AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har hatt en periode hvor jeg pga mange faktorer har hatt mindre kontroll over alkohol enn før. Dette har resultert i 4 blackouter på et halvt år, der jeg har logget med fire gutter som alle kjenner hverandre. Jeg har alltid vært nøye med å bare ligge med de jeg har ønsket, så å ha doblet antallet mitt gjennom unødvendige og til dels traumatiske hendelser pga alkohol har ødelagt meg helt. Hvordan skal jeg komme over dette og føle meg verdig igjen? Føler jeg har mista meg selv helt. (Jeg har selvsagt sluttet å drikke alkohol i utrygge omgivelser, og holder meg nå til 2-3 cider sammen med gode venner jeg stoler på). Anonymkode: b338d...360
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Fastlege og henvisning til DPS. Du har sammensatte behov for hjelp. De løser ingen på KG. Anonymkode: 5960d...f29 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Ikke tenk på det. Om 10 år kommer du til å le av det, og kanskje være glad for at du hadde en litt vill periode. Du har jo lært av feilen din nå, så ikke noe mer å tenke på. Folk gjør større tabber enn det der på fylla. Anonymkode: dfb62...16c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fastlege og henvisning til DPS. Du har sammensatte behov for hjelp. De løser ingen på KG. Anonymkode: 5960d...f29 Nå får du gi deg. Er snart ikke plasser igjen på DPS skal man gå dit for hver eneste motgang man opplever her i livet. Anonymkode: dfb62...16c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg komme over dette og føle meg verdig igjen? Som, den over her sier skal du bare glemme det og gå videre. Aller har vel en 4-5 sexopplevelser man har lyst til å glemme, og du har jo allerede glemt dem. Anonymkode: d801b...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 Det er jo ikke alkoholen som er problemet, men faktorene som gjorde at du drakk for mye. Det er de som må løses. Anonymkode: e4dda...b1e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke alkoholen som er problemet, men faktorene som gjorde at du drakk for mye. Det er de som må løses. Anonymkode: e4dda...b1e Slutt nå da. Hvem har ikke opplevd å ha drukket for mye. Anonymkode: dfb62...16c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fastlege og henvisning til DPS. Du har sammensatte behov for hjelp. De løser ingen på KG. Anonymkode: 5960d...f29 Hva mener du? Anonymkode: b338d...360
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 Trøst deg med at de ikke husker deg heller. Anonymkode: 5dacd...c5c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trøst deg med at de ikke husker deg heller. Anonymkode: 5dacd...c5c Jo, de var alle forelsket så det får jo meg til virke som DEN fitta..😭😭 de ser jo bare at jeg har sex, ikke at jeg ikle husker noe og synes det er ubehagelig Anonymkode: b338d...360
Whistler Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, de var alle forelsket ............... Anonymkode: b338d...360 Sa de det før eller etter?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 7 minutter siden, Whistler skrev: Sa de det før eller etter? Visste at alle var forelsket fra før ja.. og jeg har alltid vært slik at jeg aldri har ligget med noen med mindre jeg har vært interessert selv eller edru, aldri i fylla, men da alt dette nå plutselig har skjedd innen samme omgangskrets føler jeg meg helt ødelagt, som at de har blitt kjent med en person jeg ikke er og det er umulig å gjøre annet enn å bryte med disse vennene da det er for sent å rette opp dette inntrykket nå.. Anonymkode: b338d...360
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 Har du prøvd å kutte ut alkohol? Du trenger ikke drikke. Spesielt når du ikke tåler det! Anonymkode: d8652...386 1
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt en periode hvor jeg pga mange faktorer har hatt mindre kontroll over alkohol enn før. Dette har resultert i 4 blackouter på et halvt år, der jeg har logget med fire gutter som alle kjenner hverandre. Jeg har alltid vært nøye med å bare ligge med de jeg har ønsket, så å ha doblet antallet mitt gjennom unødvendige og til dels traumatiske hendelser pga alkohol har ødelagt meg helt. Hvordan skal jeg komme over dette og føle meg verdig igjen? Føler jeg har mista meg selv helt. (Jeg har selvsagt sluttet å drikke alkohol i utrygge omgivelser, og holder meg nå til 2-3 cider sammen med gode venner jeg stoler på). Anonymkode: b338d...360 Kanskje begynne med en ny vennekrets som ikke antaster deg når du er beruset, med mindre du er en av de som blir promiskuøs etter for mye alkohol da.. men verdigheten blant disse guttene har nok reist for lenge siden, tror du virkelig det er tilfeldig at alle kjenner hverandre? Ryktet har nok gått om hvor en finner mus.. beklager at jeg er rett frem. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 Du må tilgi deg selv og de guttene. Dere er unge og dumme. Hvis du skammer deg så fælt så har guttene like stor grunn til det. Du skal ta tilbake verdigheten med å slutte å drikke og sette grenser. Da har du kontroll og verdighet igjen. De fleste ungdom har opplevd det samme som deg. Du har ikke et høyt antall sexpartnere det er vanlig og du er en helt normal jente. Gi slipp på disse løgn tankene, tilgi at du hadde sex som du ikke ønsket og gå videre. Legg disse dumme tankene bak deg. Alle har gjort noe de angrer på. Det er ingen som mister sin menneske verdi på grunn av fylle sex de angrer på. Det skjønner du. Så ikke la dumme tanker ødelegge din fred. Disse tankene har ikke noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: dace4...73a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #17 Skrevet 9. juli 2019 Ring fastlegen å spør om råd. Høres ikke sundt ut.. Anonymkode: 7c46f...244
waco Skrevet 9. juli 2019 #18 Skrevet 9. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å kutte ut alkohol? Du trenger ikke drikke. Spesielt når du ikke tåler det! Anonymkode: d8652...386 Men hva når hun har litt behov for selvbekreftelse og trangen til å gjøre ugagn kommer over henne? Skal hun ikke da drikke litt for initiativet?
waco Skrevet 9. juli 2019 #19 Skrevet 9. juli 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt nå da. Hvem har ikke opplevd å ha drukket for mye. Anonymkode: dfb62...16c Man trenger vel ikke ligge med kamerater av hverandre om man har drukket for mye? Hvorfor kan man ikke heller vaske gulvet og støvsuge når man har drukket for mye? Det å gjøre hva en vil bare fordi man har drukket for mye beviser egentlig bare egoisme, trangen til nytelse og lysten til å devaluere seg selv litt! Ikke noe galt i å være bajas i fylla, men da er man en bajas som drikker og ingenting annet. Å fortelle at man er nøye på å ikke ligge med kamerater av hverandre og så er det akkurat det man gjør bare man har motet og lysten, - ja da beviser det ikke noe annet enn at man mangler selvransakelse og at man mangler selvinnsikt.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #20 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, waco skrev: Man trenger vel ikke ligge med kamerater av hverandre om man har drukket for mye? Hvorfor kan man ikke heller vaske gulvet og støvsuge når man har drukket for mye? Det å gjøre hva en vil bare fordi man har drukket for mye beviser egentlig bare egoisme, trangen til nytelse og lysten til å devaluere seg selv litt! Ikke noe galt i å være bajas i fylla, men da er man en bajas som drikker og ingenting annet. Å fortelle at man er nøye på å ikke ligge med kamerater av hverandre og så er det akkurat det man gjør bare man har motet og lysten, - ja da beviser det ikke noe annet enn at man mangler selvransakelse og at man mangler selvinnsikt. Nå svarer du på noe annet enn det jeg svarte på da. Personen jeg svarte til skrev at det er årsakene til at hun har drukket for mye som må løses. Det syntes jeg var ganske voldsomt sagt. Man trenger ikke å ha underliggende problemer for å ryke på noen smeller ved å innta for mye alkohol. Ts skriver jo også at hun har lært av tabbene og nå holder seg til en liten mengde alkohol hvis hun skal drikke. Folk begynner å blande inn at ts må kontakte dps og har psykiske problemer som må løses. Det er jo helt vannvittig! Derfor sier jeg "hvem har ikke opplevd å drikke for mye" så ja, hvem har ikke det? Sånn bortsett ifra religiøse og avholdsmennesker som i bunn og grunn et ganske skumle. Anonymkode: dfb62...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå