Gå til innhold

Fra loette til Yasmin!!

Anonym0022

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte fra loette til Yasmin p-piller, på grunn av kviser, til dere som har erfaringer av Yasmin - ble huden verre før bedre? Fikk du mindre eller mer kviser av den? Trenger virkelig svar og gjerne flere opplevelser av Yasmin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sluttet på yasmin fordi jeg leste og hørte at det var fare for blodpropp, i sammenligning med andre p-piller...

Anonymkode: c2946...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måtte sluppe med yasmin pga ekstreme kviseplager jeg fikk av den - endte opp med å måtte gå på isotretinoin! + høy fare for blodpropp

Anonymkode: d950f...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sluttet på yasmin fordi jeg leste og hørte at det var fare for blodpropp, i sammenligning med andre p-piller...

Anonymkode: c2946...788

Så du har med andre ord ikke tenkt å bli gravid noen gang fordi under svangerskap er blodproppsrisikoen særdeles mye høyere enn når man går på p-piller? :) Bare lurer. 

Anonymkode: 946d2...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ingen kviser de årene jeg brukte yasmin. Det siste året fikk jeg odepine hver gang jeg hadde mensen, legen var ikke glad for denne beskjeden og jeg måtte bytte. Etter flere bytter så har jeg gått på loette i 2-3år nå. 

Men vil anbefale yasmin, absolutt! 

Anonymkode: 55132...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen kviser de årene jeg brukte yasmin. Det siste året fikk jeg odepine hver gang jeg hadde mensen, legen var ikke glad for denne beskjeden og jeg måtte bytte. Etter flere bytter så har jeg gått på loette i 2-3år nå. 

Men vil anbefale yasmin, absolutt! 

Anonymkode: 55132...1d7

Tusen takk! Du merket ikke at huden ble verre før bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...