Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Jeg er i et forhold med en herlig og omsorgsfull mann. Han var 34 da vi møttes, jeg 25. Jeg er hans første langvarige kjæreste, så det sier seg selv at han hadde mye erfaring med maaange kvinner før vi møttes. Jeg har spurt ham rett ut: "Har du hatt mange one night stand?" Svaret er ja. Jeg derimot har vært skikkelig kjærestejente og da vi møttes, kom jeg nettopp ut av et ganske brutalt forhold med en mann som mishandlet med psykisk og hvis favorittfornærmelse var å si at jeg var dårlig i senga (aldri fått noen klager før, da). Det tæret på selvfølelsen min i forhold til sex. Men nå, men min nye kjæreste, har jeg hatt en slags seksuell oppvåkning og er for første gang i mitt liv ikke blyg, ikke sjenert, ikke redd for å vise former. Jeg er stolt av kroppen min, jeg har blitt glad i å flørte, jeg har plutselig lyst til å prøve ut alle de tingene jeg ikke våget å prøve ut før jeg fylte 25, fordi jeg var så usikker på meg selv og mine evner. Men. Min fine kjæreste. Vi som snakker om barn og hage og Volvo og bikkje. Han er så god og grei. Han er ni år eldre og føler seg selvsagt klar for et fast forhold og føler selvsagt at han har knullet fra seg. Jeg har prøvd å hinte om ting som åpent forhold, men det er uaktuelt. Til tross for at han har vært evig singel før meg, er han overraskende romantisk og ikke minst konservativ når det gjelder forhold. Jeg våger ikke å spørre ham om trekant, for kanskje han sier "been there, done that", og da kommer jeg til å føle meg enda verre. Han sitter inne med et langt singelliv bak seg, mens jeg rett og slett aldri fikk knullet fra meg. Jeg har ikke lyst til å være utro bare for å oppfylle et overflatisk ønske om mer erfaring. Og: Vi har et godt sexliv sammen. Han er kjempegod i senga og tilfredsstiller meg bra. Jeg har altså ganske mye erfaring også, men det er først nå jeg kjenner denne selvtilliten som gjør at jeg kunne "tatt mer for meg" om jeg var singel. Kvinner og menn: tanker om dette? Hva gjør man når man har det sånn? Ender jeg opp bitter om noen år for at jeg aldri slo opp og hadde meg hit og dit mens jeg ennå var ung og vakker? Hvordan se gresset like grønt på den siden jeg står på?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Har du noen gang hatt mer tilfeldig sex TS? Vet du faktisk at det er noe som du liker? Anonymkode: a5d56...1e1 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 K26. For min del er/var "knulle rundt" veldig oppskrytt. ONS er egentlig sjeldent bra, det jeg som regel har fått ut av det er den seksuelle spenningen _før man drar hjem sammen. Altså var flørtingen og spenningen i forkant, bedre enn sexen (som regel). FFs er jo noe annet, da får man tid til å bli kjent seksuelt og sexen blir bedre med tiden. Men jeg har jo gått på en smell og blitt forelsket/de ble forelsket i meg, og da er det like greit å avslutte før den ene parten blir såret. Jeg savner i grunn ikke sexen jeg har hatt med diverse FFs. Og så kan jo datingmarkedet i seg selv være veldig frustrerende til tider. Jeg har også en kjæreste som er veldig god i senga. Så jeg savner ikke å knulle rundt, når han tilfredsstiller meg på alle måter. Jeg vet at hvis det blir slutt, kommer jeg nok til å savne sexen og sammenligne ham med andre. Det eneste jeg egentlig har savnet i forholdet er bekreftelse fra andre menn. Men jeg har kommet frem til at disse tankene og fantasiene bør bli liggende, siden mine erfaringer fra singellivet i tidlig tyveårene egentlig ikke er noe å lengte så fælt etter. Joda, det er spennende, men jeg personlig synes at de fleste jeg har ligget med ikke var verdt det. 😅 Så alt i alt synes jeg at sex i et forhold er mye bedre, og du er heldig som har en så erfaren fyr. Det er bare du som vet hva som er best å gjøre. Det er mange som har samme tanker som deg, og jeg tror det er veldig normalt å fantasere om singellivet hvis man 'alltid' har vært i et forhold og ikke har ligget mye rundt. Det du risikerer, hvis du slår opp, blir jo å savne eksen. Kanskje du begynner å savne ham etter et par ligg, eller etter å ha ligget med mange. Så det kan gå begge veier. Men det er du nok veldig klar over. Vet ikke on dette innlegget hjalp. 😅 Anonymkode: 66f69...be4 13
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Har du erfaring med tilfeldig sex? Om ikke, så ville jeg ikke higet så veldig etter det. Jeg er selv en kvinne i 20 åra, og det er vell nå jeg liksom skal være på mitt vakreste og beste. Dessverre så sliter jeg enormt psykisk, og har problemer med å danne gode relasjoner. Jeg har derimot vært i et par lengre forhold, men har kun hatt god sex i det ene forholdet. Jeg har prøvd tilfeldig sex, men jeg liker det ikke. Det er ikke det samme. Det jeg ønsker å få ut av sex, er ikke noe en tilfeldig mann på byen kan gi meg. For meg er sex kjærlighet, og det føles feil og rart å ha sex med noen jeg ikke har følelser for, men som jeg kun syns ser bra ut. Han ene mannen jeg lå med var kjempe kjekk og jeg hadde så lyst på han, men så kom klærne av og jeg ble så nervøs at jeg klarte nesten ikke gjøre noe. Ble skikkelig passiv i senga, noe jeg ikke har vært med mennene jeg har vært i forhold med. Tenker at om du er sammen med en snill og flott mann som tilfredsstiller deg i senga, og som du har god sex og kjemi med, så er nok ikke gresset grønnere på den andre siden. Om du derimot ikke var fornøyd med sexlivet, så er det en ting. Man kan ikke gå rundt og tenke på om ting hadde vært bedre om man gjorde det og det, slik burde man kun tenke om man ikke er fornøyd slik man har det i nuet. Den selvtilliten du har i senga har du delvis oppnådd på grunn av kjæresten din, som setter pris på det du gjør og som nyter å være med deg. Denne selvtilliten kan forsvinne ganske kjapt i senga med noen du knapt kjenner. En av grunnene til at du og mannen din har god sex kan også være tillit. Når man stoler på noen slipper man seg lettere løs. Om man er en person som stoler lett på mennesker, har generelt god selvtillit og ikke bryr seg så mye om hva andre syns, så er tilfeldig sex sikkert helt fantastisk. Men om man er slik som meg, som overhodet ikke stoler lett på folk, har dårlig selvtillit og er ganske fucked up i hodet, så blir sexen kun bra med noen man føler seg trygg på. Og den tryggheten tar det kjempe lang tid å bygge opp, for lang tid til at det kan kategoriseres som tilfeldig sex når man først havner i senga. Dette ble langt, men har reflektert rundt problemstillingen du nevner, selv om jeg ikke er gift og akkurat nå er singel. Jeg er jo utrolig glad i sex, det er noe av det beste jeg vet. Men jeg liker kun sex med noen jeg er glad i/elsker. Akkurat nå er jeg så syk at jeg kan ikke være i et forhold (er ikke i stand til å forelske meg/motta kjærlighet heller og har ikke vært det på et par år nå), og jeg har mange ganger lyst til å bare dra på byen, drikke meg full og bli med en mann hjem, men jeg vet at det blir dårlig. Jeg vet at jeg får ikke det jeg ønsker ut av det, for det er ikke bare sex jeg vil ha - det er hele pakka... Hold deg til mannen din. Om du absolutt ønsker å prøve ut singellivet, så ta en pause. Men husk at han kanskje ikke er der når du innser at han faktisk var perfekt for deg. Jeg vil mye heller ha en kjæreste i mange år som jeg har fantastisk sex med, fremfor å prøve mange forskjellige og ha middelmådig sex, kanskje god sex en gang i blant. Å ha noen som kjenner deg og din kropp er veldig fint. Du er heldig, kjenner jeg blir misunnelig på alle som har et godt sexliv. Håper dere ikke tar det for gitt. Anonymkode: 9764f...50f 9
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: K26. For min del er/var "knulle rundt" veldig oppskrytt. ONS er egentlig sjeldent bra, det jeg som regel har fått ut av det er den seksuelle spenningen _før man drar hjem sammen. Altså var flørtingen og spenningen i forkant, bedre enn sexen (som regel). FFs er jo noe annet, da får man tid til å bli kjent seksuelt og sexen blir bedre med tiden. Men jeg har jo gått på en smell og blitt forelsket/de ble forelsket i meg, og da er det like greit å avslutte før den ene parten blir såret. Jeg savner i grunn ikke sexen jeg har hatt med diverse FFs. Og så kan jo datingmarkedet i seg selv være veldig frustrerende til tider. Jeg har også en kjæreste som er veldig god i senga. Så jeg savner ikke å knulle rundt, når han tilfredsstiller meg på alle måter. Jeg vet at hvis det blir slutt, kommer jeg nok til å savne sexen og sammenligne ham med andre. Det eneste jeg egentlig har savnet i forholdet er bekreftelse fra andre menn. Men jeg har kommet frem til at disse tankene og fantasiene bør bli liggende, siden mine erfaringer fra singellivet i tidlig tyveårene egentlig ikke er noe å lengte så fælt etter. Joda, det er spennende, men jeg personlig synes at de fleste jeg har ligget med ikke var verdt det. 😅 Så alt i alt synes jeg at sex i et forhold er mye bedre, og du er heldig som har en så erfaren fyr. Det er bare du som vet hva som er best å gjøre. Det er mange som har samme tanker som deg, og jeg tror det er veldig normalt å fantasere om singellivet hvis man 'alltid' har vært i et forhold og ikke har ligget mye rundt. Det du risikerer, hvis du slår opp, blir jo å savne eksen. Kanskje du begynner å savne ham etter et par ligg, eller etter å ha ligget med mange. Så det kan gå begge veier. Men det er du nok veldig klar over. Vet ikke on dette innlegget hjalp. 😅 Anonymkode: 66f69...be4 Supert innlegg, takk Ville bare høre om flere tenkte som meg. Det høres så dumt ut å skulle slå opp med en fantastisk mann for å ta igjen for det jeg var for sjenert til å gjøre da jeg var yngre. Jeg fyller snart 29, så det er liksom ikke like kult å dra rundt å prøve seg på kjøttmarkedet nå. Jeg glorifiserer så klart singellivet, men når jeg tenker tilbake følte jeg meg ganske ensom de få månedene jeg var singel. Jeg er også sånn som må kjenne etter kontakt og kjemi før jeg ligger med noen, så tilfeldig sex har aldri vært min greie. Kanskje skammer jeg meg litt for at jeg sex på så stort alvor. Alle andre virker å kunne liksom ligge rundt uten å knytte seg (inkludert kjæresten). Jeg derimot har alltid blitt forelsket og håpet på noe mer med alle one night stands 😄
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang hatt mer tilfeldig sex TS? Vet du faktisk at det er noe som du liker? Anonymkode: a5d56...1e1 Jeg hadde det en liten periode, hadde en del sommerflørter på gang etter forholdet med slem eks. Men jeg tror snarere det handler om at jeg vil ha de samme erfaringene som "alle andre" / som kjæresten. Jeg var sent ute med sex i forhold til venninner og de småertet meg for det. Det sitter igjen. Jeg har alltid vært romantiker og faller så lett for alle som sjarmerer meg. Så jeg vet ikke om jeg liker det i lengden, men jeg vil liksom ikke bli for voksen og ikke ha opplevd å eksperimentere fritt.
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 53 minutter siden, Chicchi said: Jeg er i et forhold med en herlig og omsorgsfull mann. Han var 34 da vi møttes, jeg 25. Jeg er hans første langvarige kjæreste, så det sier seg selv at han hadde mye erfaring med maaange kvinner før vi møttes. Jeg har spurt ham rett ut: "Har du hatt mange one night stand?" Svaret er ja. Jeg derimot har vært skikkelig kjærestejente og da vi møttes, kom jeg nettopp ut av et ganske brutalt forhold med en mann som mishandlet med psykisk og hvis favorittfornærmelse var å si at jeg var dårlig i senga (aldri fått noen klager før, da). Det tæret på selvfølelsen min i forhold til sex. Men nå, men min nye kjæreste, har jeg hatt en slags seksuell oppvåkning og er for første gang i mitt liv ikke blyg, ikke sjenert, ikke redd for å vise former. Jeg er stolt av kroppen min, jeg har blitt glad i å flørte, jeg har plutselig lyst til å prøve ut alle de tingene jeg ikke våget å prøve ut før jeg fylte 25, fordi jeg var så usikker på meg selv og mine evner. Men. Min fine kjæreste. Vi som snakker om barn og hage og Volvo og bikkje. Han er så god og grei. Han er ni år eldre og føler seg selvsagt klar for et fast forhold og føler selvsagt at han har knullet fra seg. Jeg har prøvd å hinte om ting som åpent forhold, men det er uaktuelt. Til tross for at han har vært evig singel før meg, er han overraskende romantisk og ikke minst konservativ når det