AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Jeg ble voldtatt i helga og husker lite. Gidder ikke gå mer innpå det. Men i hvertfall så ble det tatt en urinprøve av meg på legevakta som tydet på at jeg hadde fått i meg noen narkotiske stoffer. Dagen etter (i dag) dro jeg på sykehuset for å få en utvidet rustest, en urinprøve de skulle sende inn til analyse. Den skal vise mer nøyaktig hva jeg har fått i meg. De skulle kontakte meg når de hadde fått svar. Jeg glemte å spørre hvor lang tid det tar. Vet noen om det er snakk om dager eller uker? Jeg får helt noia av å tenke på at jeg har et narkotisk stoff i kroppen min også vet jeg ikke hva det er en gang eller hvor mye... Anonymkode: d887e...ab4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Når jeg tar rustester så pleier det å ta en ukes tid, men da sendes det jo fra behandlingsplassen i nord til analyse på Ullevål sykehus. Så hvis ditt sykehus analyserer selv så går det nok fortere. Leit å høre at du har blitt utsatt for dette. Håper du har noe hjelp rundt deg til å få bearbeidet det. At du kanskje har fått narkotika i deg er noe kroppen ordner fint opp i selv, så det vil nok ikke prege deg noe mer fysisk sett. Psykisk er jo en annen sak. Jeg har også blitt dopet ned, Men da vanket jeg i tungt belastet rusmiljø og la ikke så mye i det. Det var det som skjedde før og etter ned-dopingen som ble vanskelig. Narkotika hadde jeg i kroppen fra før av. Anonymkode: 7dfca...b33
Medisinsk bruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble voldtatt i helga og husker lite. Gidder ikke gå mer innpå det. Men i hvertfall så ble det tatt en urinprøve av meg på legevakta som tydet på at jeg hadde fått i meg noen narkotiske stoffer. Dagen etter (i dag) dro jeg på sykehuset for å få en utvidet rustest, en urinprøve de skulle sende inn til analyse. Den skal vise mer nøyaktig hva jeg har fått i meg. De skulle kontakte meg når de hadde fått svar. Jeg glemte å spørre hvor lang tid det tar. Vet noen om det er snakk om dager eller uker? Jeg får helt noia av å tenke på at jeg har et narkotisk stoff i kroppen min også vet jeg ikke hva det er en gang eller hvor mye... Anonymkode: d887e...ab4 Etter det jeg vet så får du ikke en sikker rustest for alt bare med urinprøve. Har du levert blodprøve da.
The Kitten Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble voldtatt i helga og husker lite. Gidder ikke gå mer innpå det. Men i hvertfall så ble det tatt en urinprøve av meg på legevakta som tydet på at jeg hadde fått i meg noen narkotiske stoffer. Dagen etter (i dag) dro jeg på sykehuset for å få en utvidet rustest, en urinprøve de skulle sende inn til analyse. Den skal vise mer nøyaktig hva jeg har fått i meg. De skulle kontakte meg når de hadde fått svar. Jeg glemte å spørre hvor lang tid det tar. Vet noen om det er snakk om dager eller uker? Jeg får helt noia av å tenke på at jeg har et narkotisk stoff i kroppen min også vet jeg ikke hva det er en gang eller hvor mye... Anonymkode: d887e...ab4 Tok cirka en uke for meg. De tester for alle typer rusmidler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå