Gå til innhold

Bare jeg som innimellom tenker at jeg håper kg ikke representerer befolkningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mange ganger tenkt at da må i så fall samfunnet utvikle seg i negativ retning. Er jeg alene om å tenke dette?

Anonymkode: 81c0e...d94

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei  tenker det samme. Her er det smålighet, bitterhet, kunnskapsløshet i skjønn forening med fordommer i helt annen grad enn jeg er vant til fra samfunnet ellers.. 

Anonymkode: 8e2b0...eb2

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Jeg håper virkelig ikke forumet representerer det alle tenker innerst inne.

Anonymkode: cecfe...46f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

:) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hva slags emner dere leser? Jeg har ikke dette inntrykket.

Anonymkode: c9bfb...a8b

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Puh, godt å se at ikke jeg er den eneste som er redd for det! Frekke svar, folk som befinner seg i en emosjonell krise/livskrise og folk klarer å lire ut av seg det meste, stygge fordommer, "politi" i nesten hvert emne, listen er lengre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på hva slags emner dere leser? Jeg har ikke dette inntrykket.

Spesielt i temaene kjærlighet/vennskap/relasjoner/singelliv/arbeid/utdanning syns jeg det er mange ekstreme meninger. 

Anonymkode: 8637b...863

• Liker 1
Skrevet

Det samme lurer jeg også på.Håper ikke det stemmer. Ellers står det dårlig til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det tenker jeg HVER dag. Til deg over som spør jeg leser hovedsaklig i seksualitet, samliv, singelliv, samt barn og familie. 

Anonymkode: c4b91...0bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spesielt i temaene kjærlighet/vennskap/relasjoner/singelliv/arbeid/utdanning syns jeg det er mange ekstreme meninger. 

Anonymkode: 8637b...863

Ok, jeg er ikke noe særlig inne der.

AnonymBruker
Skrevet

Tror absolutt kg representerer befolkningen.

Anonymkode: c33c2...68a

AnonymBruker
Skrevet

De representerer befolkningen på den måten at de skjuler mye sinne tydeligvis. Å at alt kommer frem bak lukkede dører hvor de kan være anonyme å spre ut kvalme å aggressivitet ovenfor andre brukere. 

Det som er trist er at det er så mange mennesker som tenker så mye «stygt» om andre men skjuler det så godt. Vi er med disse menneskene daglig. Hadde fått sjokk om jeg kjente noen kg brukere i virkeligheten men samtidig ikke. 

Anonymkode: 975eb...f74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I følge kg sitter meste parten og HATER og irriterer seg over smålige ting. Og tror de er de eneste som har rett. 

Anonymkode: 6d925...94c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja tenker jeg også.  Virker som de fleste her inne er BV-fanatikere, da de GLEFSER bare noen skriver noe kritisk om bvtj.

Anonymkode: 0f994...53c

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en overrepresentasjon av folk her som er single, og som er uføre eller arbeidsledige. Grunnen er at disse gruppene har mer tid enn andre til å være på forum. Så er det nok en del småbarnsmødre på permisjon, som er her mens de ammer etc. 

Anonymkode: 94473...b4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mange ganger tenkt at da må i så fall samfunnet utvikle seg i negativ retning. Er jeg alene om å tenke dette?

Jeg trenger ikke tenke dette, jeg vet det, lenge før jeg beveger meg inn i kg sin absurde fantasiverden. 

En bruker skrev for litt siden, et tema trenger ikke være sant for å skape gode diskusjoner på forumet. At noe ikke er sant, betyr ikke at det ikke er tillatt å opprette tråd om temaet. Noe å tenke på, kanskje? 

Anonymkode: d5064...866

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, i det virkelige liv ser det ikke ut til at alle roper barnevern i et banka kjør, ring politiet for enhver liten filleting. Det funker også bedre med svigermor ute irl 😁

Anonymkode: 1e867...fe6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trenger ikke tenke dette, jeg vet det, lenge før jeg beveger meg inn i kg sin absurde fantasiverden. 

En bruker skrev for litt siden, et tema trenger ikke være sant for å skape gode diskusjoner på forumet. At noe ikke er sant, betyr ikke at det ikke er tillatt å opprette tråd om temaet. Noe å tenke på, kanskje? 

Anonymkode: d5064...866

Tror og at en veldig stor andel av de mest oppsiktsvekkende innleggene er oppdikta. De fleste innlegg om forferdelige samboere og ektefeller tror jeg er bare sprøyt f.eks. Og folk fyrer seg opp 😀

Anonymkode: 94473...b4c

Skrevet

Det er et underforum hvor jeg har tenkt "Er det noen jeg kjenner som holder på sånn? Jeg tviler jo på det, men så vet en aldri helt. Men nei, jeg tror ikke det altså.

Ellers er det litt forskjellig her. Det er mange oppegående brukere! Tror det er helt vanlige folk som kollegaen eller naboen. Men de skriver sjelden innlegg! De kommenterer mest.

Så er det mange andre jeg ikke skjønner hvor på kloden befinner seg. Mye kunnskapsløshet og ignoranse. Derav fordommer og ja..uvitenhet.

Men jeg vet ikke. Syns ikke det er så mye sjokkerende her akkurat. Unntatt det ene underforumet da. 

Jeg tror det avhenger litt av hvilket underforum en er på. Ikke så mye jeg reagerer på egentlig. Det foregår mye i hodene på mange. Og jeg trenger ikke Kg for å vite det før å si det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har ofte tenkt at jeg håper folk har mer empati i det virkelige liv.

Anonymkode: 3cad2...e6a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...