gjelder forhold. Jeg våger ikke å spørre ham om trekant, for kanskje han sier "been there, done that", og da kommer jeg til å føle meg enda verre. Han sitter inne med et langt singelliv bak seg, mens jeg rett og slett aldri fikk knullet fra meg. Jeg har ikke lyst til å være utro bare for å oppfylle et overflatisk ønske om mer erfaring. Og: Vi har et godt sexliv sammen. Han er kjempegod i senga og tilfredsstiller meg bra. Jeg har altså ganske mye erfaring også, men det er først nå jeg kjenner denne selvtilliten som gjør at jeg kunne "tatt mer for meg" om jeg var singel. Kvinner og menn: tanker om dette? Hva gjør man når man har det sånn? Ender jeg opp bitter om noen år for at jeg aldri slo opp og hadde meg hit og dit mens jeg ennå var ung og vakker? Hvordan se gresset like grønt på den siden jeg står på? Puh, det er nok litt av et dilemma du har ovenfor deg nå, jeg er en gutt og har vært i samme situasjon selv. Jeg antar at du har lyst til å være med en annen gutt? (Og få det ut av systemet). Men du skriver at du har snakket om trekant med ham, mener du da med en annen gutt? Også har du tatt opp muligheten for et åpent forhold, noe som av erfaring gjør mer skade en godt. Hva ville for deg vært det perfekte utfall av denne situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Nonchalant skrev: Puh, det er nok litt av et dilemma du har ovenfor deg nå, jeg er en gutt og har vært i samme situasjon selv. Jeg antar at du har lyst til å være med en annen gutt? (Og få det ut av systemet). Men du skriver at du har snakket om trekant med ham, mener du da med en annen gutt? Også har du tatt opp muligheten for et åpent forhold, noe som av erfaring gjør mer skade en godt. Hva ville for deg vært det perfekte utfall av denne situasjonen? Hvordan utspilte situasjonen seg for deg? Anonymkode: b00af...60b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 Har ikke lest svarene, så mulig jeg gjentar.. 🙈 Å "få" seg et nummer, skaffe seg et ligg, etc, det er null problem! Plenty å ta av! Men å ha sex som betyr noe, med noen du vil dele hverdagen med - DET er spesielt!! Og ikke så lett å finne... Du kan leke og utforske sammen med kjæresten din! Dersom du har behov for å knulle rundt for å få bekreftet at du er god, da har du større problemer... Anonymkode: 0771a...4aa 10
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan utspilte situasjonen seg for deg? Anonymkode: b00af...60b Det kan jeg gjerne utdype etterpå.
feebee Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 Hvis du føler dette så sterkt, så må du nesten snakke med mannen din for å se om dere kan komme til en løsning begge kan leve med. Hinting kommer du ikke så langt med. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Synes du skal knulle litt jeg. Leve det tapte før du slår deg til ro. 😊 Anonymkode: 16014...b02 2
Tøytigern Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, Chicchi skrev: Jeg er i et forhold med en herlig og omsorgsfull mann. Han var 34 da vi møttes, jeg 25. Jeg er hans første langvarige kjæreste, så det sier seg selv at han hadde mye erfaring med maaange kvinner før vi møttes. Jeg har spurt ham rett ut: "Har du hatt mange one night stand?" Svaret er ja. Jeg derimot har vært skikkelig kjærestejente og da vi møttes, kom jeg nettopp ut av et ganske brutalt forhold med en mann som mishandlet med psykisk og hvis favorittfornærmelse var å si at jeg var dårlig i senga (aldri fått noen klager før, da). Det tæret på selvfølelsen min i forhold til sex. Men nå, men min nye kjæreste, har jeg hatt en slags seksuell oppvåkning og er for første gang i mitt liv ikke blyg, ikke sjenert, ikke redd for å vise former. Jeg er stolt av kroppen min, jeg har blitt glad i å flørte, jeg har plutselig lyst til å prøve ut alle de tingene jeg ikke våget å prøve ut før jeg fylte 25, fordi jeg var så usikker på meg selv og mine evner. Men. Min fine kjæreste. Vi som snakker om barn og hage og Volvo og bikkje. Han er så god og grei. Han er ni år eldre og føler seg selvsagt klar for et fast forhold og føler selvsagt at han har knullet fra seg. Jeg har prøvd å hinte om ting som