Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får man god hjelp?

Jeg har bikka 30 og er i fast jobb, men jeg er veldig klar for å gjøre noe annet. Men jeg aner ikke hva! Veksler mellom alt fra resepsjonist til steriltekniker til optiker til bilmekaniker. Ja. You name it. Har ingen relevant utdanning for noe av dette, dog.

Kan disse menneskene som jobber der hjelpe meg med å sortere ideene om hva jeg egentlig vil gjøre? Eller er det waste of time?

Anonymkode: 828fc...1f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er gratis (det som fylket tilbyr) og om du ikke selv klarer å sortere, så ser jeg ikke at det skal være noe waste of time. 

Anonymkode: 34507...178

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er gratis (det som fylket tilbyr) og om du ikke selv klarer å sortere, så ser jeg ikke at det skal være noe waste of time. 

Neida, den skjønner jeg. Tenkte bare om det kanskje er mer for de som sliter med å komme inn i arbeidslivet osv osv.

Gjest Gagaen
Skrevet

Eg har fått mykje god hjelp der . Takka vere dei så fekk eg både eit fagbrev og studiekompetanse. Dei leda meg på rett veg.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, den skjønner jeg. Tenkte bare om det kanskje er mer for de som sliter med å komme inn i arbeidslivet osv osv.

Det er like mye for dem som kan tenke seg å gjøre noe nytt eller ønsker å bygge på det de allerede har, men ikke er sikker på hva. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...