Milo Minderbinder Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Det gjør han vel pokker ta meg det så!!! Hender det at dere damer på en måte bare låser dere litt inne i "han snakker ikke.." som et mantra??? Det hender jo at det finnes menn som ikke snakker så mye, men.....så ille er det da ikke??? Hvor mye skal til, ærlig talt, før dere sier "han snakker, han!" Blir dere fornøyd, noensinne? milo
Gjest SumoBryter Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 He,he.. Min ex.... som jeg alltid bruker som eksempel på hva man IKKE skal bli sammen med, han sankket men alt som kom ut av munnen hans var kødd og pisspreik til og med når vi skulle diskutere noe på alvor, kødd og pisspreik, det er ikke mye bedre enn å holde helt kjeft. Sant nok han var veldig morsom, men noen ganger må man alvorlig kunne prate om ting...
Gjest Gitte Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 det burde være en mellomting mellom oss jenter, og dere gutta. dere vil ikke prate om noe som helst, og holder heller kjeft, mens vi frøkner vil prate ting til døde og analysere alt mulig. tror det hadde vært sunt for alle om vi ikke stressa så mye med det, mens gutta viste litt mer interesse for å prate om ting. antar du mener i en krangel f eks, og ikke prating generelt. typen min er et perfekt eksempel på mannfolk som ikke vil prate, han gidder ikke diskutere eller prate ut om noe, sitter heller å ser på tv. og jeg, perfekt eksempel på skravle-kjerring. hvis han utrolig nok skulle gidde å prate om ting, blir jeg ikke fornøyd før vi har diskutert hver lille mm av forholdet, og situasjonen. stilt de samme spørsmålene igjen og igjen, og gjett om han blir irritert. og jeg blir irritert fordi han ikke svarer... ond sirkel.
sixx Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 og jeg' date=' perfekt eksempel på skravle-kjerring. [/quote']
Gjest Melk Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Det finnes definitivt menn (og sikkert kvinner) som snakker for lite. Har selv vært i et forhold der jeg merket at noe plaget ham, men han sa stadig at det var "ikke noe". Så, en vakker dag gjorde han det slutt. I ettertid angret han seg voldsomt, det viste seg at han hadde hatt en depresjon. Hadde han lang tid i forveien (når jeg spurte) turt å snakke om hvordan han hadde det, kunne ting ha gått greiere.
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Det er vist til at kvinner bruker 7000 ord om dagen mens menn bruker 2000
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 Hvorfor skal jeg ikke si det når det faktisk er tilfellet? Jeg spør hva om noe plager han, han svarer "ikke noe". Jeg spør hva han ønsker av meg for at vi skal få det bedre og han svarer "ikke noe". Flere uker etterpå viser det seg at han har problemer på jobben. Ok, jeg kunne ha kalt det at han sier bare "ikke noe". Men, "han snakker ikke" er likevel treffende!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 Han snakker - jeg er tilfredsstillt. det er ikke det! Men jeg prater MER
Cata Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 det burde være en mellomting mellom oss jenter, og dere gutta. dere vil ikke prate om noe som helst, og holder heller kjeft, mens vi frøkner vil prate ting til døde og analysere alt mulig. tror det hadde vært sunt for alle om vi ikke stressa så mye med det, mens gutta viste litt mer interesse for å prate om ting. Veldig enig med Gitte når det gjelder dette. Skulle av og til ønske jeg hadde et tidsur som koplet ut mine stemmebånd (og koplet inn mannen sine).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå