Girlygirl9 Skrevet 16. juli 2019 #21 Skrevet 16. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å være så negativ? Lurer på hvordan familien din lever med deg. du er sikkert den som slenger negative komentarer i alle tråder Anonymkode: 6c648...1fd Bare å sjekke profilen min det, skriver ikke som anonym 😘
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #22 Skrevet 16. juli 2019 Da jeg leverte timelister forholdt jeg meg alltid til en dato i måneden som var siste frist for innlevering før lønning, for det meste var den dagen 7-10 dager før lønnsdato. På fastlønn har jeg og frister i forhold til når frist for reiseregninger og overtid er i forhold til neste lønnskjøring. Utbetalingsdatoene er faste. Blir jeg for sen å sende reiseregning til en lønn så kommer den på neste. Hos oss er de datoene litt variable men lønn legger datoene ut på intranett for kommende år. Hva som er frist for innlevering og dato for utbetaling skal arbeidsgiver opplyse om, har du ikke fått det så spør. Anonymkode: 2b835...d2b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #23 Skrevet 16. juli 2019 Må sende inn timelister inn den 15. Og får lønn siste virkedag i måneden her Anonymkode: a37c0...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå