Gå til innhold

Hva slags undertøy?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg prøvde først et torselet' date=' men det var litt for polstret for meg. Siden det er korsettliv i kjolen min, ble det rett og slett for mye. Prøvde med bare bh og det ble greit, men ville gjerne ha noe "finere". Så jeg tok en tur i undertøysbutikken igjen, og fant et torsolet i nesten gjennomsiktig, mykt blondestoff. Ikke noe polstring i det hele tatt, og det sitter veldig godt på! Er veldig fornøyd, jeg! :-)[/quote']

Hei Annie78.

Det hørtes fint ut. Hvor kjøpte du det?? Har også korsettliv i kjolen og derfor ikke tenkt å ha undertøy oventil, men et tynnt et kan kanskje fungere for meg også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte det på Netty i Vaskerelven! Har prøvd det under kjolen nå, og det er veldig behagelig! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal ha denne fra Fantasie - helt enkel sak, med en stringtruse med litt blonder og noen små detaljer.

Grei pris - 700 kr, mener jeg det var.

K

Gjest Betty Boop
Skrevet
Dette settet. Kostet 1300 på GlasMagasinet, men jeg fant det på nettet til £40 :sjarmor:
Skrevet

Jeg hadde stroppeløs bh, og string. blonder.. :P kjøpte alt av undertøy på brudesalongen.

Gjest gjest1
Skrevet
Mine planer er å kjøpe vanlig undertøy å ha under kjolen, og så ha et lekkert undertøyssett liggende på rommet der vi skal overnatte. Så kan jeg skifte etter at kjolen er tatt av, og da ha på meg noe lekkert :)

Trur du det ekstra undertøyet kjem til å sitte lenge på då? ;)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg skal ha boxershorts i bomull, tar på string på Byllupsnatta.

og ja! boxern skal OVER strømpeholder/korsett... gidder ikk fikle med noe annet.

:kul: dessuten dere som skrev at stringen(trusa) skal være under stroppene til korsettet/ strømpene... da må jo korsettet av da jo! når dere "skal ha bryllypsnatt"?

menn liker at den er på UTSIDEN.....lett å komme til, mye å se på for det! :danse:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

glemte å få med at jeg også har kjøpt korsett!

vestfoldstua i Tønsberg.

ivory, helt glatt og rent uten dill dall. stropper til strømper da. kan sjekke merket det er, om noen lurer...har nemlig gjent esken litt laangt inn i en skuff...

2000; kostet det , med stringtruse og extra "pupper" hehehe

måtte bare ha de silikoninnlegga, herremann det så jo så fint ut, sa damen i butikken også! jeg er 70C...men ville ha "det lille extra" LOL

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg har i tillegg til det jeg har prøvd, bestilt dette. Gjenstår bare å se om det passer når det kommer i posten! :hoppe:

Skrevet

Hei!!

Var på ny prøving og tilpassing av kjolen i dag,, hun da at eg ikkje kunne ha noe under hvis ikkje det var hudfarget, for det ville vise igjenom...så da ender eg vel opp med bare en stringtruse da...

Eller er det noen som har gode forslag til annet??

er knytting i ryggen på kjolen min..

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ÅH! dritfint! tenkte på det jeg også, men det er for høyt bak til sottero kjolen min...

her er det jeg endte opp med: http://www.arabella.no/brud.htm

det til venstre, "Eva"

synes det var greit å se det i butikk og få prøvd orntlig! jeg er ganske tynn i livet, så jeg tror jeg prøvde endel før dette SATT som det skulle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...