Gå til innhold

De verste kysserne

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kom på en fryktelig kysser jeg har kysset da jeg leste en tråd på samliv nettopp.

Min verste kysser er han som gaper over halve ansiktet mitt og sleiker meg som en hund fra haka og opp på nesetippen.

Nummer to er han som stikker hele tunga si inn i munnen på meg så han nesten kveler meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

jepp, definitivt den typen som sleiker deg i hele ansiktet når han først er i gang! jeg foretrekker å holde kyssingen til munnen...

Hadde og en som kysset meget rart ei gang.. han klikket tennene borti mine hele tiden, og slikket meg i ganen :roll:

Gjest Gitte
Skrevet

og ikke glem han som tror at din munn er et sted hvor han skal gjøre av alt spyttet sitt, og du føler at du står igjen med den spytteklysa i munnen når han er ferdig.. sleiking i ansiktet er ekkelt :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Æsj ja dette har jeg vært borti også . Også en type som kun var borti med tungespissen :hoho: .. heldigvis har jeg kysset en som virkelig kunne det i de siste fire-fem årene da..

Skrevet
Kom på en fryktelig kysser jeg har kysset da jeg leste en tråd på samliv nettopp.

Min verste kysser er han som gaper over halve ansiktet mitt og sleiker meg som en hund fra haka og opp på nesetippen.

Jepp, den har jeg også opplevd. Desverre.

Gjest gjesta
Skrevet

mjuk/heilt slapp tunge som nesten ikkje bevega seg!

og med masse spytt.....

blææææ, om typen min hadde klina sånn hadde eg dumpa han trur eg! hehe

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eks kunne ikke kysse. Han "glefset". Gapte over hele munnen min og stakk tungen inn sånn at jeg fikk brekningsfornemmelser.

Bodde med han et par år, men det ble lite kyssing...

Skrevet

Jeg sporer kanskje litt av nå.

Men det gjelder allikavel om munnen.

Jeg var gift med en som ikke pusset tenner.Han mente chips var rensende nok.

Jævligere kyss har jeg aldri vært ute for.

Men grøss,da jeg leste om det som brakk deg når du ble kysset.Det må ha vært sinnsykt dårlig kyss ja.,

Gjest Colgate
Skrevet
Jeg sporer kanskje litt av nå.

Men det gjelder allikavel om munnen.

Jeg var gift med en som ikke pusset tenner.Han mente chips var rensende nok.

Jævligere kyss har jeg aldri vært ute for.

Men grøss,da jeg leste om det som brakk deg når du ble kysset.Det må ha vært sinnsykt dårlig kyss ja.,

Hva er galt med chips? Et tips er å pusse tenna med chips m/ostedip, det renser skikkelig opp.

Gjest gjest1
Skrevet

Verste jeg har vært borti var en som jeg følte bare rakk tunge til meg (oppførte seg likedan der nede "hei jeg er en pusunge som drikker melk fra skålen)" Helt grusomt, og du får bare ikke lyst til å kysse mer eller noe som helst for det er så uentusiastisk.

Det verste kysset MED meg derimot bare for å si det, var nok da meg og exen lagde kake sammen for kanskje 3 uker siden, jeg hadde masse sjokoladekakedeig i munnen og følte meg full av tull og ba om en suss og sølte på han hoho så kvalm jeg er :D Men morro likevel!

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt verste kysss var med en fyr som hadde litt dårlig ånde og som brukte tunga altfor mye og lenge...

Gjest Gjesta
Skrevet

Mitt aller første tungekyss sitter som brent inn i hjernen min, for det var jammen et vått et :-?

Bestevenninna mi syntes det var kjempe arti og sier hun aldri kommer til å glemme ansiktsuttrykket mitt etterpå. Også skulle jeg visstnok aldri tungekysse noen igjen :roll:

Gjest Chrizzy
Skrevet
:hoho: Dette var artig å lese! Tror mitt verste var en som på en militant måte bare stakk tunga inn i munnen min og snurret rundt og rundt med den i full fart :ler:
Skrevet
:hoho:  Dette var artig å lese! Tror mitt verste var en som på en militant måte bare stakk tunga inn i munnen min og snurret rundt og rundt med den i full fart  :ler:

:hoho: Ser det for meg.Manisk tunge.

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg var sammen med en i kort periode som var en sikkelig dårlig kysser.

Han gapet over munnen min og hadde MYE spytt i munnen...Tunga var helt vill..ÆSJ..det var ikke bra kyss.

Gjest Anonymous
Skrevet

For mye eller for lite blir sjeldent bra. Min siste eks hadde så kort/liten tunge at jeg måtte lete etter den når vi kysset... Ikke moro det heller. Litt tunge må det være! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...