Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke den er noe særlig, liker Trumf/Coop sine rabattsystemer bedre. Synes spesielt det er tungvint at man må gi fra seg telefonen når man handler med kredittkort eller kontanter, scanner på min side av disken eller et seperat kort hadde vært bedre. I praksis har denne appen ført til at jeg kun stikker innom Rema for å handle en kort liste med relativt dyre ting, for å maksimere rabatten. 

Anonymkode: b0b84...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er badre å spare 10% enn ikke å gjøre det. Så da gjør jeg seøvsagt det. 

Den største feilen Rema gjorde var å avslutte samarbeidet med VG kort tid før dette ble innført, det burde de forstått ville bli bråk av.

Man må heller ikke glemme at prisene endret seg både opp og ned ofte før Æ ble innført.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke den er noe særlig, liker Trumf/Coop sine rabattsystemer bedre. Synes spesielt det er tungvint at man må gi fra seg telefonen når man handler med kredittkort eller kontanter, scanner på min side av disken eller et seperat kort hadde vært bedre. I praksis har denne appen ført til at jeg kun stikker innom Rema for å handle en kort liste med relativt dyre ting, for å maksimere rabatten. 

Hæ? DU får bonus/rabatt når du handler med kort. Du trenger ikke bruke telefonen. 

Anonymkode: 88fd2...e6c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå fått masse laktosefrie produkter på 10-på-10 lista, så jeg handler de på rema. I tillegg får man med jevne mellomrom tilbud på andre varer. 

Anonymkode: 76483...dcd

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? DU får bonus/rabatt når du handler med kort. Du trenger ikke bruke telefonen. 

Tror ikke du skjønner hva vedkommende mener. For å få rabatten ved bruk av kontanter eller kredittkort må man gi telefonen med åpen app til den ansatte så de får scannet strekkoden slik at man får rabatten(e) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns appen er helt topp. Litt kinkig med "bytte" modusen, da jeg ofte får tilbud om å bytte de varene jeg faktisk helst vil ha på listen. Sendt inn forslag om å innimellom få mulighet til selv å velge varer som kan byttes. 

Coop sin app er for så vidt grei, men får ofte kuponger på ting jeg aldri kjøper, og mistenker at de bruker kupongene for å få folk til å prøve nye ting og endre folks handlemønster. Irriterer meg at jeg noen ganger får kuponger på samme vare, men med ulik dato, og ved bruk forsvinner den med lengst holdbarhet. Det blir jo ikke riktig.

Kiwi kunne med fordel slenge seg på app trenden. Fint med ekstra bonus på frukt og fersk fisk, men det holder liksom ikke når både Coop og Rema også har rabatt på frukt og grønt, og fisk er på tilbud andre steder.

Anonymkode: 59c2f...1ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet fast på rema1000 før æ-appen kom, men handler på kiwi nå idag. Rema1000 steg i pris på mine faste dagligvarer, sammenlignet med kiwi. 

«Det enkle er det beste» er ikke noe jeg forbinder med dagens rema1000.

Anonymkode: c5251...5b6

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ingenting om handling med vanlig bankkort. Prøv igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet fast på rema1000 før æ-appen kom, men handler på kiwi nå idag. Rema1000 steg i pris på mine faste dagligvarer, sammenlignet med kiwi. 

«Det enkle er det beste» er ikke noe jeg forbinder med dagens rema1000.

Anonymkode: c5251...5b6

Den sammenligningen av priser er for lengst utgått på dato. Prisene er justert hundervis av ganger i begge kjeder siden Æ kom for flere år siden. 

Anonymkode: 79ffa...e82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok for paranoid for å bruke en slik app. Liker ikke at bedrifter analyserer mitt forbruk og tilpasser reklame. Hadde de tilbudt et rabattsystem jeg kan bruke basert på butikkbesøkets hyppighet istedet for person hadde jeg gjerne tatt det imot.

Anonymkode: 81ca9...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/8/2019 at 8:09 PM, AnonymBruker said:

On 7/8/2019 at 8:30 PM, AnonymBruker said:

Tror ikke du skjønner hva vedkommende mener. For å få rabatten ved bruk av kontanter eller kredittkort må man gi telefonen med åpen app til den ansatte så de får scannet strekkoden slik at man får rabatten(e) 

Det er ikke verre enn at strekkoden kan printes ut. Praktisk med en tynn liten lapp og det er bare å strekke seg over scanneren og scanne lappen selv.

Anonymkode: e9f5d...acd

Skrevet (endret)
På 8.7.2019 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Jeg syns appen er helt topp. Litt kinkig med "bytte" modusen, da jeg ofte får tilbud om å bytte de varene jeg faktisk helst vil ha på listen. Sendt inn forslag om å innimellom få mulighet til selv å velge varer som kan byttes. 

Coop sin app er for så vidt grei, men får ofte kuponger på ting jeg aldri kjøper, og mistenker at de bruker kupongene for å få folk til å prøve nye ting og endre folks handlemønster. Irriterer meg at jeg noen ganger får kuponger på samme vare, men med ulik dato, og ved bruk forsvinner den med lengst holdbarhet. Det blir jo ikke riktig.

Kiwi kunne med fordel slenge seg på app trenden. Fint med ekstra bonus på frukt og fersk fisk, men det holder liksom ikke når både Coop og Rema også har rabatt på frukt og grønt, og fisk er på tilbud andre steder.

Anonymkode: 59c2f...1ff

Kiwi er medlem av Trumf, samme opplegg som Coop (bare at Coop har egen bonuspoengopplegg). Man får bonuspoeng i Trumf på alt man handler på Kiwi hvis man betaler med sitt Trumf-registrerte bankkort. Trenger ingen app. Bare bruk bankkortet ditt å betale med (registrer det først hos Trumf her).

Man kan øke bonusen man får litt ved å skaffe seg et Trumf Visa kredittkort. Da får man mer enn de vanlige standard Trumf poengene pr handel. Ikke så mye, men noe. Man får 2% pr handel med Trumf Visa kortet.

Jeg har kortet og merker at bonusen stiger raskere ved bruk av dette, i forhold til før da jeg bare fikk 1% med det vanlige bankkortet.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2019 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke bruke telefon/app. Jeg bare putter inn det kortet jeg har lagt inn i appen for å registrere æ for denne handleturen og så betaler jeg med kontanter eller det kortet jeg vil bruke.

Anonymkode: 0bfd0...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...