åpent forhold, men det er uaktuelt. Til tross for at han har vært evig singel før meg, er han overraskende romantisk og ikke minst konservativ når det gjelder forhold. Jeg våger ikke å spørre ham om trekant, for kanskje han sier "been there, done that", og da kommer jeg til å føle meg enda verre. Han sitter inne med et langt singelliv bak seg, mens jeg rett og slett aldri fikk knullet fra meg. Jeg har ikke lyst til å være utro bare for å oppfylle et overflatisk ønske om mer erfaring. Og: Vi har et godt sexliv sammen. Han er kjempegod i senga og tilfredsstiller meg bra. Jeg har altså ganske mye erfaring også, men det er først nå jeg kjenner denne selvtilliten som gjør at jeg kunne "tatt mer for meg" om jeg var singel. Kvinner og menn: tanker om dette? Hva gjør man når man har det sånn? Ender jeg opp bitter om noen år for at jeg aldri slo opp og hadde meg hit og dit mens jeg ennå var ung og vakker? Hvordan se gresset like grønt på den siden jeg står på? Få nå han til å gjøre alle tingene med deg, davel? Foreslå alt du ønsker og be han vise deg ting som han har i ermet. Lykke til. 2
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du erfaring med tilfeldig sex? Om ikke, så ville jeg ikke higet så veldig etter det. Jeg er selv en kvinne i 20 åra, og det er vell nå jeg liksom skal være på mitt vakreste og beste. Dessverre så sliter jeg enormt psykisk, og har problemer med å danne gode relasjoner. Jeg har derimot vært i et par lengre forhold, men har kun hatt god sex i det ene forholdet. Jeg har prøvd tilfeldig sex, men jeg liker det ikke. Det er ikke det samme. Det jeg ønsker å få ut av sex, er ikke noe en tilfeldig mann på byen kan gi meg. For meg er sex kjærlighet, og det føles feil og rart å ha sex med noen jeg ikke har følelser for, men som jeg kun syns ser bra ut. Han ene mannen jeg lå med var kjempe kjekk og jeg hadde så lyst på han, men så kom klærne av og jeg ble så nervøs at jeg klarte nesten ikke gjøre noe. Ble skikkelig passiv i senga, noe jeg ikke har vært med mennene jeg har vært i forhold med. Tenker at om du er sammen med en snill og flott mann som tilfredsstiller deg i senga, og som du har god sex og kjemi med, så er nok ikke gresset grønnere på den andre siden. Om du derimot ikke var fornøyd med sexlivet, så er det en ting. Man kan ikke gå rundt og tenke på om ting hadde vært bedre om man gjorde det og det, slik burde man kun tenke om man ikke er fornøyd slik man har det i nuet. Den selvtilliten du har i senga har du delvis oppnådd på grunn av kjæresten din, som setter pris på det du gjør og som nyter å være med deg. Denne selvtilliten kan forsvinne ganske kjapt i senga med noen du knapt kjenner. En av grunnene til at du og mannen din har god sex kan også være tillit. Når man stoler på noen slipper man seg lettere løs. Om man er en person som stoler lett på mennesker, har generelt god selvtillit og ikke bryr seg så mye om hva andre syns, så er tilfeldig sex sikkert helt fantastisk. Men om man er slik som meg, som overhodet ikke stoler lett på folk, har dårlig selvtillit og er ganske fucked up i hodet, så blir sexen kun bra med noen man føler seg trygg på. Og den tryggheten tar det kjempe lang tid å bygge opp, for lang tid til at det kan kategoriseres som tilfeldig sex når man først havner i senga. Dette ble langt, men har reflektert rundt problemstillingen du nevner, selv om jeg ikke er gift og akkurat nå er singel. Jeg er jo utrolig glad i sex, det er noe av det beste jeg vet. Men jeg liker kun sex med noen jeg er glad i/elsker. Akkurat nå er jeg så syk at jeg kan ikke være i et forhold (er ikke i stand til å forelske meg/motta kjærlighet heller og har ikke vært det på et par år nå), og jeg har mange ganger lyst til å bare dra på byen, drikke meg full og bli med en mann hjem, men jeg vet at det blir dårlig. Jeg vet at jeg får ikke det jeg ønsker ut av det, for det er ikke bare sex jeg vil ha - det er hele pakka... Hold deg til mannen din. Om du absolutt ønsker å prøve ut singellivet, så ta en pause. Men husk at han kanskje ikke er der når du innser at han faktisk var perfekt for deg. Jeg vil mye heller ha en kjæreste i mange år som jeg har fantastisk sex med, fremfor å prøve mange forskjellige og ha middelmådig sex, kanskje god sex en gang i blant. Å ha noen som kjenner deg og din kropp er veldig fint. Du er heldig, kjenner jeg blir misunnelig på alle som har et godt sexliv. Håper dere ikke tar det for gitt. Anonymkode: 9764f...50f Så fint innlegg, takk for at du deler. Jeg kjenner meg veldig igjen i deg. Noen kaller det for demiseksualitet, altså når man bare vil ha sex med noen man har en kontakt med eller har følelser for. Og du traff spikeren på hodet, for min seksuelle oppvåkning, eller hva jeg skal kalle det, er takket være ham jeg er sammen med nå. Han er flink til å vise hva han setter pris på med meg, han har klart å tilbakekalle kompleksene andre har gitt meg og viser at han tenner på meg. Vi ble faktisk kjærester før vi lå sammen og jeg er ganske overrasket over at han våget å bli sammen med meg før han hadde "testet ut varene". Godt tegn, egentlig. Jeg føler meg deg og dine psykiske lidelser: lav selvtillit, traumer etter mobbing, utrygt tilknytningsmønster. Jeg kan føle meg så himla utilstrekkelig når jeg forestiller meg de fagre sexgudinnene han har vært sammen med før. Jeg vet at jeg er tryggere enn dem, men kjenner allikevel at det er noe i mitt sexdriv som mangler. Føler meg så... usexy rett og slett, siden jeg ikke liker ONS. Jeg skal prøve å få litt perspektiv
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lest svarene, så mulig jeg gjentar.. 🙈 Å "få" seg et nummer, skaffe seg et ligg, etc, det er null problem! Plenty å ta av! Men å ha sex som betyr noe, med noen du vil dele hverdagen med - DET er spesielt!! Og ikke så lett å finne... Du kan leke og utforske sammen med kjæresten din! Dersom du har behov for å knulle rundt for å få bekreftet at du er god, da har du større problemer... Anonymkode: 0771a...4aa Litt redd for at det er bekreftelse jeg søker, ja.... Kjæresten min er en litt sånn typisk kul fyr og har alltid vært det. Aldri hatt problemer med å dra jenter. Han minner meg om guttene som overså meg / jeg overså fordi jeg var sjenert på skolen, og nå føler jeg at jeg har lurt ham litt til å være i et forhold med meg, ei eks-nerd som tar sex på superalvor. Jeg vil liksom bevise at jeg også kan være gøyal og sorgløs og bohemsk og bare ligge rundt, men egentlig trenger jeg sex med en jeg stoler på.
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, Tøytigern skrev: Få nå han til å gjøre alle tingene med deg, davel? Foreslå alt du ønsker og be han vise deg ting som han har i ermet. Lykke til. He he, jo takk Men det handler mer om spenningen med nye partnere man ikke knytter seg til, følelsen av å være litt slutty og ikke bry seg. Vi har vært samboere i to år, hverandres kropper er ikke såååå spennende lenger. Eller...?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 Vær glad du ikke er følelsesmessig avstumpet, og fortsatt innehar evnen til par-bonding. Anonymkode: b4bbb...1b3 1
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du skal knulle litt jeg. Leve det tapte før du slår deg til ro. 😊 Anonymkode: 16014...b02 Og gi opp en tvillingsjel som passer inn i alle området av mitt liv?
Gjest Chicchi Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vær glad du ikke er følelsesmessig avstumpet, og fortsatt innehar evnen til par-bonding. Anonymkode: b4bbb...1b3 Par-bonding, altså at vi fortsatt klarer å ha sex med hverandre? Nei, jeg kunne ikke vært utro og ikke hatt dårlig samvittighet. Jeg får dårlig samvittighet bare jeg lar en fyr spandere en drink på meg på byen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 Just now, Chicchi said: Par-bonding, altså at vi fortsatt klarer å ha sex med hverandre? Nei, jeg kunne ikke vært utro og ikke hatt dårlig samvittighet. Jeg får dårlig samvittighet bare jeg lar en fyr spandere en drink på meg på byen. Par-bonding som i at du innehar evnen til å ha noe mer enn overfladiske følelser for et annet menneske. Kvinner som har ligget mye rundt mister ofte denne evnen. Anonymkode: b4bbb...1b3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå