AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Del Skrevet 8. juli 2019 Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅 Anonymkode: 5eaea...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #2 Del Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅 Anonymkode: 5eaea...534 Du kan fint bruke den uten å ødelegge deg, no problem. MEN du trenger nok en hel del tid på å venne deg til en så stor sak. Vet ikke hvor mye analsex du har erfaring med, men det er viktig å gå forsiktig frem. Bruke tid på å varme opp, og venne deg til leketøyet ditt. Øk langsomt i størrelse, og stopp hvis det gjør vondt. Mye, mye glidemiddel er nødvendig. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Del Skrevet 8. juli 2019 Mente 5cm i diameter, ikke omkrets Ts Anonymkode: 5eaea...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #4 Del Skrevet 8. juli 2019 😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #5 Del Skrevet 8. juli 2019 Er dette en tulle-tråd eller? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #6 Del Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Augustotejerina said: 😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet Vaselin er ikke spesielt egnet som glid, Bruk heller et som er beregnet for analkos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Del Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Augustotejerina skrev: 😅 Det er for stort, Har du allerede prøvd andre dildoer før? Kanskje gå gravdis? Kjøp mye vaselin hvis du vil skal bruke det 👍 Og anal hull er veldig delikat, sikkert du vet Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. Vaselin altså? Anonymkode: 5eaea...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #8 Del Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, LiseOslo skrev: Vaselin er ikke spesielt egnet som glid, Bruk heller et som er beregnet for analkos. Glidemiddel er bedre, rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #9 Del Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. Vaselin altså? Anonymkode: 5eaea...534 Ikke vaselin. Bruk et glidemiddel som er egnet for analsex, det får du f.eks der du kjøpte dildoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #10 Del Skrevet 8. juli 2019 Just now, Augustotejerina said: Glidemiddel er bedre, rett? ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #11 Del Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har 3 andre dildoer, men de er ikke sååå store. Ble bare litt sjokkert når jeg målte litt opp hvor stor den var. Vaselin altså? Anonymkode: 5eaea...534 Nei, glidemiddel er bedre fordi det hjepler i tekstur av dildoen. Som forhindrer skade på rektalveggend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Del Skrevet 8. juli 2019 Kos deg med analprolapsen da 👌🏼 Anonymkode: 35399...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 8. juli 2019 #13 Del Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kos deg med analprolapsen da 👌🏼 Anonymkode: 35399...fe7 Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Del Skrevet 8. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente 5cm i diameter, ikke omkrets Ts Anonymkode: 5eaea...534 Vi skjønte det. Selv har jeg en penis med 18 cm omkrets, og er ikke vant med at kvinner under sex ønsker anal. Tipper en mann med penis med 5 cm omkrets lettere får et ja. 5 cm i diameter tilsvarer en omkrets på 15,4 cm. Det skal vel du kunne takle. Anonymkode: a1457...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Del Skrevet 8. juli 2019 Mann her. Jeg hadde en slik, som jeg nettop brukte for første gang på mange år. Det tok en stund å få den inn, men veldig godt når den først var der. Dagen etterpå merket jeg at det hadde poppet opp en hemmoride. Det vil jeg helst ikke ha, så dildoen gikk i søpla. Anonymkode: 5b9da...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #16 Del Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, LiseOslo skrev: Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. Å det kan du garantere? Jøss. Anonymkode: 35399...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Del Skrevet 8. juli 2019 Drømmedame. Ferdig snakka. Anonymkode: 604ee...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #18 Del Skrevet 8. juli 2019 2 hours ago, LiseOslo said: Man får ikke prolaps av analsex så lenge man utviser et minstemål av forsiktiget. Men kanskje hemoroider hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #19 Del Skrevet 8. juli 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har erfaring med store dildoer til anal-lek? Har brukt litt mindre før, men nå bestilt meg en på 29cm, å 5cm omkrets. Den er stooor altså, tenker spesielt på omkrets. Mulig å få hele denne inn uten å ødelegge meg? Eller annen tips 😅 Anonymkode: 5eaea...534 Det kommer nok litt an på om du er gutt eller jente ift størrelsen på åpningen for å bli litt grafisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2019 #20 Del Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente 5cm i diameter, ikke omkrets Ts Anonymkode: 5eaea...534 Det er jo sizen på min det. Synes ikke det er så svært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå