AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 For noen måneder siden trodde jeg at jeg så at det gikk an å skjule sine egne likes på Instagram. Dette finner jeg ikke igjen, så tydeligvis har jeg sett feil. Er det noen som vet om det går? Og i tilfelle hvordan? Anonymkode: 7ff24...6e7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 slik at folk ikke ser dine likes? eller at de ikke skal se hva du liker? Regner med det er første, så tror jeg ikke det går med mindre instagram fikser det. men det å skjule vil være like "gjennomskubart" som at du får få, hvis det er det du er flau over. Flaut å få 13? da skjønner de at du skjuler fordi du får få, men får du 1000 så vil du vise igjen 😛 Anonymkode: 73d1f...9f4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Skjønner ikke at folk er avhengig av å få likes. Mange som har mange likes, har ikke fine bilder engang. De liker bare fordi mange andre har likt før. Saueflokken følger.......... Anonymkode: d771e...c2c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Nei, beklager, var litt uklar. Jeg bryr meg ikke om likes på bildene, men har ikke så stort behov for at andre ser hvilke bilder jeg liker. Legger igjen en del likes på quotes ol som jeg ikke trenger at andre følgere kan se😉 Anonymkode: 7ff24...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå