AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅 Anonymkode: 5eaea...534
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅 Anonymkode: 5eaea...534 Du kan fint bruke den uten å ødelegge deg, no problem. MEN du trenger nok en hel del tid på å venne deg til en så stor sak. Vet ikke hvor mye analsex du har erfaring med, men det er viktig å gå forsiktig frem. Bruke tid på å varme opp, og venne deg til leketøyet ditt. Øk langsomt i størrelse, og stopp hvis det gjør vondt. Mye, mye glidemiddel er nødvendig. 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Mente 5cm i diameter, ikke omkrets Ts Anonymkode: 5eaea...534
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Augustotejerina said: 😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet Vaselin er ikke spesielt egnet som glid, Bruk heller et som er beregnet for analkos. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Augustotejerina skrev: 😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. Vaselin altså? Anonymkode: 5eaea...534
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, LiseOslo skrev: Vaselin er ikke spesielt egnet som glid, Bruk heller et som er beregnet for analkos. Glidemiddel er bedre, rett?
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. Vaselin altså? Anonymkode: 5eaea...534 Ikke vaselin. Bruk et glidemiddel som er egnet for analsex, det får du f.eks der du kjøpte dildoen 1
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 Just now, Augustotejerina said: Glidemiddel er bedre, rett? ja
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. Vaselin altså? Anonymkode: 5eaea...534 Nei, glidemiddel er bedre fordi det hjepler i tekstur av dildoen. Som forhindrer skade på rektalveggend
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Kos deg med analprolapsen da 👌🏼 Anonymkode: 35399...fe7
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kos deg med analprolapsen da 👌🏼 Anonymkode: 35399...fe7 Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente 5cm i diameter, ikke omkrets Ts Anonymkode: 5eaea...534 Vi skjønte det. Selv har jeg en penis med 18 cm omkrets, og er ikke vant med at kvinner under sex ønsker anal. Tipper en mann med penis med 5 cm omkrets lettere får et ja. 5 cm i diameter tilsvarer en omkrets på 15,4 cm. Det skal vel du kunne takle. Anonymkode: a1457...88f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 Mann her. Jeg hadde en slik, som jeg nettop brukte for første gang på mange år. Det tok en stund å få den inn, men veldig godt når den først var der. Dagen etterpå merket jeg at det hadde poppet opp en hemmoride. Det vil jeg helst ikke ha, så dildoen gikk i søpla. Anonymkode: 5b9da...c05
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, LiseOslo skrev: Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. Å det kan du garantere? Jøss. Anonymkode: 35399...fe7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 Drømmedame. Ferdig snakka. Anonymkode: 604ee...9d0
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 2 hours ago, LiseOslo said: Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. Men kanskje hemoroider hehe
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅 Anonymkode: 5eaea...534 Det kommer nok litt an på om du er gutt eller jente ift størrelsen på åpningen for å bli litt grafisk.
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente 5cm i diameter, ikke omkrets Ts Anonymkode: 5eaea...534 Det er jo sizen på min det. Synes ikke det er så svært. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå