Gå til innhold

Hva slags undertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien
Skrevet

Hva slags undertøy skal dere ha under kjolen?

Korsett eller bare bh og truse?

Dere som har kjøpt; kjøpte dere hos brudesalongen dere bruker eller bare ute hos en som selger undertøy?

Pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte meg et kjempelekkert korsett, som desverre ikke satt noe særlig fint under min stive kjole. Så jeg endte opp meg en vanlig stringtruse og en stroppeløs bh. Enkelt, fra Cubus og kostet vel tilsammen 250 kroner.

Skrevet

Mine planer er å kjøpe vanlig undertøy å ha under kjolen, og så ha et lekkert undertøyssett liggende på rommet der vi skal overnatte. Så kan jeg skifte etter at kjolen er tatt av, og da ha på meg noe lekkert :)

Skrevet

Jeg har kjøpt dette korsettet/torsolettet med tilhørende avtagbare stropper (og strømpeholdere), og matchende string fra Triumph!

Det er helt enkelt, men allikevel lekkert og behagelig å ha på. Ikke koster det det hvite ut av øyet heller! :wink:

Heidi76 har det samme, og da hun hadde med undertøyet til salong for å prøve kjolen, hadde visst de som jobbet der sagt at dette var meget god vare til snill pris! :-)

Skrevet

Skal kun ha stringtruse.

Torselette/korselette synes under kjolen, og trenger ikke bh under kjolen - måtte uansett ha stroppeløs, og klarer meg like fint uten.

Gjest Brud2005
Skrevet

Jeg har et korsett som jeg kjøpte på det lille under på Paleet. Kostet mindre enn korsettene i brudebutikken, og passet meg mye bedre. :)

Skrevet

Planen min er undertøys-shopping i morgen, så får se hva jeg finner som er pent :-)

Men tenker egentli at jeg bare skal ha en søt stringtruse under kjolen (pluss strømper da). Kjolen har nemlig korsett-liv med spiler sydd inn i livet. Så da trenger jeg ikke noe ekstra der.

Også gjør jeg som Julibrud 2006 og har et lekkert undertøyssett til bryllupsnatten.

Skrevet

Jeg har kjøpt stroppeløs BH, med machende stringtruse og hofteholder. Det er helt enkelt, men veldig pent. Kjøpte det i Danmark, og det hadde en pris på 750 danske kroner. Kunne sikkert fått det billigere, men det var så behagelig på.

Skrevet

Stroppeløs bh og hipstertruse i blekrosa, kjøpt i vanlig undertøysforretning til 450 kr

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte korsett i brudesalongen da jeg prøvde kjolen siste gang der. Korsettet er uten blonder, og jeg skal kjøpe enkel truse til og strømper. Greit at korsettet er uten blonder, for da slipper jeg å tenke på at blondene på undertøyet og strømpene ikke matcher.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det var veldig greit å kjøpe korsettet sammen med kjolen, for da vet jeg at de passer sammen.

Skrevet

Kjøpte et korsett på Arabella ved Egertorvet i Oslo, kostet ca 1400 kr. Veldig pent, og holder magen litt inn. (Dvs strømlinjeformer det.)

Truser vil muligens bli et problem. Korsettet går nemlig ned til hoftene, og har strømpeholdere. Det å få truser opp og ned når man skal på do, kan bli en alternativ opplevelse... Damen i undertøysbutikken foreslo å ta trusene utenpå, og heller sørge for en liten tur inn på badet alene før kjolen skal av om kvelden. ;)

Oppdaget også at det å ha litt blondemønster på fronten kunne blitt et problem med min kjole. Jeg mente å huske at kjolestoffet var så tykt, at det sikkert ikke ville synes igjennom. Det gjør det, men ikke altfor mye, heldigvis. Og så skal det være en overkjole i chiffon over, så da synes det ikke så lenge den holder seg på plass. Mye å tenke på, ja...

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har kjøpt dette korsettet/torsolettet med tilhørende avtagbare stropper (og strømpeholdere), og matchende string fra Triumph!

Det er helt enkelt, men allikevel lekkert og behagelig å ha på. Ikke koster det det hvite ut av øyet heller! :wink:

Heidi76 har det samme, og da hun hadde med undertøyet til salong for å prøve kjolen, hadde visst de som jobbet der sagt at dette var meget god vare til snill pris! :-)

Ja dette sitter veldig godt og kan absolutt anbefales.

Koster 399 for korsettet og 99 for trusen.

Skrevet

Jeg hadde undertøy fra Victorias Secret jeg, trengte egentlig ikke noe støtte under kjolen, så det var bare til pynt.

:)

Skrevet

Ja dette sitter veldig godt og kan absolutt anbefales.

Koster 399 for korsettet og 99 for trusen.

Hvor får man kjøpt det henn?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte et torselett fra Vitabella over nettet. Kjempefornøyd. :wink:

Skrevet

Antar det kan skaffes de fleste stedene der det selges Triump-undertøy ellers, som Lindex og Cubus, gjerne de større forretningene. Her i Kr.sand hadde de det ikke der, så jeg endte faktisk opp i en litt mer eksklusiv undertøysforretning der de også fører Triumph, og der var det selvsagt samme pris! :wink:

Romantic Emotion heter det, og kan skaffes i creme-farge og sort. Her er en link til tysk nettbutikk: http://www.underwear24.ch/index.cfm?menu=c...ID=2275&navID=7

Mulig du kan kontakte forhandlere i Norge via www.triumph.com - og finne forretninger der! :-)

Skrevet

Jeg har et sett fra Triumph som er nesten likt dette. Kjøpte det hos Sørbø.

Skrevet

Jeg prøvde først et torselet, men det var litt for polstret for meg. Siden det er korsettliv i kjolen min, ble det rett og slett for mye. Prøvde med bare bh og det ble greit, men ville gjerne ha noe "finere". Så jeg tok en tur i undertøysbutikken igjen, og fant et torsolet i nesten gjennomsiktig, mykt blondestoff. Ikke noe polstring i det hele tatt, og det sitter veldig godt på! Er veldig fornøyd, jeg! :-)

Skrevet

I alle butikker som selger triumph (det gjelder omtrent alle undertøysbutikker tror jeg :-). Du får det også på Cubus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...