Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #1 Skrevet 7. mars 2002 Ingredienser: Longdrink 2 cl Pomor - Vodka 2 cl Peachtree - 2 cl Sourmix 6 cl Appelsinjuice dash Grenadine Fremgangsmåte: Shakes og serveres med 2 sugerør. Prøv denne her jenter,lover dere at dere ikke vil bli skuffet! hilsen Sexy Sadie
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Min og! (bare at ein blir så kvalm viss ein får litt for mange på ein gang...)
Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Var jeg ikke flink å vekke denne tråden til live? Se på første svaret. Jeg skrev svaret over to år etter tråden startet. Jeg anbefaler alle som gidder å blåse liv i ubesvarte eldgamle tråder en gang i blant. (Hint: Klikk på ubesvarte innlegg.)
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Var jeg ikke flink å vekke denne tråden til live? Se på første svaret. Jeg skrev svaret over to år etter tråden startet. Jeg anbefaler alle som gidder å blåse liv i ubesvarte eldgamle tråder en gang i blant. (Hint: Klikk på ubesvarte innlegg.) Åh, min helt! Du mangler bare kappe og trikot, nå.
Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Åh, min helt! Du mangler bare kappe og trikot, nå. Mangler? Vær ikke så sikker på det..... *SWOOOSJ*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå