Gå til innhold

Innafor med svart veske i bryllup? Til rosa kjole og beige sko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: feb1b...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart veske blir jo noe helt annet enn svart kjole og er vel i seg selv ikke noe problem, men om antrekket som helhet blir fint er jo vanskelig å si uten å ha sett det eller fått det nærmere beskrevet. 

Skrevet

Det passer ikke sammen, så jeg ville nok kjøpt noe som passet bedre. Samtidig er det helt ok å bruke det man har hvis man ikke ønsker eller har råd til noe nytt. 

• Liker 2
Gjest Kritt
Skrevet

Ikke optimalt, nei. Ideelt sett skal sko og veske ha samme farge.

Men innafor - ja, absolutt.

Sort kjole-problematikk var noe jeg ikke ville tenkt på når det gjalt veske, om det var det du mente.

AnonymBruker
Skrevet

Innafor såklart.

Anonymkode: 1c962...ef7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dem må være gul.

Anonymkode: d75cb...d49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at sort veske kanskje kan bli litt 'hardt' til de duse fargene ellers, men det går sikkert fint det 😊

Anonymkode: b0ffa...3cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sort veske vil nok ikke passe helt til antrekket, men i forhold til "bryllupsetikette" er det ikke noe i veien med å ha sort veske. Hva med sorte sko og sort veske? Da blir det litt mer sammenheng i ting.

Anonymkode: 5d57f...845

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sort veske vil nok ikke passe helt til antrekket, men i forhold til "bryllupsetikette" er det ikke noe i veien med å ha sort veske. Hva med sorte sko og sort veske? Da blir det litt mer sammenheng i ting.

https://images.app.goo.gl/V5CbdSWtL4ETMpcLA

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fargen på skoene skal matche fargen på vesken, så du får enten kjøpe nye sko, eller ny veske

Anonymkode: 382a6...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

haha what. Dere må slutte å bry dere om sånne filleting.

Anonymkode: d954b...179

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fargen på skoene skal matche fargen på vesken, så du får enten kjøpe nye sko, eller ny veske

Stakkars bryllupsgjester sier jeg bare. Nye kjoler i brudens valgte temafarge. Sko og veske som passer til kjolen. Er det ikke helt riktig farge så skal gjestene kommanderes ut og kjøpe nytt. Flybilletter, hotell og gave etter brudens liste. 

Håper det er lenge til jeg skal i bryllup neste gang.

Anonymkode: 41d63...295

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gammel og meget utdatert regel, kontrast farger og blokkfarger er veldig kult gjort på rett måte! 

Anonymkode: ce159...c05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gammel og meget utdatert regel, kontrast farger og blokkfarger er veldig kult gjort på rett måte! 

Gi meg et bilde på det. Rosa kjole, beige sko og sort veske? 

Anonymkode: 02765...c97

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke at sko og veske må være samme farge, men de må matche på en eller annen måte. Beige sko og sort veske funker ikke særlig godt. Kanskje kan du låne sko eller veske av noen? Har du noen sko med andre farger som kan passe eller en veske som passer til kjolen?

Anonymkode: 229cb...72e

AnonymBruker
Skrevet
På 11.7.2019 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Gi meg et bilde på det. Rosa kjole, beige sko og sort veske? 

Anonymkode: 02765...c97

Det var ikke svar på om rosa kjole, beige sko og sort veske passet sammen. Det var svar til at veske og sko må matche.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på helheten. Det kan bli veldig fint eller ikke fullt så fint. Men jeg tror uansett ikke det blir så ille at det ødelegger bryllupet :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2019 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Nei, det skal den ikke. Men svart veske, betyr at du fremdeles er venn med brudgommen sin ex~svigermor. Å deeeet tar seg ikke ut..

Anonymkode: ecc17...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...