Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp til tips om hva jeg kan ha på meg i begravelse. Er redd for å kle meg ‘feil’. Jeg er 30 år og har størrelse L/xl i klær. Er det noen som har tips til konkrete klær med bilde/link eller generelle tips om hvordan type klær som er greit?

Anonymkode: 4185e...1df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sort/mørk bukse med bluse til evt skjørt. Kan også ha en mørk topp til. Dressjakke evt kardigan dersom det er kaldt

Anonymkode: 8bff6...559

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en helt mørkeblå knelang kjole med ermer og uten utringing. Svart tynn strømpebukse og svarte lave sko. Sommerbegravelse. 

På vinteren grått ullskjørt og svart overdel, svarte sko. 

Anonymkode: 767e8...829

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp til tips om hva jeg kan ha på meg i begravelse. Er redd for å kle meg ‘feil’. Jeg er 30 år og har størrelse L/xl i klær. Er det noen som har tips til konkrete klær med bilde/link eller generelle tips om hvordan type klær som er greit?

Anonymkode: 4185e...1df

Hvor nære er du avdøde? Min erfaring er at de som er nærmest avdøde gjerne kler seg mer formelt og pyntet enn de litt mer perifere.

Uavhengig av det, kle deg i dempede farger som sort, mørke blått, grått. Lys topp/bluse går helt fint. Tekkelig lengde på evt kjole/skjørt, ikke dyp utringning eller bare skuldre. Pene, nøytrale sko.

Endret av Eliza Doalot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...