Gå til innhold

Trademax og andre nettbutikker for møbler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med Trademax for møbelkjøp på nett? Eventuelt andre nettbutikker for møbler man bør vurdere eller holde seg langt unna?

Anonymkode: badc9...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har handlet fra Trademax to ganger. Fine møbler, og så langt har jeg ikke merket noe dårlig kvalitet eller noe med dem. Begge gangene var det veldig lang leveringstid, mange uker. Men det er vel noe man kanskje må regne med på møbler?

Det eneste er at Trademax's sjåfører, lemper av møblene på fortauet og drar sin vei. De hjelper ikke til med å få møblene inn i boligen, med mindre du betaler for det. Dette bestilles i nettbutikken samtidig med at man betaler møblene, og koster mange hundre kroner. Husker ikke eksakt, men tror det var 600-700 for bærehjelp.

Du kan jo evt gamble og IKKE bestille bærehjelp, og så heller tilby sjåføren en tohundrelapp i hånda når han kommer med møblene. Mange sjåfører har lyst å tjene litt ekstra på den måten. De får jo ikke noe ekstra for pengene som kunden betaler når kunden bestiller innbæring i nettbutikken. Det ser ikke sjåføren noe til.

Både jeg og faren min har tilbudt sjåfører en tohundrings for å bære inn forskjellige ting, og de har sagt ja.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt utemøbler fra trademax. Veldig fornøyd, god kvalitet og gode priser. Fikk to moduler for lite, som de tilbydde seg å sende med en gang uten ekstra kostnader, men jeg takket nei og fikk heller pengene tilbake siden utesofaen var stor nok som den var. Kundeservice var veldig hyggelige og enkel å få tak i.

Møblene ble satt utenfor som hun over sier, men det var noe vi var klar over og var ikke et problem for oss.

Anonymkode: e3ded...7ab

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestilt utemøbler fra trademax. Veldig fornøyd, god kvalitet og gode priser. Fikk to moduler for lite, som de tilbydde seg å sende med en gang uten ekstra kostnader, men jeg takket nei og fikk heller pengene tilbake siden utesofaen var stor nok som den var. Kundeservice var veldig hyggelige og enkel å få tak i.

Møblene ble satt utenfor som hun over sier, men det var noe vi var klar over og var ikke et problem for oss.

Vil legge til at de ofte har kampanjer på fri frakt. Jeg ventet med å bestille til det kom en kampanje på slutten av sommeren så jeg sparte 1700 kr i frakt. Har sett i ettertid at de har disse kampanjene en rekke ganger gjennom året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...