AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 De siste dagene har tuppen av ene stortåa mi vært litt "nummen". Jeg har følelse der, men det føles litt som om når foten har sovnet, bare at det kun er på tuppen. Noen som har opplevd dette før eller vet hva det kan være? Jeg har ikke brukt føttene til noe spesielt i det siste, alt har vært som det pleier. Er dette noe å plage legen med eller skal jeg bare glemme det? Anonymkode: d4593...ce3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Er tåa kald? Har du massert den? Anonymkode: b18e8...3fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er tåa kald? Har du massert den? Anonymkode: b18e8...3fe Den er ikke kald! Har samme temperatur som resten av foten. Har massert mye, men skjer ingenting Anonymkode: d4593...ce3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke kald! Har samme temperatur som resten av foten. Har massert mye, men skjer ingenting Anonymkode: d4593...ce3 Har du brukt stramme sko? Har du sår/blemmer/mørke flekker? Er fargen på negl normal? Er det kun den ene tåa som er problemet, eller har du mer plager? Anonymkode: b18e8...3fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 Drop-finger i tå? Går det an? Anonymkode: 487f8...b9d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drop-finger i tå? Går det an? Anonymkode: 487f8...b9d Vet ikke, men hvis det var det så ville TS merket på veldig redusert/ingen bevegelighet i ytterste ledd. Anonymkode: b18e8...3fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Jeg er nummen i hender, føtter og i munnen, de mistenker nedsatt nevrologisk funksjon så er i ferd med å få utredning. Jeg har gått lenge med min nummenhet. Kan være du har en nerve i litt klem ett eller annet sted og det kan jo komme fra en nerve ett annet sted en i tåa, så jeg hadde sett an litt om det gav seg eller så hadde jeg sjekket med en lege. Anonymkode: a8d19...b54 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du brukt stramme sko? Har du sår/blemmer/mørke flekker? Er fargen på negl normal? Er det kun den ene tåa som er problemet, eller har du mer plager? Anonymkode: b18e8...3fe Nei, har for det meste vært hjemme og ikke gått noe særlig i sko. Har ingen sår eller noen andre symptomer. Kun den ene tåa. Anonymkode: d4593...ce3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, har for det meste vært hjemme og ikke gått noe særlig i sko. Har ingen sår eller noen andre symptomer. Kun den ene tåa. Anonymkode: d4593...ce3 Da ville jeg sett det an i et par-tre uker. Går det over, så bra. Skjer det ingenting ville jeg oppsøkt lege. Blir du verre, eller nummenheten sprer seg til andre tær eller oppover fotbladet, så er det bare å ringe lege snarest. Anonymkode: b18e8...3fe
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 Ser dette er en stund siden, men jeg opplever akkurat dette nå. Gikk det over hos deg? Hva gjorde du evt hvis ikke? Anonymkode: 1b726...0da
Cathinshadow Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 Jeg sliter også med dette. Vært i over en måned. Gikk til lege, han sa jeg skulle fjerne all træl fra foten og se om det hjalp. Men hvorfor skulle det påvirke så mye? Jeg går ikke med trange sko og bruker ikke sko på jobb.
ngillwsp252 Skrevet 29. juli 2024 #13 Skrevet 29. juli 2024 Hei, jeg sliter med dette akk nå, gjort det i 2 dager. Hva skjedde med dere???🙏
tyren56 Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 ngillwsp252 skrev (På 29.7.2024 den 19.02): Hei, jeg sliter med dette akk nå, gjort det i 2 dager. Hva skjedde med dere???🙏 Haha jeg også. Er 26 uker gravid, fikk det plutselig i går etter jeg tok en stor runde med vask og rydding i huset. Kan hende det er irritasjon av negler? At det har blitt trykk? Jeg skjønner ingenting selv. Er ikke vondt, bare nummen følelse samtidig som jeg har følelse
tyren56 Skrevet 2. september 2024 #15 Skrevet 2. september 2024 Cathinshadow skrev (På 17.8.2023 den 20.56): Jeg sliter også med dette. Vært i over en måned. Gikk til lege, han sa jeg skulle fjerne all træl fra foten og se om det hjalp. Men hvorfor skulle det påvirke så mye? Jeg går ikke med trange sko og bruker ikke sko på jobb. Hvordan gikk det?
tyren56 Skrevet 2. september 2024 #16 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.7.2019 den 19.48): De siste dagene har tuppen av ene stortåa mi vært litt "nummen". Jeg har følelse der, men det føles litt som om når foten har sovnet, bare at det kun er på tuppen. Noen som har opplevd dette før eller vet hva det kan være? Jeg har ikke brukt føttene til noe spesielt i det siste, alt har vært som det pleier. Er dette noe å plage legen med eller skal jeg bare glemme det? Anonymkode: d4593...ce3 Prøver å se om du får varsel. Vet du årsaken?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #17 Skrevet 2. september 2024 Jeg blir nummen av og til i tær, går over med bevegelse med mindre en nerve er i klem. Anonymkode: 9b89a...b80
tyren56 Skrevet 2. september 2024 #18 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg blir nummen av og til i tær, går over med bevegelse med mindre en nerve er i klem. Anonymkode: 9b89a...b80 Jeg fikk det i går da jeg hadde vasket stellebordet, men det er der enda
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #19 Skrevet 3. september 2024 Jeg sliter med dette. Er nummen i halve tuppen av begge storetærne. Legen sa jeg er plattfot og må få laget spesialsåler så jeg får støttet opp. Er nok noen nerver i klem. Jeg har ikke somlet meg til å få laget såler ennå, men denne tråden minnet meg på det. Får bestille meg en time. Anonymkode: af901...9eb
neon_sun Skrevet 3. september 2024 #20 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sliter med dette. Er nummen i halve tuppen av begge storetærne. Legen sa jeg er plattfot og må få laget spesialsåler så jeg får støttet opp. Er nok noen nerver i klem. Jeg har ikke somlet meg til å få laget såler ennå, men denne tråden minnet meg på det. Får bestille meg en time. Anonymkode: af901...9eb Meg og 😆😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå