Gå til innhold

Lindex kundeklubb. Klin umulig å avregistrere seg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Orket ikke mer mas fra den ansatte i julerushet og ga etter for et medlemsskap i kundeklubben deres. Fikk jo litt rabatt på kjøpet også så pytt pytt. Men jeg handler aldri på Lindex til vanlig, og er drittlei av å få SMS av de. Jeg har prøvd å avregistrere meg sikkert hundre ganger nå ved å følge "oppskriften" som står nederst i hver sms, men får opp feilmld hver gang. Århhhhh, jeg blir gal! Er det andre som opplever dette? 

Anonymkode: 69ecf...976

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iPhone og fikk blokkert nummeret. Har ikke fått siden☺️

Anonymkode: 90d7f...0c5

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har iPhone og fikk blokkert nummeret. Har ikke fått siden☺️

Anonymkode: 90d7f...0c5

Ahh, blokkere nummeret. Hvorfor tenkte jeg ikke på det 😂 Tusen takk! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meld de til datatilsynet. Dette er brudd på gdpr hvis du ikke har anledning til å melde deg av sms-tjenesten.

Anonymkode: d1d40...8fa

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orket ikke mer mas fra den ansatte i julerushet og ga etter for et medlemsskap i kundeklubben deres. Fikk jo litt rabatt på kjøpet også så pytt pytt. Men jeg handler aldri på Lindex til vanlig, og er drittlei av å få SMS av de. Jeg har prøvd å avregistrere meg sikkert hundre ganger nå ved å følge "oppskriften" som står nederst i hver sms, men får opp feilmld hver gang. Århhhhh, jeg blir gal! Er det andre som opplever dette? 

Da sender du Lindex en mail der du skriver at du ikke lenger samtykker til at Lindex kan lagre, behandle og pruke dine personopplysninger i hht. GDPR. Sletter de deg ikke da, er neste skritt Datatilsynet., noe du også kan fortelle Lindex i mailen.

Anonymkode: d3b40...bfe

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahh, blokkere nummeret. Hvorfor tenkte jeg ikke på det 😂 Tusen takk! 

Det hjelper deg lite og kan gi deg mer problemer enn å bruke rådet mitt over her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper deg lite og kan gi deg mer problemer enn å bruke rådet mitt over her. 

Hvilke problemer tenker du på?

Anonymkode: d1d40...8fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...