FrodeF Skrevet 8. juli 2019 #21 Del Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Typisk eksempel på en som tror han er så innmari mye mer tiltrekkende bare fordi han har mistet noen kilo. Kvalmende holdning rett og slett. Og selv om damene kikker på deg, og kanskje ville hatt sex med deg, så betyr det ikke at noen av dem ville hatt deg som kjæreste. Vær takknemlig for det du har! Anonymkode: 4a2db...0c4 Skjer deg. Din måte å snakke til andre på er kvalmende. TS. Du får si rett ut at du ikke tenner på henne lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 8. juli 2019 #22 Del Skrevet 8. juli 2019 Sorry mac, men du høres ut som en drittsekk. Du må gjerne prøve deg på andre, men damer plukker fort opp hvor overfladisk du er. Du ender nok med og sitte igjen alene, sånn som så mange andre som ikke setter pris på hva de har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 8. juli 2019 #23 Del Skrevet 8. juli 2019 Men ts sier jo ingenting om konas tilstand. Er hun også overvektig? I så fall støtter jeg tidligere nevnte forslag om å ta med kona på tur eller noe. Skjønner godt at ts ser verden på en annen måte nå etter vektnedgang. Det betyr ikke at han bør kaste kona på båten. Men finn ut hva er det som gjør at hun ikke tiltrekker deg lenger? Er dette noe midlertidig eller har det vært sånn før du gikk ned i vekt og? vil jo uansett si at du bør gi henne en sjanse, siden hun har vært ved din side i tykt og tynt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #24 Del Skrevet 8. juli 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har innsett at jeg tok til takke med hun jeg giftet meg med. Jeg ser faktisk bra ut nå. Anonymkode: e640b...271 Så eneste grunnen til at du har vært med henne i 11 år er at hun var den eneste som ville være med deg på det tidspunktet? Du må jammen være inmari redd for å være alene eller helt utrolig mørkeredd eller noe..tror du det er enklere å bo med en penere dame? Du er inforstått at damer kommer med personlighet? Eller? Anonymkode: 32e1e...77d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #25 Del Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mann 43 år. Gift på 11.året. Jeg har de siste månedene gått ned mye i vekt, og innser at stadig flere damer smiler i min retning. Det er 6 mnd siden jeg sist klarte å ha sex med henne. Hun er kosete om kveldene, men jeg klarer å avverge sex og kos med å spille trøtt. Er jo begrenset hvor trøtt jeg kan være også...hvordan fortelle henne at hun ikke tenner meg lenger? Hun må jo snart ta et hint. Anonymkode: e640b...271 Haha må le, kryr av sånne krek som deg. Vet du hva kjærlighet og respekt er? Det er kun en mannegreie, så fort dere blir litt attraktive og slanke så behandler dere dama som elsker dere som møkk. Dette er en gjenganger og kan snakke av egen erfaring. Da må dere tråkke på henne og straffe henne med at dere unngår sex og flyr etter alt som løper og går 😫 Anonymkode: 1f6e9...699 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xfs367 Skrevet 8. juli 2019 #26 Del Skrevet 8. juli 2019 Dere har "vokst fra hverandre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #27 Del Skrevet 8. juli 2019 Bruk gjerne terapeut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #28 Del Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, lowIQmoderneGaming skrev: Dette er grunnen til at man aldri skal bli sammen med folk som ikke tar vare på seg selv. Om de skulle ta seg sammen en dag så vet du aldri hvordan de vil tolke det nye synet flere vil ha på dem. Det burde vært obligatorisk å være i form og veltrent for alle som er interessert i partner. Og hvis man ikke vil ha partner? Anonymkode: 99335...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. juli 2019 #29 Del Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, FrodeF skrev: Skjer deg. Din måte å snakke til andre på er kvalmende. TS. Du får si rett ut at du ikke tenner på henne lenger. Det sier man ikke rett ut nei, ikke til noen! Si heller at du føler mer et vennskap eller bror/søsterforhold for henne. Det skjer ganske ofte og er en legitim grunn for å gå fra hverandre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #30 Del Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 43 år. Gift på 11.året. Jeg har de siste månedene gått ned mye i vekt, og innser at stadig flere damer smiler i min retning. Det er 6 mnd siden jeg sist klarte å ha sex med henne. Hun er kosete om kveldene, men jeg klarer å avverge sex og kos med å spille trøtt. Er jo begrenset hvor trøtt jeg kan være også...hvordan fortelle henne at hun ikke tenner meg lenger? Hun må jo snart ta et hint. Anonymkode: e640b...271 Ok.. siden jeg også siden noen år tilbake har gått ned 30 kg etter fødsel og sykdom, så lurer jeg på hvor mye overvekt du har hatt og hvor mye du har gått ned? For min del så har jeg trent og hold meg i god form i flere år nå. Har ikke strekkmerker eller noe sånt heldigvis, og jeg ser faktisk bra ut i forhold til de på min alder. Dette har jeg fått høre fra kjente og nære. ( er ikke innbilsk, men vil bare frem til et poeng) Det jeg vet er at det med vektnedgang følger slapp hud og det henger litt her og der. Jo større vektnedgang jo mere løshud og strekkmerker. Når jeg leste det du skrev så fikk jeg en assosiasjon til utsagnet : " Slipp fangene fri ! Det er vår ! " I tillegg så tenker jeg det må ligne på en hobbymekaniker sin spenning og forventning når han skal ut på veien med en bil han har mekka på i årevis . Oppmersomhet og anerkjennelse for en utrettet jobb! Har du tenkt tanken på at kanskje kona di tok deg til takke for at hun ikke fikk noen annen enn en overvektig kar ? Tror du kan jobbe litt med kvinnesynet samtidig som du er ute og kjøper nye busker. Har iallefall lært at en mann blir mye mer tiltrekkende med et herlig og raust indre! Du har et bilde av at damene blir mer enn fornøyde når han ser Ok ut. Anonymkode: a7295...627 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #31 Del Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok.. siden jeg også siden noen år tilbake har gått ned 30 kg etter fødsel og sykdom, så lurer jeg på hvor mye overvekt du har hatt og hvor mye du har gått ned? For min del så har jeg trent og hold meg i god form i flere år nå. Har ikke strekkmerker eller noe sånt heldigvis, og jeg ser faktisk bra ut i forhold til de på min alder. Dette har jeg fått høre fra kjente og nære. ( er ikke innbilsk, men vil bare frem til et poeng) Det jeg vet er at det med vektnedgang følger slapp hud og det henger litt her og der. Jo større vektnedgang jo mere løshud og strekkmerker. Når jeg leste det du skrev så fikk jeg en assosiasjon til utsagnet : " Slipp fangene fri ! Det er vår ! " I tillegg så tenker jeg det må ligne på en hobbymekaniker sin spenning og forventning når han skal ut på veien med en bil han har mekka på i årevis . Oppmersomhet og anerkjennelse for en utrettet jobb! Har du tenkt tanken på at kanskje kona di tok deg til takke for at hun ikke fikk noen annen enn en overvektig kar ? Tror du kan jobbe litt med kvinnesynet samtidig som du er ute og kjøper nye busker. Har iallefall lært at en mann blir mye mer tiltrekkende med et herlig og raust indre! Du har et bilde av at damene blir mer enn fornøyde når han ser Ok ut. Anonymkode: a7295...627 Nye bukser heter det vel 😂 Anonymkode: a7295...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #32 Del Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Drittsekk! Anonymkode: 75a8e...c5f Merkelig at kvinner som slutter og tenne på sine menn aldri blir kalt drittsekk. Anonymkode: 53175...3e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #33 Del Skrevet 8. juli 2019 Denne tråden viser kvinners hykleri. Man hadde aldri sett slike svar i en tråd hvor en kvinne sa at hun ikke lenger tenner på sin mann. Anonymkode: 53175...3e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #34 Del Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Merkelig at kvinner som slutter og tenne på sine menn aldri blir kalt drittsekk. Anonymkode: 53175...3e2 Rart ikke sant ? Kjenner ei som traff mannen mens han var slank og fin . Etter de giftet seg la han på seg og ble kjempesvær, og sånn har han vært siden. Da blir det bare nittist .De ble jo skilt til slutt da. Poenget er at alle har et ansvar for hvordan de ser ut og tar vare på kroppen sin. Viktig for helsa også. Men det å trekke frem offerkortet hver gang det blir en diskusjon om temaer som handler om kvinner vs menn blir bare dumt. Kom med skikkelige og rettferdige argument! Ikke alltid vi damene har rett, men når det kommer gode poeng så tar jeg de of course . Anonymkode: a7295...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #35 Del Skrevet 8. juli 2019 Man MÅ ikke være sammen med samme menneske hele livet bare fordi man en gang ønsket det. Du er selv ansvarlig for fin egen lykke, og kan fint velge å avslutte dette forholdet. Det kreves noen ting for å holde en mann lykkelig. Holde seg attraktiv, være øm og kjærlig og flørtete. Sette seg inn i hans interesser. Være bestevenn, elskerinne og kone. Her har tydeligvis kjæresten forsømt sin del. Livet er for kort til å ikke ha det fantastisk. Anonymkode: ddd9b...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #36 Del Skrevet 8. juli 2019 Ts provoserer jo fryktelig med måten han sier dette på. Enten provoserer med vilje eller rett og slett Mangler intelligens. Kanskje kons er heldig om han tar hatten og går...? Høres ikke noe festlig ut å være kone der i gården.. Anonymkode: bb867...590 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #37 Del Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts provoserer jo fryktelig med måten han sier dette på. Enten provoserer med vilje eller rett og slett Mangler intelligens. Kanskje kons er heldig om han tar hatten og går...? Høres ikke noe festlig ut å være kone der i gården.. Anonymkode: bb867...590 Enig ! Det jeg reagerer på er holdningen til sin kone, og den totale mangelen på respekt og empati. Er en lei og komplett ferdig i ekteskapet så rydder en opp på en skikkelig måte, og ikke fremstiller seg selv som en "coming star " eller en mannlig honninkrukke om du vil. Anonymkode: a7295...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xfs367 Skrevet 8. juli 2019 #38 Del Skrevet 8. juli 2019 1 hour ago, Justlooking said: Det sier man ikke rett ut nei, ikke til noen! Si heller at du føler mer et vennskap eller bror/søsterforhold for henne. Det skjer ganske ofte og er en legitim grunn for å gå fra hverandre Er ikke det bare enda frekkere? Alle vet jo hva "føler mer et vennskap" egentlig betyr (tenner ikke på deg lenger). Så når man kommer med sånne floskler sier man ikke bare at vedkommende er stygg, men også dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2019 #39 Del Skrevet 8. juli 2019 5 timer siden, Trolltunge skrev: Hun har elsket deg gjennom tykt og tynt, men fordi andre nå kikker på deg er hun ikke lenger god nok? Elsket du henne i utgangspunktet? Menn er illojale av natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 8. juli 2019 #40 Del Skrevet 8. juli 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Mann 43 år. Gift på 11.året. Jeg har de siste månedene gått ned mye i vekt, og innser at stadig flere damer smiler i min retning. Det er 6 mnd siden jeg sist klarte å ha sex med henne. Hun er kosete om kveldene, men jeg klarer å avverge sex og kos med å spille trøtt. Er jo begrenset hvor trøtt jeg kan være også...hvordan fortelle henne at hun ikke tenner meg lenger? Hun må jo snart ta et hint. Anonymkode: e640b...271 Hvorfor formidler du at du ikke tenner på din kone igjennom 11 år på en så respektløs måte? Evner du ikke bedre? Ikke så flink til å reflektere og vurdere, kanskje? Da er det og forståelig at du vil ha råd til å fortelle hvorfor hun ikke tenner deg, og kan være gift mens du prøver å få napp og håper noen vil synes du er litt av en kar, i stedet for å få råd til å å gå videre. Tjener hun litt bedre enn deg, kanskje? Et forbrukslån eller to som du var litt uheldig å Opprette? Råd skal du få. Fortell at følelsene dine har forsvunnet og gå igjennom en rederlig bruddprossess. Du trenger ikke ødelegge henne fordi om du er patetisk, og hun er nok ikke så dum som du tror. Hun forlater deg nok. Lykke til videre. Ser deg for meg på sjekkeren...☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå