AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Hei. Jeg skal reise med Widerøe og Norwegian, men hva skjer dersom det første Widerøeflyet forsinkes eller innstilles slik at jeg ikke rekker Norwegianflyet? Anonymkode: 41684...ca3
reiseglad Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Har du bestilt dette som to uavhengige billetter, eller er den bestilt som en reise? Widerøe og Norwegian har et samarbeid nemlig, så du vil bli booket om ved forsinkelser om det er en reise.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Jeg tror har bestilt bestillt som to uavhengige billetter. Kjøpte dr hver for seg, hva skjer da? Anonymkode: 41684...ca3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Da sliter du, dersom Widerøe kanselleres og du ikke rekker Norwegian så er den reisen tapt da hverken Widerøe eller Norwegian er pliktige til å hjelpe. Det er derfor man har en god reiseforsikring som skal kunne hjelpe i slike tilfeller. Samtidig, der wr alltid smart å bestille gjennomgående billett med samme selskap eller selskap som har samarbeidsavtale, eller gjennom reisebyrå på nett som da ville vært pliktige i å hjelpe ved en evt kansellering. Anonymkode: 00143...9d5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg skal reise med Widerøe og Norwegian, men hva skjer dersom det første Widerøeflyet forsinkes eller innstilles slik at jeg ikke rekker Norwegianflyet? Anonymkode: 41684...ca3 Nei, da har du et problem! Kort og godt.. Kan dette være et reelt problem (litt kort tid mellom landing og avgang), så bør du booke hele reisen på en billett. Anonymkode: bc5cf...0e3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg skal reise med Widerøe og Norwegian, men hva skjer dersom det første Widerøeflyet forsinkes eller innstilles slik at jeg ikke rekker Norwegianflyet? Anonymkode: 41684...ca3 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror har bestilt bestillt som to uavhengige billetter. Kjøpte dr hver for seg, hva skjer da? Anonymkode: 41684...ca3 Om Widerøe flighten blir forsinket eller kansellert så du ikke rekker avgangen med Norwegian må du rett og slett kjøpe ny billett til en senere flight. Med separate billetter er det sånn det fungerer. Husk også at når du reiser på to separate billetter får du ikke sjekket inn bagasjen hele veien, så da må du hente bagasjen der du mellomlander og sjekke den inn hos Norwegian. Hvor lang tid har du mellom flightene? Anonymkode: 70c37...4a5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, da har du et problem! Kort og godt.. Kan dette være et reelt problem (litt kort tid mellom landing og avgang), så bør du booke hele reisen på en billett. Anonymkode: bc5cf...0e3 Widerøe og Norwegian samarbeider ikke, kun få strekninger. Har du to billetter og det blir forsinkelse så har du et problem og må kjøpe ny billett videre. reiser du med baggasje må du hente ut den og sjekke inn på nytt . Reiseforsikring vil heller ikke dekke, mest sannsynlig så sitter du med en ny dyr billett du må kjøpe. To billetter er alltid på eget ansvar Anonymkode: 22a21...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå