AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har nylig begynt i ny jobb som nattevakt. Jeg valgte å jobbe natt slik at jeg kan jobbe mindre, men likevel tjene greit. Jeg jobber i helsevesenet og trives med det, men det å jobbe 100% slet meg ut både psykisk og fysisk. Men nå skal jeg jobbe 70% og har derfor 2-6 dager fri innimellom. Ukene er ulik. Det jeg kunne tenkt meg er å ha en liten bi-jobb ved siden av. Men jeg vil nok ikke jobbe flere vakter i helsevesenet. Dersom jeg absolutt MÅ ha litt mer inntekt en måned så kan jeg heller vurdere å takke ja til noen ekstra vakter. Men det hadde vært kjekt å jobbe med noe annet. Få litt annen erfaring også. Men jeg har rett og slett ingen ide om hva det kan være. Jobben må jo være noe fleksibel i og med at jeg ikke kan jobbe når som helst, må f.eks sove ut etter nattevakt osv. Men jeg kunne tenkt meg å gjøre noe annet kanskje 4-5 ganger i mnd. Det trenger ikke være noe som krever en hel arbeidsdag heller. En liten bi-inntekt hadde vært ok, men jeg er ikke så opptatt av å ha så mye mer å rutte med i mnd, det skal være kjekt å jobbe også. Anonymkode: 6e7f1...b24
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Frivillig arbeid? Du kan få erfaring med feks prosjektledelse, hjelpe folk som er i nød og mye annet Anonymkode: 941ed...b37
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Mystery shopper eller å jobbe med demo (dele ut smaksprøver) - begge deler er veldig fleksible men lønna er ikke det beste da. Anonymkode: 18583...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå