn off, er ord jeg aldri har forbundet med en vagina. Dersom du tror at vagina er siste og avgjørende hinder, da har du misforstått det aller meste. Vagina er en gave, ingen sier nei til den, dersom ting presenteres i riktig rekkefølge. Hvorfor ikke kalle hele området for Vagina? høres bra ut selv om det er feil, et fint ord sammenlignet med andre alternativer. Språket er vårt, og vi kan forandre det slik vi vil. Hva er galt med ordet vulva da? Anonymkode: 14bcf...646 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjerne lyst å høre menn sitt syn på en vagina? Om en vagina er «slufsete» altså lange kjønnslepper som ofte ligger i veien for fingring osv (ikke sex). Er det turn off for dere? Synest dere det er ekkelt? Vil gjerne høre kvinners erfaring med underliv, evnt meninger dere har fått hørt og erfart. Anonymkode: 287db...e55 Jeg må nok skuffe deg. Jeg er mann i 40 årene. Jeg har sett mange vaginaer. Jeg har aldri tenkt eller følt at noen av dem har vært stygge, turn off eller at noe som helst ligger i veien for sex på en eller annen måte. Tvert imot - jeg syns det som regel passer til kvinnen som har den og er tiltrekkende. Dette er et ikke problem. Det er absolutt ikke noe turn off eller ekkelt med en vagina som er "slufeste", om jeg skal bruke ditt ord. Personlig så liker jeg alle, men tiltrekkes kanskje litt mer av de som har litt større indre og ytre kjønnslepper. Bruk heller tiden din på å ha deilig sex - ikke å mistrives eller å være usikker på om du er tiltrekkende nok der nede. Anonymkode: 54152...18b 3
Gjest Paramount Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med ordet vulva da? Anonymkode: 14bcf...646 Ikke noe galt, annet enn at det dekker ikke alt, som feks musa og fitta. Synes forresten ikke at vulva er et fint navn, men det er en smakssak.
Bubo Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 11 minutter siden, Paramount skrev: Ikke noe galt, annet enn at det dekker ikke alt, som feks musa og fitta. Synes forresten ikke at vulva er et fint navn, men det er en smakssak. Enig, vulva er definitivt en smakssak 😀
Gjest Paramount Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, Bubo skrev: Enig, vulva er definitivt en smakssak 😀 Ja, nå tenkte jeg først og fremst på navnet jeg da
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjerne lyst å høre menn sitt syn på en vagina? Om en vagina er «slufsete» altså lange kjønnslepper som ofte ligger i veien for fingring osv (ikke sex). Er det turn off for dere? Synest dere det er ekkelt? Vil gjerne høre kvinners erfaring med underliv, evnt meninger dere har fått hørt og erfart. Anonymkode: 287db...e55 Jeg diskuterer ikke preferanser på vagina, fordi det kommer ikke noe godt ut av det rett og slett. Man må respektere at folk er forskjellige. Hold sånne ting for deg selv. Er nok kroppspress i verden som det er, eller hva?🙂 Anonymkode: 4929e...44a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #14 Skrevet 9. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjerne lyst å høre menn sitt syn på en vagina? Om en vagina er «slufsete» altså lange kjønnslepper som ofte ligger i veien for fingring osv (ikke sex). Er det turn off for dere? Synest dere det er ekkelt? Vil gjerne høre kvinners erfaring med underliv, evnt meninger dere har fått hørt og erfart. Anonymkode: 287db...e55 I veien for fingring? Du er klar over at fingeren skal inn i hullet eller? 😑 Anonymkode: 5071f...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå