Gjest kulLama Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Er det noen her som har benyttet seg av flyttehjelp og vask . som vet sånn ca hva det vil komme på . Og er det vært det. Er bare 2 3 stykker som kan hjelpe meg å flytte muligvis.
FrodeF Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Ca 299.000. Dette er jo lett å svare på uten å vite hvor stort huset er og hvor langt du skal flytte.
Gjest kulLama Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, FrodeF skrev: Ca 299.000. Dette er jo lett å svare på uten å vite hvor stort huset er og hvor langt du skal flytte. gikk vel litt for men tenkte sånn gjenomsitt pris . mellomstor leilighet flytte 2 km unna . Erfaringe ved bruk av sånne firma er også bra å høre
Brimi Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Jeg betalte 4000,- for flytting med en lastebil på 19 kubikk (tror det var noe sånt). Kjørte ca. 3km. De skulle opprinnelig bare ta tunge og store møbler, men de tok med seg mye mer. Såpass mye at jeg følte jeg måtte spørre om de ville ha mer penger😅 Var veldig fornøyd og anbefaler det videre
visp Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 33 minutter siden, FrodeF skrev: Ca 299.000. Dette er jo lett å svare på uten å vite hvor stort huset er og hvor langt du skal flytte. Og sommerhumøret er på topp ser jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå