Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke gå for mye i detalj, men i dag var på et sted med mye folk. Så vi måtte sette oss der det var plass, ved et større bord der det satt et litt eldre par, fra en litt høyere klasse tydeligvis. 
Manna var hyggelig, men dama "snakket ned" yrket mitt, fremtiden min og alt jeg sa. 
Jeg hadde også med et barn, som denne dama begynte å pirke på. Det lå nemlig en hund ved oss, som ungen begynte å klappa. Denne dama sa "du bør ikke bare klappe fremmede hunder". Altså...dette er min oppgave å si. Dama gjentok seg og sa til ungen at hun ikke burdte klappe hunden. Hunden var ikke hennes. 
Jeg svarte på deres spørsmål for å være hyggelig, for folk er tydeligvis veldig pratsomme av seg...så jeg svarte. Dama sa "tjener du greit på det da?" "du skal jo bli pansjonist en gang også" Jeg er forresten 29, og denne dama som sikkert var 70 ca, fikk meg nesten til å føle meg eldgammel. Hun spurte om jeg hadde egne biologiske barn, noe jeg ikke har eller ønsker. Jeg er deprimert og lider av dystymi, ikke har jeg  kjæreste heller. Dette sa jeg ikke, men jeg sa jo at jeg ikke har egne barn . Så måtte hun ymte frempå om jeg snart var for gammel, og nesten hintet til at jeg måtte forte meg å finne mann før det var for sent?!?! øøh... 
Er det flere som har vært borti sånne? 

De var visst fra et fint strøk, og utifra bilen de kjørte så har de en del penger. Hun satt der og drakk vin, han drakk vann. 

Anonymkode: 286bd...1a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også blitt uvel i møte med denne dama. 

Men vet du hva, ikke tenk på det! 

Hun har tydeligvis problemer hun må prakke på andre. Kanskje har hun ikke noe bra liv og derfor ønsker å heve seg selv ved å snakke ned til andre. 

Husk at du eier ditt liv. Du har helt sikkert ett mye bedre liv en hennes ❤️

Anonymkode: 1722b...1d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere delte tilfeldigvis bord og hun stilte private spørsmål om barn og økonomi? Jeg hadde bedt henne passe sine egne saker.

Hun høres noe spesiell ut.

Anonymkode: 9cbfa...e72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også blitt uvel i møte med denne dama. 

Men vet du hva, ikke tenk på det! 

Hun har tydeligvis problemer hun må prakke på andre. Kanskje har hun ikke noe bra liv og derfor ønsker å heve seg selv ved å snakke ned til andre. 

Husk at du eier ditt liv. Du har helt sikkert ett mye bedre liv en hennes ❤️

Takk, men vi driver ikke konkurranse om hvem som har best liv. Vi vektlegger forskjellige ting.
Hun er i en annen aldersgruppe enn meg, mulig hun har giftet seg rik? De bare så litt rike ut. Sikkert behagelig å være pensjonist og kunne ta seg råd til slikt... men....en trenger da vel ikke sitte og si hva andre skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere delte tilfeldigvis bord og hun stilte private spørsmål om barn og økonomi? Jeg hadde bedt henne passe sine egne saker.

Hun høres noe spesiell ut.

Anonymkode: 9cbfa...e72

Slike som er høyt oppe på den sosiale rangstigen kan nok godta seg å snakke nedstettende til vanlige "tapere". 
Mulig hun kanskje ikke var helt edru. 

Skrevet

Du skulle ha spurt henne om det ikke var trist at frontallappen begynner å svikte hos folk i hennes aldersgruppe,slik at de blir mer og mer utidige..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men vi driver ikke konkurranse om hvem som har best liv. Vi vektlegger forskjellige ting.
Hun er i en annen aldersgruppe enn meg, mulig hun har giftet seg rik? De bare så litt rike ut. Sikkert behagelig å være pensjonist og kunne ta seg råd til slikt... men....en trenger da vel ikke sitte og si hva andre skal gjøre.

Neida, jeg forstår det. 

Forresten kjenner jeg en slik dame. Hun er den største egoisten jeg kjenner. Både hun og mannen. Mannen er klok og holder kjeft om sine tanker. Men hun er ei kaklehøne. De har lurt til seg penger fra forskjellige (ønsker ikke å utdype for ikke å bli gjenkjent), drevet svart arbeid og er gode å snakke for seg som da medfører at de får til mye goder fra selgere for eksempel. 

Jeg forstår ikke hva som fåregår inni hodene dems, men de er tydeligvis bedre enn alle andre. Har ett forvrengt syn på seg selv og skal belære andre om hvordan andre skal "lykkes" i livet. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg forstår det. 

Forresten kjenner jeg en slik dame. Hun er den største egoisten jeg kjenner. Både hun og mannen. Mannen er klok og holder kjeft om sine tanker. Men hun er ei kaklehøne. De har lurt til seg penger fra forskjellige (ønsker ikke å utdype for ikke å bli gjenkjent), drevet svart arbeid og er gode å snakke for seg som da medfører at de får til mye goder fra selgere for eksempel. 

Jeg forstår ikke hva som fåregår inni hodene dems, men de er tydeligvis bedre enn alle andre. Har ett forvrengt syn på seg selv og skal belære andre om hvordan andre skal "lykkes" i livet. 

Skulle ønske jeg var god til å snakke for meg. De kommer jo lengst. 
Vi kjedelige ekte mennesker må nok nøye oss med et kjedelig liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...