Gå til innhold

Damer 50+ og sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange som sier sexlivet forsvinner etter man passerer 50.

noen damer på 50+ her som tørr dele erfaring?

er det slik for alle?

Forsvinner litt av lysten?  Eller er blir det mer lyst? Eller merker dere ingen endring?

Her hos oss har jeg vel merket at lysten hos kona har blitt noe mindre enn den var før, litt surt når jeg som mann ikke merker samme endring og dermed har lyst oftere enn henne ( før var lysten vår ganske så lik) men når det først skjer er sexen like bra som den alltid har vært 😉

mann 54

Anonymkode: 3c120...0e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner 50+ som ikke har lyst lenger kommer neppe til å lese dette her og legge inn en kommentar. De henger nok ikke på seksualitetsforumet 🙂

Anonymkode: ba421...a0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame, 52 her. Er tilbake der jeg var før overgangsalderen begynte, er visst ferdig med den om et år eller så etter alle solemerker. Hadde en "dropp" noen år da jeg var sliten og ute av form men det gikk gudskjelov over. 

Anonymkode: c9461...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er like individuelle som andre folk! Hvorfor tror folk at når man er over 30+, så er man på en bestemt måte?

Sexlivet svinger uansett alder, da man alltid er i forskjellige livssituasjoner, uavhengig alder.

Anonymkode: 3a2cb...d07

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er like individuelle som andre folk! Hvorfor tror folk at når man er over 30+, så er man på en bestemt måte?

Sexlivet svinger uansett alder, da man alltid er i forskjellige livssituasjoner, uavhengig alder.

Anonymkode: 3a2cb...d07

Støtter denne teorien. Bonusen ved denne teorien er at selv om lysten går ned, er ikke sexlysten borte. Den kan gjerne komme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Er det når overgangsalderen er over at sex driften avtar ? Er der snart og merker ingenting....noen kvinner i min familie og  i min omgangskrets kom overgangsalderen når de var 55 og 57 år. Mens noen få var 40 år. Så det er nok individuelt når det skjer.

Anonymkode: 988b7...ff9

Skrevet

Kjenner langt flere kvinner som har høyere sexlyst etter overgangsalder enn småbarnsmødre. Småbarnstiden er jo den verste droppen.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Rotemor said:

Kjenner langt flere kvinner som har høyere sexlyst etter overgangsalder enn småbarnsmødre. Småbarnstiden er jo den verste droppen.

Ny viten for meg, trodde virkelig sexlysten falmet med årene. 😕

Skrevet
Akkurat nå, Nonchalant skrev:

Ny viten for meg, trodde virkelig sexlysten falmet med årene. 😕

Den gjør jo det for en del, dessverre😊

Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Den gjør jo det for en del, dessverre😊

Og da bruker de mer tid på å diskutere sex på forum hvor de blir selvoppnevnte eksperter lenge etter at fitta har tørket inn.

Skrevet
Akkurat nå, Pragmatiker skrev:

Og da bruker de mer tid på å diskutere sex på forum hvor de blir selvoppnevnte eksperter lenge etter at fitta har tørket inn.

Nei, jeg tviler på at du finner så mange slike kvinner her.

Ditt fattige forsøk på å sparke under belte skal du få et respektfullt svar på: Jeg er altfor ung for overgangsalder og har et aktivt sexliv.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Nei, jeg tviler på at du finner så mange slike kvinner her.

Ditt fattige forsøk på å sparke under belte skal du få et respektfullt svar på: Jeg er altfor ung for overgangsalder og har et aktivt sexliv.

Hvem bryr seg om sexlivet ditt, egentlig? Enkelte kvinner ser ut til å tro at alt dreier seg om dem.

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Pragmatiker skrev:

2 minutter siden, Pragmatiker skrev:

Hvem bryr seg om sexlivet ditt, egentlig? Enkelte kvinner ser ut til å tro at alt dreier seg om dem.

Du.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Du.

You wish!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pragmatiker skrev:

Du, tydeligvis! Så lenge det åpner for mulighet til å slenge med kjeften

Anonymkode: 56efa...c38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, tydeligvis! Så lenge det åpner for mulighet til å slenge med kjeften

Anonymkode: 56efa...c38

Endelig noen som hisser seg opp for å krangle og kverulere ....🙄

Anonymkode: 988b7...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...