Gå til innhold

Hvordan fortelle henne at jeg ikke tenner på henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mann 43 år. Gift på 11.året. Jeg har de siste månedene gått ned mye i vekt, og innser at stadig flere damer smiler i min retning. Det er 6 mnd siden jeg sist klarte å ha sex med henne. Hun er kosete om kveldene, men jeg klarer å avverge sex og kos med å spille trøtt. Er jo begrenset hvor trøtt jeg kan være også...hvordan fortelle henne at hun ikke tenner meg lenger? Hun må jo snart ta et hint.

Anonymkode: e640b...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mann 43 år. Gift på 11.året. Jeg har de siste månedene gått ned mye i vekt, og innser at stadig flere damer smiler i min retning. Det er 6 mnd siden jeg sist klarte å ha sex med henne. Hun er kosete om kveldene, men jeg klarer å avverge sex og kos med å spille trøtt. Er jo begrenset hvor trøtt jeg kan være også...hvordan fortelle henne at hun ikke tenner meg lenger? Hun må jo snart ta et hint.

Du tror virkelig at du kan få noen likere enn kjerringa som var der da du var feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøst? Du får etter vektnedgang flere blikk fra andre kvinner, så da kaster du kona gjennom 11 års ekteskap? For du tror at alle de kvinnene er interessert i deg og du vil få sex både her og der? Jada drømmere finnes det mange av. Veldig dårlig av deg, er det rart vi kvinner mister litt tiltro?!

Anonymkode: 2bfac...958

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner et annet par der mannen også klarte å gå ned mye i vekt. Han hadde vært overvektig stort sett hele livet, men kona elsket han som han var.

Så var han utro og ble forelsket i en yngre dame. Satsa alt på den nye dama og forlot kona. Det nye forholdet varte ikke lenge, og nå er det ingenting annet han vil enn å komme tilbake til ekskona si igjen. Hun har ingen intensjoner om å ta han tilbake, og det har nå gått 3 år siden hun byttet etternavn. Noe å tenke over kanskje.

Endret av Energi-jenta
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det ved henne som ikke tenner deg lenger? 

Anonymkode: 90242...5ba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Hvordan henger lysten på kona sammen med eget vekttap?

Mener TS at han har steppet opp en liga eller to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Energi-jenta skrev:

Jeg kjenner et annet par der mannen også klarte å gå ned mye i vekt. Han hadde vært overvektig stort sett hele livet, men kona elsket han som han var.

Så var han utro og ble forelsket i en yngre dame. Satsa alt på den nye dama og forlot kona. Det nye forholdet varte ikke lenge, og nå er det ingenting annet han vil enn å komme tilbake til ekskona si igjen. Hun har ingen intensjoner om å ta han tilbake, og det har nå gått 3 år siden hun byttet etternavn. Noe å tenke over kanskje.

Jeg også kjenner et sånt tilfelle og ekskona og den nye mannen skal holde bryllup i september. Innbydelsen kom forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har elsket deg gjennom tykt og tynt, men fordi andre nå kikker på deg er hun ikke lenger god nok? Elsket du henne i utgangspunktet? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun tenner deg ikke fordi du har gått ned i vekt og føler at du har sjans på andre damer? Men før det var det greit å ha sex med henne? Er du seriøs?!

Anonymkode: dd72d...e0f

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hennes kropp du ikke tenner på? Har hun lagt på seg? Er det hennes væremåte?

Har du tatt vare på henne disse 11 årene? Har du vært der for henne? Hvorfor fant du ut at du skulle ned i vekt? Når så du din kone sist? Altså i måten å se henne og hennes behov, lyster, hva hun blir glad for?

De lange blikkene fra andre damer er nok fristende. Du har fått en ny kropp, ser verden med nye øyne. har sikkert mer energi. Jeg kan forstå at det frister. Men vil du kaste bort 11 år på en flørt, et ligg, ny kjæreste? Du har jo ingen garantier for hva du får.

Ellers så er jo kommunikasjon det viktige her. Og vilje fra dere begge til å pleie forholdet. Hun prøver jo. Hun forsøker å kose, ta kontakt med deg, har lyst på deg. Om hun har lagt på seg og dette er grunnen til at du ikke tenner, bør du ikke si at hun er feit, men kanskje spørre om dere skal gå en tur sammen. Gi henne fri til å trene selv. Ta deg av middagslagingen. Lag sunne og gode retter. Prøv å finn tilbake til den hun var da dere ble sammen. Se om du finner hun du ble forelsket i og se hvor hun forsvant på veien.

Er du sikker på at du er villig til å ta sjansen på en flørt, et ligg med dem som sender deg blikk, så snakke med din kone. Gjør det slutt. Så kan du dra ut og leve livets glade dager.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har innsett at jeg tok til takke med hun jeg giftet meg med. Jeg ser faktisk bra ut nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er nok egentlig bare tull for å provosere om noen ikke forstår det.

Ellers er det masse innlegg på KG om at man bør forlate partneren om man ikke er tiltrukket lenger. 

Anonymkode: 50b0a...f04

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det har vært mange tråder hvor en dame sier hun ikke lenger tenner på sin mann.

Men da ser man helt andre svar enn hva man ser i denne tråden.

Lurer på hvorfor det er slik.

Anonymkode: 53175...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forteller du henne ikke rett ut!!

Du sier, når tiden er inne for at du vil videre, at du føler at ting har blitt mer vennskapelig, og at du mangler gnisten. At hun er som en veldig god venn og person, men at du har lyst til å prioritere seksuelle behov som du har blitt mer klar over de siste årene.

Ikke si noe dritt om henne! Ikke sår henne ved å si at du har mistet følelsene for henne osv. Det er uempatisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be om skilsmisse da, hvis du ikke har planer om å ha noe videre sexliv med henne, og dine følelser er mer rettet mot tilfeldige damer på gata. 

Høres ut som kona de fortjener å bli kvitt deg.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Typisk manne logikk . Hahaha!! Er bare innbilningen din at du TROR de ser din vei mer siden din selv tillit har blitt bedre. Da legger du mer merke til kvinnene rundt deg, mer enn før. Bare fordi en kvinne ser på deg og kanskje smiler betyr det IKKE at de automatisk tenker at de har lyst, begjær og sex. Er det mulig å være så naiv i din alder enda? 
Bra du føler deg bedre, men kast bort tankene om at plutselig vil alt av kvinner som ser i din retning ha lyst på deg. For det er ikke sant. Ikke bland sammen en hyggelig gest (smile) fra det motsatte kjønn med lyst på sex. Grøsser bare av sånne menn som deg med slik tankemønster. 

Enten får du jobbe med saken med din nåværende dame, eller så gjør du det slut så du kan finne deg en du kan ha sex med og dama di kan finne seg en ny mann etter hvert.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, ts kommer til dere med et reellt problem! Ta av dere mannehater-hatten i 5 minutter og utforsk problemet med åpent sinn i steden for all gallen.

Å miste lysten er naturlig for mange. En måte å få den tilbake kan være å pusse opp seg selv. Bedre eget selvbilde og selvtillit. Ts innser at han har lyst på andre, og ikke kona, men ber om hjelp, tross alt. 

Når ene parten tar grep om egen helse, så er en god måte å støtte opp om det å ta hånd om sin egen også. Da viser man verdsettelse og slike problemer som dette *kan* unngås. Å ikke bry seg nevneverdig skaper ihvertfall ikke lyst hos meg.

Synes du skal prate åpent med henne om dette, og se om dere finner en løsning. Bruk gjerne terapeut.

Anonymkode: 2b1ea...a71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såå....nå er det bare å lene seg tilbake og humre over responsen du får.

Anonymkode: 01021...edf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...