Gå til innhold

Anal dildo (stor)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann 21. Jeg bruker  stor butplug/ kulelenke. Den er 35 cm lang uten håndtak. Det er 5 kuler på 6 cm i diameter. Går helt fint å ta den helt inn. Får superorgasme når jeg kjører den inn og ut sakte når orgasmen kommer. Gjør dette daglig og noen ganger flere ganger om dagen.

Anonymkode: f21e0...2d2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg bruker ofte store dildoer på meg selv eller blir tatt med strapon av partner.

Jeg tar først analdusj med lunkent vann, dette løser musklene. Etterpå bruker jeg dildoer med gradvis økende omkrets, eller en oppblåsbar analplugg.

med slike forberedelser kan jeg ta store diametre, opp til halvliters colsflasker. Jeg har også blitt fistet.

Aldri hatt problemer med hverken prolaps eller hemorroider.

Ta det litt rolig og nyt analsex, TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg bruker ofte store dildoer på meg selv eller blir tatt med strapon av partner.

Jeg tar først analdusj med lunkent vann, dette løser musklene. Etterpå bruker jeg dildoer med gradvis økende omkrets, eller en oppblåsbar analplugg.

med slike forberedelser kan jeg ta store diametre, opp til halvliters colsflasker. Jeg har også blitt fistet.

Aldri hatt problemer med hverken prolaps eller hemorroider.

Ta det litt rolig og nyt analsex, TS

Gir det stor nytelse?

AnonymBruker
Skrevet
On 7/8/2019 at 1:00 PM, AnonymBruker said:

Kos deg med analprolapsen da 👌🏼

Anonymkode: 35399...fe7

Og tarmbakterier, rifter i tarmveggen og ikke minst mainnsjiten oppi der. 

Anonymkode: 7e607...10a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og tarmbakterier, rifter i tarmveggen og ikke minst mainnsjiten oppi der. 

Anonymkode: 7e607...10a

Ikke sant, jeg gjør det hver dag med en 35 cm kulelenke, noen ganger 3-4 ganger om dagen. Varmer opp litt og litt, aldri sår og rifter. Det går så innmari for meg at jeg nesten dør😉 Kommer til å fortsette, de orgasmene jeg får, klarer jeg ikke være foruten😉

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gir det stor nytelse?

Ja, selvsagt. Det er hele poenget med det (, og sex generelt).

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Alterego666 skrev:

Ja, selvsagt. Det er hele poenget med det (, og sex generelt).

I see😁😁 hahaha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke lang dildo analt, holder fint med 15cm for eks. Er jo g-punktet som skal stimuleres. Rektum er ca 15cm, så kommer tykktarmen. Den trenger ikke knulles.

Tykkelsen er mer viktig, for å presse på de rette punktene. Bruker selv en dildo på ca 14cm, som er litt tykkere innerst ved roten. Rir den, til deilige orgasmer 🙂 Kan anbefales! Har utforsket analsex i mange år, er trygg på det. Er ikke farlig, bruke glid. Spyle seg 2-3 ganger først med lunkent vann.

Anonymkode: 8f225...c6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 cm diameter er en høvelig størrelse men ikke så stort som dere skal ha det til. Ja det går med endel trening. Mistenker det er dritunger med et minimum av erfaring som gnåler om prolapser og tull.

Anonymkode: 2987e...f46

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke lang dildo analt, holder fint med 15cm for eks. Er jo g-punktet som skal stimuleres. Rektum er ca 15cm, så kommer tykktarmen. Den trenger ikke knulles.

Tykkelsen er mer viktig, for å presse på de rette punktene. Bruker selv en dildo på ca 14cm, som er litt tykkere innerst ved roten. Rir den, til deilige orgasmer 🙂 Kan anbefales! Har utforsket analsex i mange år, er trygg på det. Er ikke farlig, bruke glid. Spyle seg 2-3 ganger først med lunkent vann.

Gutt eller jente?

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt eller jente?

Skal stimulere g-punktet -> Kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
På 11.7.2019 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Gutt eller jente?

Mann, menn har g-punkt analt.

Gjest Alterego666
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann, menn har g-punkt analt.

Det kalles prostata.

• 1 måned senere...
Gjest Sirkelen
Skrevet

Jeg er selv en mann med masse erfaring med anale sexleketøy, i mange ulike fasonger og størrelser. Det viktigste er å bruke et bra glidemiddel og være tålmodig. Det tar lang tid å trene seg opp til å ta imot de største leketøyene. Min erfaring er at det er best å prøve masse forskjellig leketøy i ulik form og størrelse for å se hva man liker. Følelsen er forbausende forskjell fra en dildo/buttplug/analkulekjede til en annen.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...