AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Altså, jeg ser at jeg er blitt bittelitt smalere i midjen og under brystet. Men vekta peker opp. Her har jeg gått fra å trene ingenting til fem økter i uken. Når slipper kroppen dette jævla vannet? Blir så demotivert når æ passer kostholdet og trener, så går vekta opp... Anonymkode: 9403b...0f6
Sandum.PT Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Hei! Hvorfor blir du demotivert av en høyere vekt når midjemål går ned? Dette viser jo at du går ned i fettprosent, noe som jo må være målet med treningen? Drit i vekta, den er bare på bærtur her. Og inflammasjon etter å ha begynt å trene kan vare i alt fra 72 timer og sikkert også opp mot en uke. Likevel vil du holde på et høyere vannivå uansett om inflammasjonen har gått ned, rett og slett fordi du holder på mer glykogen i muskulaturen din. Fortsett å stå på, drit i vekta i en periode og bruk midjemål som resultatveileder i en periode fremover. Så vil vekta svinge opp og ned, men trenden vil være nedadgående etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå