Gå til innhold

Den minste ståkuken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor/iten er den minste erigerte kuken du har vært borti? Min rekord tror jeg er ca.7cm.Noen som slår den?

Anonymkode: f1366...266

Videoannonse
Annonse
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Har vært borti det en gang. Litt usikker på størrelsen, men var hvertfall halvparten av en normal penis. Jeg fikk lettere sjokk når jeg skulle runke han og kom bare med en eller annen unnskyldning og snudde meg for å sove. 

Skrevet

Dette tror jeg kan bli en skremmende tråd. Den har allerede startet bra.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke store hender, men den var som min lille tommel i både tykkelse og lengde. Rareste var at den satt på en veldig høy mann, og at han ikke engang syntes å tenke over størrelsen. Han sa ingenting angående det. 

Man skal jo mene at størrelse ikke skal bety noe, men den var så liten at jeg ikke våget noe intimitet. Jeg kunne ikke skjønne hvordan jeg skulle runke (med fingertuppene nødvendigvis, men ville bli veldig rart), og jeg våget ikke samleie. Var så redd for at verken jeg eller han ville føle noe. Synd, for mannen var super, men jeg fikk helt angst. 

Anonymkode: 5c0c3...1ff

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr nå nylig med den minste penisen jeg noen gang har sett irl. Skulle prøve å runke ham, men penisen var på en måte for liten for hånden min🥺 Det ble det verste forsøket på sex noensinne. Traff ham ikke igjen etter det...

Anonymkode: 13c57...de4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke store hender, men den var som min lille tommel i både tykkelse og lengde. Rareste var at den satt på en veldig høy mann, og at han ikke engang syntes å tenke over størrelsen. Han sa ingenting angående det. 

Har vi datet samme mann?

Anonymkode: 13c57...de4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal jo mene at størrelse ikke skal bety noe, men den var så liten at jeg ikke våget noe intimitet. Jeg kunne ikke skjønne hvordan jeg skulle runke (med fingertuppene nødvendigvis, men ville bli veldig rart), og jeg våget ikke samleie. Var så redd for at verken jeg eller han ville føle noe. Synd, for mannen var super, men jeg fikk helt angst. 

Tror vi var på date med samme mann 😂 han jeg tenker på gikk rundt naken, med full ereksjon og stor selvtillit. Good for him! 

Anonymkode: fed6d...09f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flere som har datet samme mann tydeligvis... eller så er det flere slike menn som har veldig liten, men selvtilliten godt i behold. :)

Skrevet

For en ekkel tråd. Er lov å la være å diskutere slikt tøv. Noen har stor kuk og noen har liten kuk, de fleste har vel en helt gjennomsnittlig en. Er vel ikke noe å henge seg opp i vel, så traumatisk kan det ikke ha vært?! Unge ( eller eldre) menn med komplekser over størrelsen kan google det å så finne sånne her tråder med latterliggjøring og "gikk ikke ann å ha sex med engang".

Nei, hold sånne historier for dere selv tenker jeg er best. Sikkert ikke artig når menn diskuterer vide vaginaer og fødsler og kjønnshår og gudene vet hva heller??!

Hilsen dame.

• Liker 16
Skrevet

Min er ca 14 cm og det samme i omkrets (rundt).

Skrevet

Men på naturiststranda er vi alle like. Diskriminering av kropp er forbudt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt den kan brukes til å spille på verdens minste fiolin. 

Anonymkode: eca55...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med veldig liten tisselur må nok finne seg i å stille bakerst i køen. 

Anonymkode: 4ceb5...6d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi lage en tråd om de verste biffgardinene og flaggermusene vi har vært borti? Og se hvor lenge den varer før moderatorene fjerner den, i motsetning til denne som de vil la stå. Fordi KG hater menn.

Anonymkode: a1e8f...951

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor/iten er den minste erigerte kuken du har vært borti? Min rekord tror jeg er ca.7cm.Noen som slår den?

Anonymkode: f1366...266

.......🤣

Skrevet

Jeg syns det er barnslig å fortelle om hvilken som har sett og opplevd den minste kuken. Hadde det vært like moro om menn fortalte om den værste fitta de har vært borti!,,,,,,

• Liker 5
Skrevet

12 cm, og den var for liten for min smak.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Blondine skrev:

Jeg syns det er barnslig å fortelle om hvilken som har sett og opplevd den minste kuken. Hadde det vært like moro om menn fortalte om den værste fitta de har vært borti!,,,,,,

Det har da vitterlig vært lignende debatter angående fitter her inne.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jadzia skrev:

Det har da vitterlig vært lignende debatter angående fitter her inne.

Ja det har det. De er like usmakelige de trådene også. Dette er ikke noe man selv kan noe for så dytte de som er i denne gruppa ennda lenger ned i gjørma for noe de er smertelig klar over er totalt uholdbart. Dette er min mening.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...