Gå til innhold

Anal dildo (stor)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅

Anonymkode: 5eaea...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅

Du kan fint bruke den uten å ødelegge deg, no problem. 

MEN du trenger nok en hel del tid på å venne deg til en så stor sak. Vet ikke hvor mye analsex du har erfaring med,  men det er viktig å gå forsiktig frem. Bruke tid på å varme opp, og venne deg til leketøyet ditt. Øk langsomt i størrelse, og stopp hvis det gjør vondt. Mye, mye glidemiddel er nødvendig. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mente 5cm i diameter, ikke omkrets

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? 

Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil  skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Augustotejerina said:

Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil  skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet

Vaselin er ikke spesielt egnet som glid, Bruk heller et som er beregnet for analkos. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Augustotejerina skrev:

Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. 

Vaselin altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
Akkurat nå, LiseOslo skrev:

Vaselin er ikke spesielt egnet som glid, Bruk heller et som er beregnet for analkos. 

Glidemiddel er bedre, rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. 

Vaselin altså?

Ikke vaselin. Bruk et glidemiddel som er egnet for analsex, det får du f.eks der du kjøpte dildoen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaselin altså?

Nei, glidemiddel er bedre fordi det hjepler i tekstur av dildoen. Som forhindrer skade på rektalveggend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kos deg med analprolapsen da 👌🏼

Anonymkode: 35399...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kos deg med analprolapsen da 👌🏼

Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Vi skjønte det. Selv har jeg en penis med 18 cm omkrets, og er ikke vant med at kvinner under sex ønsker anal. Tipper en mann med penis med 5 cm omkrets lettere får et ja. 5 cm i diameter tilsvarer en omkrets på 15,4 cm. Det skal vel du kunne takle.

Anonymkode: a1457...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her. Jeg hadde en slik,  som jeg nettop brukte for første gang på mange år.  Det tok en stund å få den inn, men veldig godt når den først var der.  Dagen etterpå merket jeg at det hadde poppet opp en hemmoride. Det vil jeg helst ikke ha,  så dildoen gikk i søpla. 

Anonymkode: 5b9da...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, LiseOslo skrev:

Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. 

Å det kan du garantere? ;) Jøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, LiseOslo said:

Men kanskje hemoroider ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det kommer nok litt an på om du er gutt eller jente ift størrelsen på åpningen for å bli litt grafisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Det er jo sizen på min det. Synes ikke det er så svært. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...