AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Hva legger du i ordene " jeg stoler på XX" ? Er det at de alltid er lojale? At de ikke sier videre ting du forteller dem? Er det at de alltid stiller opp hvis du spør om hjelp? Eller noe annet? Anonymkode: 05cf0...92a
MortenMinstelønn Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i ordene " jeg stoler på XX" ? Er det at de alltid er lojale? At de ikke sier videre ting du forteller dem? Er det at de alltid stiller opp hvis du spør om hjelp? Eller noe annet? At de holder det de lover og ikke forteller videre ting som er fortalt i fortrolighet. At noen skal stille opp hver gang en person trenger hjelp, er noe annet. Det er å forvente for mye av en annen, uansett. 2
SoWhat? Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har ei veninne jeg stoler 100% på er ærlig og lojal. Hun bare er den type menneske. Men jeg stoler ikke fem øre på at hun kommer til avtalt tid. Hun eier ikke orden på tid og er i det store og hele uorganisert. Jeg ville ikke stolt på at hun gjorde en god jobb praktisk og effektivt. Jeg stoler ikke helt på min beste mannlige venn når det gjelder å ikke si ting videre. Han snakker fra levra selv, og filtrerer ikke noe særlig. Men jeg stoler 100% på at han ville ha forsvart meg om noen sa eller gjorde meg noe. Jeg har en annen venn jeg stoler 100% på at vil hjelpe meg med praktiske ting. Men jeg stoler ikke på at han alltid er lojal. Han er litt sleip av seg. Osv osv. Jeg stoler på flere, men ikke på alle måter. 2
MortenMinstelønn Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Inspirert av siste taler. Å stole på noen blottet for ironi, arroganse og mulig falskhet: En hund! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Definisjon av lojalitet et når to kanibaler har seg litt 69😃 Anonymkode: 3f750...d3b
Gjest O.G. Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 På 8.7.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev: Hva legger du i ordene " jeg stoler på XX" ? Er det at de alltid er lojale? At de ikke sier videre ting du forteller dem? Er det at de alltid stiller opp hvis du spør om hjelp? Eller noe annet? Anonymkode: 05cf0...92a Det er nivåer av tillit ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå