AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #1 Skrevet 8. juli 2019 Orket ikke mer mas fra den ansatte i julerushet og ga etter for et medlemsskap i kundeklubben deres. Fikk jo litt rabatt på kjøpet også så pytt pytt. Men jeg handler aldri på Lindex til vanlig, og er drittlei av å få SMS av de. Jeg har prøvd å avregistrere meg sikkert hundre ganger nå ved å følge "oppskriften" som står nederst i hver sms, men får opp feilmld hver gang. Århhhhh, jeg blir gal! Er det andre som opplever dette? Anonymkode: 69ecf...976 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har iPhone og fikk blokkert nummeret. Har ikke fått siden☺️ Anonymkode: 90d7f...0c5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Du husker å sende avmelding til nummeret som oppgis - ikke ved å svare på meldingen? I hvert fall en tabbe jeg ofte gjør 😛 Sitat For å avregistrere deg fra SMS-utsendelser, send Lx stop til 27272 https://nolindex.zendesk.com/hc/no/articles/360020847073-More-at-Lindex-medlemsvilkår Anonymkode: b2c34...884 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har iPhone og fikk blokkert nummeret. Har ikke fått siden☺️ Anonymkode: 90d7f...0c5 Ahh, blokkere nummeret. Hvorfor tenkte jeg ikke på det 😂 Tusen takk! Anonymkode: 69ecf...976 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Meld de til datatilsynet. Dette er brudd på gdpr hvis du ikke har anledning til å melde deg av sms-tjenesten. Anonymkode: d1d40...8fa
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Orket ikke mer mas fra den ansatte i julerushet og ga etter for et medlemsskap i kundeklubben deres. Fikk jo litt rabatt på kjøpet også så pytt pytt. Men jeg handler aldri på Lindex til vanlig, og er drittlei av å få SMS av de. Jeg har prøvd å avregistrere meg sikkert hundre ganger nå ved å følge "oppskriften" som står nederst i hver sms, men får opp feilmld hver gang. Århhhhh, jeg blir gal! Er det andre som opplever dette? Anonymkode: 69ecf...976 Da sender du Lindex en mail der du skriver at du ikke lenger samtykker til at Lindex kan lagre, behandle og pruke dine personopplysninger i hht. GDPR. Sletter de deg ikke da, er neste skritt Datatilsynet., noe du også kan fortelle Lindex i mailen. Anonymkode: d3b40...bfe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ahh, blokkere nummeret. Hvorfor tenkte jeg ikke på det 😂 Tusen takk! Anonymkode: 69ecf...976 Det hjelper deg lite og kan gi deg mer problemer enn å bruke rådet mitt over her. Anonymkode: d3b40...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper deg lite og kan gi deg mer problemer enn å bruke rådet mitt over her. Anonymkode: d3b40...bfe Hvilke problemer tenker du på? Anonymkode: d1d40...8fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå