AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Hei. Jeg har jobbet på et sted i to år, men har fortsatt ikke klart å komme inn på alle kollegene. Under lunsjpausene når jeg prøver å starte en samtale merker jeg at det blir forbigått i stillhet. De starter andre emner. Men slik gjør de ikke med andre kolleger. Jeg har prøvd å by på meg selv. Smile, le, vise interesse for deres liv etc. Men ingen bryr seg. Føler nå at selvtilliten har fått seg en knekk. Anonymkode: 511ff...bfa
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Da hadde jeg sett meg om etter en annen jobb og så bare bitt tennene sammen og jattet med i nåværende jobb ut oppsigelsestiden. Det viktigste for meg på jobb er trivselen og trivsel rundt kollegaer har mye å si. Lykke til Anonymkode: e1ee0...8f6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg sett meg om etter en annen jobb og så bare bitt tennene sammen og jattet med i nåværende jobb ut oppsigelsestiden. Det viktigste for meg på jobb er trivselen og trivsel rundt kollegaer har mye å si. Lykke til Anonymkode: e1ee0...8f6 Du har et poeng. Men sånn utenom ignorante kolleger så er det drømmejobben min. Så er ikke bare å slutte heller.. Anonymkode: 511ff...bfa
Nooni Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 (endret) Hva med å ta en av dem til side, si at du føler deg litt utenfor og be om ærlige tilbakemeldinger. Spør om det er noe de reagerer på og/eller tips til hva du kan gjøre for hvordan dere skal komme bedre overens. Endret 8. juli 2019 av Nooni 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå